BosziTeszt ★ Ziaja kecsketejes nappali krém

, , 4 komment
Sziasztok Lányok!

Amikor Budapesten járok, általában az Egyesült Királyságban nem, vagy csak nehezen elérhető sminktermékekből, illetve körömlakkokból szoktam bevásárolni. Ám a téli hazalátogatásomkor beruháztam a Ziaja kecsketejes nappali krémjére, mely azóta az arcápolási rutinom elengedhetetlen kellékéve vált. Ma ezt a terméket vesszük górcső alá! :)


Lássuk is, mit tud a kicsike! :)


Prológus

Ami az arcbőröm hidratálását illeti, nálam sokáig az Ilcsi Csipkebogyó habkrém volt a tuti befutó. Amióta viszont kiköltöztem, egyre macerásabbnak találtam, hogy rövidre szabott budapesti látogatásaim alatt még külön a kozmetikusomhoz is el kellett mennem, ha elfogyott a kence... Ez a termék még a nagyon pattanásos időszakomban vált nagy kedvencemmé. Éppen ezért, amikor utoljára elfogyott, és nem volt időm elmenni "utántölteni", nem is mertem más, drogériás krémekhez nyúlni, mivel attól féltem, hogy a sikeresen leküzdött aknéproblémám esetleg visszahozzák. 

A Garnier micellás víz, melyet naponta használok, nagyjából szinten tartotta a bőröm hidratáltságát, egészen a téli hazautamig... Akkor a váltást a brit nedves levegőről a szárazabb magyar levegőre az arcbőröm igencsak megérezte: az orrom, és a homlokom is hámlani kezdett. Katyhoz és Elenihez fordultam segítségért, hogy milyen drogériás arckrémet tudnának ajánlani. Az ajánlott termékek közül a Ziaja kecsketejes arckrémjére neveztem be - melyet azóta is jó barátomnak mondhatok. :)


A külcsín 

Igaz, az esztétikai vagy praktikai értékhez kevés köze van, azonban az első benyomásunkat talán maga az ár is befolyásolja. Ezért itt szeretném megemlíteni, hogy a drogéria polcán a szomszédainál látványosan alacsonyabb árcímkét kapott mai tesztalanyunk. Bizony, mindösszesen 1200 forintba kerül!


A csomagolás esztétikuma felé véve az irányt, nekem nagyon tetszik ez a letisztult, egyszerű dizájn, nem mellesleg az a kis kecske is nagyon aranyos! :) Ahogy az interneten néztem, a termék egy másfajta csomagolásban is kapható. Én a Rossmannban vásároltam az enyémet, de a Ziaja hivatalos honlapján a "nagykecskés" csomagolásban találjátok meg.


A "nagykecskés csomagolás", forrás: Ziaja

A dizájn mellett fontos kiemelni, hogy a krém a drogériák polcán is abszolút biztonságban van. A doboz kívülről celofán borítást kapott (ezt a fotózáshoz már eltávolítottam), a krémet pedig a csavaros fedél alatt még egy fémfólia védi. Így biztosak lehetünk benne, hogy a termékbe senki sem piszkált előttünk.



Bevetésen

A krém maga könnyű, kissé vizes állagú. Az illata szerintem tipikus "krém illat", engem a nagyim által régen használt Creme 21 illatára emlékeztet.



A termék erőteljes hidratálást, táplálást, az apróbb ráncok kisímtását valamint a bőrirritációk enyhítését ígéri. Mindezt a kecsketej, az A és B vitaminok valamint a B5 provitamin segítségével teszi, ráadásul a termék UV szűrőt is tartalmaz. Az apróbetűs összetevőlistából kiderül, hogy a krémben mindezek mellett a kókuszolaj származékai, a shea vaj, a szójababolaj, és olívaolaj is kifejtik jótékony hatásukat. Hogy a kép teljes legyen, említést kell tenni a kevésbé barátságos összetevőkről is, úgy mint a DMDM hydantoinról, mely egy formaldehidet kibocsátó tartósítószer (Krémmánia), illetve a termék sem parabénektől (metil-parabén, etil-parabén), sem glicerintől nem mentes. Ezenkívül nagy meglepetésemre a termék több, különféle illatanyagot is tartalmaz, ezért az azokra érzékenyeknek a krémet nem ajánlanám nyugodt szívvel.


Remélem, hogy a fenti összetevőlista nem nagyon veszi el a kedvetek a krémtől, mert a bevetésen nálam beváltotta a hozzá fűzött reményeket! Nagyon vékonyan szoktam felvinni a bőrömre, ahol általában gyorsan be is szívódik. Eredményképpen hidratálja és puhává teszi az arcbőröm, illetve a pirosságot is lehúzza az orcáimról. A ráncokra gyakorolt hatásáról nem tudok érdemben nyilatkozni, mivel hála a jó égnek, az arcomon még nincsen nagyon mit eltüntetni. :):):) Mindezek mellett én pár hét használat után úgy vettem észre, hogy a pórusaim is kisebbek lettek - de mivel ez nem szerepelt az ígéretei között, lehet, hogy ez csak az én bőröm egy extra "válaszreakciója". :)



Összegzés

A szuper áron kínált Ziaja kecsketejes nappali krém esetemben hű maradt ígéreteihez: hidratálja, táplálja és puhává teszi az arcbőrömet, valamint a pirosságot is lehúzza. A krém engem ezzel meggyőzött, olyannyira, hogy a kecsketejes termékcsaládból már a szemránckrémet is hadi rendbe állítottam. Fontos azonban megjegyezni, hogy a sok jótékony hatású összetevő között a termék glicerint és parabént is tartalmaz, emellett a krémben többféle illatanyag is megtalálható. Ezek miatt csak azoknak ajánlom (nekik viszont nyugodt szívvel!), akiknél a glicerin és parabén nem kizáró ok, illetve nem érzékenyek a különböző illatanyagokra.

Ár: 1199 Ft-ért vásároltam a Rossmannban. A Ziaja webshopjában viszont 995 Ft-ért érhető el.
Elérhető a UK-ban: Igen, rendelhető az Amazonról, illetve érdemes lengyel boltokban érdeklődni!
Krémmánia: LINK
ZsebBoszi Index: 4/5


Ti már próbáltátok ezt a krémet?
Nektek mik a tapasztalataitok?

Legyen csodás napotok:

ZsebBoszi

4 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy bevált Neked is, a szemránckrém pedig még az arckrémeknél is jobb, csodás aligillatos termék, és bizony a kisebb ráncok ellen is hatékony :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm az ajánlást ezúton is! A szemránckrémet is nagyon szeretem, valóban hatásos! :)

      Törlés
  2. Én karácsonyra kaptam ilyet. Rögtön megnéztem az összetevőket. Sajnos octocrylen fényvédő is van benne amitől kipattogzok az arcomon. Úgyhogy tovàbb ajándékozom vagy eladom majd. :|

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnálom, hogy érzékeny vagy erre az összetevőre, mert egyébként tényleg jó kis cucc! Azért remélem, van más, hasonló funkciót betöltő termék, amit a bőröd szeret! :)

      Törlés