OFF ★ A blog első díja

, , 12 komment
Halihó!

Fantörpikus híreim vannak! A blogom megkapta rövid fennállásának első vándordíját, a "The Versatile Blogger Award"-ot vagyis a "Sokoldalú Blogger Díjat", melyre Timi tartott érdemesnek. Mint a díj újdonsült, boldog és büszke tulajdonosa a szabályok értelmében a mai posztban 7 random tényt osztok meg veletek magamról. No, és persze az én díjazottjaimat! ;)


Kész vagyok ennyire megnyílni az internet nyilvánossága előtt? Arra a következőkben fény derül!  


Prológus

Ez a rész még nem számítódik a random tényekhez, de mindeképpen szeretnék néhány őszinte szóval adózni nektek ennek a díjnak kapcsán. A blog elindulásának alapvető motivációja a közlés- és íráskényszer mellett az volt, hogy szerettem volna olyan emberekkel kapcsolatba kerülni, akik hasonló hobbinak hódolnak, mint én. Erre azért van nagy szükségem, mert egy eléggé maszkulin területen dolgozom. Bár itt is vannak nők szép számmal, ők elsősorban intellektusuk fejlesztésére és a jobbnál-jobb, többnél-több erdemény felmutatására fókuszálnak, ami mellett a szépségápolás az alapokon kívül teljesen háttérbeszorul. Szerethető, kedves nők ők is, de a hobbimról sajnos nem tudok velük beszélgetni.

Éppen ezért minden oldalmegjelenítés, minden komment, minden újabb feliratkozás hihetetlen örömmel tölt el. Ez a díj pedig... Hát ez aztán öröm-bódottá', vagy ahogy erre mondják: "I'm over the Moon". :) Köszönöm Timinek a jelölést, és nektek pedig kedves olvasóim az olvasást! Jutalmatok nem marad el, március 23-án izgalmas dolog indul a blogon! ;)

Eztet Timitől csórtam. :)


Hét random tény rólam


1. Bár írni csak egy kézzel tudok (szépen), elég sanszons, hogy kétkezes vagyok. Bal kézzel írok, rajzolok, fogom meg a kanalat és a sminkes ecseteket, viszont jobb kézbe veszem az ollót, a tűt, a kést, sőt a jobb szemem a jobb kezemmel spirálozom. :D

Forrás

2. Reggel nem sajnálok 2 órával munkába indulás előtt felkelni, hogy kényelmesen elkészüljek. Ebben benne van a komótos reggelizés, ami közben elolvasom a legújabb blogposztokat, megnézem a kedvenc YouTube csatornáimon az új videókat, de benne van (az amúgy nem nagy szám) sminkemmel való szüttyögés is. Nem bánom, mert ezekre szükségem van, hogy jól induljon a napom. :)

Forrás

3. Se halat, se semmilyen egyéb vízben élő állatot nem tudok megenni. A puszta szaguktól is rosszul leszek. :S

Hell no!
Forrás

4. Az egészséges működésemhez zenére van szükség. Amikor egyedül vagyok itthon (de sokszor van, hogy akkor is, amikor a ZsebVarázslóval együtt vagyunk), amikor dolgozom, folyamatosan szól a zene. Ha csak a munkába érkezéskor veszem észre, hogy a fülhallgatóm otthon maradt, legszívesebben hazamennék érte - sajna az irodában nem vagyok egyedül, így a hangos zenehallgatás kizárt.

Forrás

5. Oviban gyöngysor volt a jelem, ezért mindig sztárnak éreztem magam, amikor a Lánc-lánc eszterláncra nyomtuk a körtáncot. :D

Igen, egy piros gyöngysor volt. :)
Forrás

6. Kedvenc teám az English Breakfast. Ezenkívül semmi jelét nem tapasztaltam magamon az elbrittesedésnek. :)

Forrás

7. A ZsebVarázslóval nagyon szeretünk utazni. Eddig ezt csak Európán belül tettük, de reméljük, ez már nem marad így sokáig! :)

Forrás

Díjazottjaim

Szeretném leszögezni, hogy akinek a blogjára fel vagyok iratkozva, azokat mind olvasom, és szeretem olvasni. :) Mivel a díjat már sokan közülük megkapták, elég nehéz volt a dolgom, de végül őket választottam:



Ha szeretnétek, írjatok ti is random tényeket magatokról kommentben, örülnék neki, ha jobban megismerhetném a Boszisminktár Látogatókat! :)

Legyen szép napotok:

ZsebBoszi

12 megjegyzés:

  1. Úgy bírom ahogyan írsz! Nagyon tetszik a stílusod :)
    Én is nehezen bírom zene nélkül, és a múltkor egy 5 órás busz út előtt hagytam bent a laborban a zenelejátszómat. Azt hittem végem lesz :D
    Csak jobb kézzel tudom megcsinálni a dolgokat, kivéve a körömfestést, ott már bal kézzel is nagyon megy :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Nagyon örülök, hogy tudok olvasnivalóval szolgálni! :)
      Hát igen, a zene jó dolog, és kell. Azt nem írtam, de takarítani sem szeretek zene nélkül. :D
      Holnapra időzítettem egy manikűrt - majd meglátod, ott a jobb kezemmel meg sem próbáltam ugyanazt megcsinálni, amit a ballal. Bár lehet, hogy csak rá kéne gyúrnom a témára, és tiszta pró lennék a végén... :)

      Törlés
  2. Köszönöm szépen! :* :)

    VálaszTörlés
  3. 3. Pacsi! :D Ha Parndorfba megyünk a család apraja nagyja beül a Nordsee-be én meg megyek addig TBS-be kiverni a fejemből a halszagot. :D

    Gratulálok a díjhoz! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! ^.^
      Tetszik a halszag elfelejtős technikád! Majd ha legközelebb párom halat vacsizik, én is szippantok majd egy-kettőt a mangós testvajamból. :D:D:D

      Törlés
  4. Irigyellek, hogy indulás előtt két órával fel bírsz kelni... Én kb 1 órával előtte szoktam, amibe benne van a reggeli egy kis rajzfilmnézéssel egybekötve, mosakodás, öltözés meg egy kis smink. El nem tudom amúgy képzelni, hogy hova tűnik reggel olyan gyorsan az idő... :D Mert ez így leírva abszolút nem tűnik egy órás programnak. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért is szoktam rá arra, hogy két órával előbb felkeljek, mert én is megfigyeltem, hogy reggel valahogy gyorsabban telik az idő. :D:D:D

      Törlés
  5. Mennyi érdekesség :-) Különösen a kétkezesség tetszik, a második viszont rám is igaz :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért azt hozzátenném, hogy nem reggel 8-ra megyek dolgozni. Akkor lehet, hogy nem kelnék ilyen vidáman két órával előbb. :D

      Törlés