Kihívás ★ Karácsonyi kihívás - Havazás

, , 30 komment
Halihó Leányok! 

A mai bejegyzéssel ezennel megnyitom a karácsonyi kihívásdömpinget a blogon. :) Amikor ezeket a sorokat írom, még javában dúl a november, de miközben a karácsonyi manikűrökkel szöszölök, már ébredeznek bennem azok a bizonyos karácsonyi érzések! ^.^ Timi kihívásának első fordulójában a havazás volt a téma. :)


Hull a pelyhes fehér hó... :)

Prológus

Már hónapokkal ezelőtt beszereztem egy égszínkék lakkot, amikor Barry M akció volt a drogériában. Mivel a mindennapokban nem vagyok a kék lakkok nagy rajongója, a lakkocska azóta várt türelmesen a sorára, egészen a mai témáig...

A manikűr

Nem akartam megúszósra venni a figurát, így a mai "műremekbe" mindent belezsúfoltam, amit csak lehetett: színátmenetet, nyomdát, szabadkezi festést és még egy díszítő kövecske is becsúszott a kompozícióba! :D Ez így nagyon soknak hangzik, de érzésem szerint a manikűr a végére összeállt. Csak azt sajnáltam, hogy az apró hópelyhek nem hangsúlyosabbak - bár lehet, hogyha azok volnának, a többi dolog nem érvényesülne a manikűrben. Szerintetek?




Hogyan készült?

Hát, nem volt egy kétperces menet, ahogy szerintem az már a bevezetésből is látszik! :D Szokás szerint először alaplakkoztam (Eveline 8 in 1) majd egy réteg fehér lakk került a körmeimre (OPI Alpine Snow). Mivel türelmetlen természet vagyok, nem bírtam várni, amíg koppanósra szárad, ezért gyorsszárító fedőlakk következett (China Glaze Everglaze Active Top Coat). Ezután nekiláttam a kék (Barry M Elderberry) és fehér színátmenet elkészítésének. 


Hogy őszinte legyek, eddig sosem voltam igazán elégedett az ombre manikűrjeimmel, de most Christine (Simply Naillogical) tanácsait követve, a színátmenetet több, egész pontosan három vékony rétegben szivacsoztam fel. Azt kell mondjam, nagyon elégedett vagyok az eredménnyel: semmi szivacsnyom, szépen egybemosott színek, szuper fedés. *.* Ennek örömére újabb réteg fedőlakk következett. Némi száradás után a nyomdázásra került sor, amihez a MoYou Artist 04-es lemezt választottam és a Moyra 251-es holografikus lakkját. 


Újabb réteg fedőlakkot vittem fel, és már csak a gyűrűsujjam díszítése maradt hátra. A hókristályt fehér akril festékkel festettem meg, az utolsó réteg fedőlakkba pedig egy díszítő kövecskét is nyomtam a hópehely közepébe. :)


Ti hogy álltok a hópelyhes manikűrökkel? 
Inkább szabadkézzel festitek őket vagy inkább nyomdázzátok? 
Vagy talán a kettőt egyszerre? :)

Legyen nagyon szép napotok:

ZsebBoszi

Ui.: Ne felejtsétek el a többiek manikűrjeit sem megcsodálni, és ha ti is szeretnétek a kihívás résztvevőivele együtt a karácsonyra hangolódni, csatlakozzatok ti is bátran Timi kihívásához

30 megjegyzés:

  1. Azta de szép!! Vettem én is hópelyhes lemezeket, azokat használom, imádok nyomdázni! Szabadkézzel még nem próbálkoztam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :) Én is egyre jobban és jobban szeretek nyomdázni! ^.^ Hópelyhek esetében egyébként szerintem látványosabbat lehet alkotni nyomdával - legalábbis nekem nincs olyan jó kézügyességem, hogy a legapróbb részletig meg tudjak festeni egy pici hókristályt. :)

      Törlés
  2. Nagyon csini lett. :3 Olyan kis finom nőies. :)

    VálaszTörlés
  3. Válaszok
    1. Nagyon köszi! :) Azért persze mindig van hova fejlődni. :D

      Törlés
  4. Most már érzem,hogy itt a tél( jelenleg itt Erdélyben szakad a hó).
    Nagyon szuper mani lett! :) Hasonlót készítenek lehet ma én is :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik, köszönöm! Remélem, hogy abból az erdélyi hóból marad még a jövő hétre, amikor megyek látogatóba! ^.^ Sok sikert a mani elkészítéséhez, remélem, hogy tovább fokozza majd benned a téli hangulatot! :)

      Törlés
  5. Nagyon szép lett! :) (és eskü, hogy nem "másoltalak" :D)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Miiii? Dehát semmi köze a két manikűrnek egymáshoz. :D

      Törlés
  6. Csodaszép lett! Szerintem a hópelyheknek sem kell hangsúlyosabbnak lenniük, minden pont úgy tökéletes ezen a manikűrön, ahogy van! :)
    Amúgy megjött hozzám is a pont ilyen nyomdapárnám! Tegnap próbáltam ki, még nem tökéletes, de legalább már viselhető manikűrt sikerült összehoznom. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, nagyon örülök, hogy tetszik! :) Ha van nagyon-nagyon finom buffered (polírozó bigyó körömre), azzal dörzsöld át a nyomdázót, annak segítenie kell legalább egy kicsit! :) Majd szólj, hogy hogyan megy - kezdő "nyomdászok" tarsunk össze! :D:D:D

      Törlés
  7. Csodás manikűr! Nagyon tetszik az átmenet és a hópelyhes minták is jól mutatnak rajta.:)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon kis szép lett, ügyes az átmenet, és cukik azok a kis hópelyhek. :)

    VálaszTörlés
  9. Tényleg nagyon jól sikerült az ombre, a kézzel festett fehér hópihe pedig tökéletes! :)

    VálaszTörlés
  10. Szép az összhatás, tetszik :)

    VálaszTörlés
  11. Nagyon tetszik, igazán mesés lett a végeredmény! :)

    VálaszTörlés
  12. Nagyon csinos lett,annyira tetszik gyűrűs ujjad. *.*

    VálaszTörlés
  13. Szuper tuti lett!!! Nagyon finom, elegáns :) Nekem is van ilyen nyomdapárnám, de sajnos eddig még nem sikerült használnom, annyira puha, már-már ragacsos, hogy nekem nem vesz fel semmi mintát :( Valamit biztos rosszul csinálok. Amúgy én is inkább nyomdázok, mint kézzel festek hópelyheket :)

    VálaszTörlés
  14. Olyan kis finomka lett ez a manikűr. Nagyon- nagyon tetszik. :-)

    VálaszTörlés