Kihívás ★ Szólánc: Rózsák

, , 10 komment
Sziasztok Lányok!

Előző hónapban egy szuper új havi körmös kihívás indult, a Szólánc. Mivel a blogvilág történéseiből viszonylag hosszú ideig kimaradtam, legnagyobb bánatomra a jelentkezést az első fordulóra lekéstem. De a soron következő, mai fordulóra már sikerült időben jelentkeznem, így ma én is pingáltam "Rózsák" témakörben. :)


Ha kíváncsiak vagytok, mit alkottam, olvassatok tovább! :)


Prológus

Bármennyire is szeretném, valahogy ez a blogolás dolog mostanában bármennyire is szeretném, nem jön össze... Igazság szerint ennek az oka, hogy az elmúlt két hónapban nagyon megszerettem az Instagramra való posztolás egyszerűségét: csak elkészítem a manikűrt, lefotózóm a kedvenc kéztartásommal, megszerkesztem a képet, és kész is! Míg a blogra való feltöltéshez mind a fotózás, mind a képszerkesztés sokkal több időt vesz igénybe, és akkor a szövegírásról és a bejegyzés szerkesztéséről nem is beszéltünk... Azt is szeretem az Instagramban, hogy azonnal jön a visszajelzés - egy szóval az egész sokkal jobban pörög. 

A felület iránti elkötelezettségem mutatja az is, hogy elhatároztam, hogy a @zsebboszi fiókot csak a manikűrjeimnek szentelem, az összes többi képemnek pedig létrehoztam a @bosziandi accountot. Így ha több tartalomra vágytok, mint amivel a blogon szolgálok, mindenképpen ajánlom figyelmetekbe ezt a két Instagram fiókot! ;)

Node, térjünk a mai manikűrre! :)


A manikűr

A mai forduló háziasszonya Noémi volt, és a játék értelmében az előző téma, a "Nyár" utolsó betűjével határozta meg nekünk a mai tematikát. Ennek keretében ma (R, mint) rózsába borítottuk körmeinket. :) Sokáig gondolkodtam egy szabadkezi díszítésben, de végül egy jól bevált kis nyomdalemeznél maradtam, amiről a mintát egy absztrakt színkavalkád fölé vittem fel. Mostanában élek-halok az efféle absztrakt színes alapokért. :)




Hogyan készült?

Szokásomhoz híven alaplakkozással indítottam, majd a gyűrűs- és középső ujjam körmeit fehérre, a többieket pedig púderrózsaszínre festettem. A fehér körmökre egy réteg gyorsan száradó fedőlakkot vittem fel, hogy védje a fehér alapot a soron következő absztrakt díszítéstől. A színkavalkádhoz a púderrózsaszín lakk mellé, egy piros és egy sötét bordó színt választottam, melyekkel a mintázatot a water colour technikával készítettem el. 


Amíg a színes alap száradt, felragasztottam a díszítő köveket a rózsaszín körmökre. Ehhez egy kis átlátszó körömlakkot pöttyintettem a helyükre, majd beleraktam a kövecskéket és eligazgattam őket. A színkavalkád fölé egy réteg fedőlakk került, amire száradás után fehér nyomdalakkal nyomdáztam fel a rózsás mintát. Végezetül minden körmömön egy kiadós réteg fedőlakkal zártam a manikűrt. A felhasznált termékek listáját a bejegyzés végén találjátok!


Remélem, elnyerte a tetszésetek a manikűr!
Ti szeretitek a rózsás díszítéseket?

Legyen csodás napotok:

Andi

Ui.: Ne hagyjátok ki a többiek rózsás manikűrjeit sem:

Felhasznált termékek: Barry M Super Mani (alaplakk), Barry M Freestyle (púderrózsaszín), Essence Wild White Ways (fehér), OPI What's Your Point-Settia (piros), OPI Malaga Wine (bordó), Moyra SP 07 nyomdalakk, Born Pretty BP-73 nyomdalemez, China Glaze Eevergalze Active Top Coat (fedőlakk), Born Pretty díszítőkövek.

10 megjegyzés:

  1. Nagyon jól néz ki, a színkavalkád szuperül mutat a fehér nyomdával :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, nagyon örülök, hogy tetszik! :)

      Törlés
  2. Nagyon szép lett. :) Ez a csodás a lap amit a nyomda alá készítettél, nagyon tetszik. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen! Nagyon szeretem az ilyen pacsmagolós össze-vissza alapokat, egyedivé tesznek minden manikűrt. :)

      Törlés
  3. Ez a manikűr az abszolút harmóniát képviseli az én szememben, bámulatosan szép lett! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszi! :) Sokat filozofálok azon, hogy mi adja meg a manikűr összhangját, és próbálkozom mindenfélével. Örülök, hogy itt sikerült összehozni a harmóniát! ^.^

      Törlés
  4. Csinos manikűr! Igen, igazad van, ahogy teret hódít az insta, én is inkább ott követek embereket, nem vettem fel újabb blogokat, inkább azt is csökkentettem, amit eddig olvastam. Időhiány, lustaság, lecseng a lakkmániám, ki tudja, meg hát tényleg egyszerűbb is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! ^.^ Igen, egyértelműen egyszerűbb és gyorsabb használni az Instagramot. Azért próbálok nem teljesen eltűnni a blogról sem! ;)

      Törlés