Kihívás ★ Manikűrvadász - 33. forduló

, , 16 komment
Sziasztok!

Végre-végre elérkezett a Manikűrvadász következő fordulója, egész pontosan a 33.! :)


Ha kíváncsiak vagytok, ezúttal kinél garázdálkodtam, és a vadászat hogy sikerült, olvassatok tovább! ;)

Prológus

Nagyon megörültem, amikor a random.org jóvoltából Bellát kaptam páromul, hiszen a blogja telis-tele van szuper, kreatív manikűrökkel. Hirtelen azt hittem, hogy először vadászom Bellától, de aztán rájöttem, hogy a Manikűrvadász karácsonyi fordulójakor már jártam a blogján ezügyben. Persze ez egyáltalán nem vett vissza a vadászat izgalmából! :) Ami a választásom illeti, először Bella hihetetlenül jól eltalált kaktuszos manikűrjére gondoltam, ami azóta élesen jelen van az emlékezetemben, amióta kikerült a blogra. Ám bevallom, nem volt kedvem nagy szabadkezi szöszmötöléshez (márpedig ez a kaktuszos mani ezt megkívánta volna!), így inkább neki álltam keresni egy egyszerűbb, nyárias manikűrt. Legnagyobb meglepetésemre, a tökéletesre Bella egy novemberi bejegyzésében bukkantam. A manikűr a Lakozz! Fotózz! Posztolj! kihívásra készült "Trópusok" témában, melynek hangulatát mind a színválasztás, mind a pálmafák tökéletesen hozták:

Az eredeti bejegyzést megtaláljátok ITT.

A manikűr

Szerény véleményem szerint az eredeti manikűr úgy tökéletes, ahogy van, így nem állt szándékomban változtatni rajta. A vidám, nyári narancssárga körömlakk Bella manikűrjében nekem sajnos nincs meg, így a saját készletemből ezt egy pasztellesebb sárgabarack színű darabbal helyettesítettem. Ezenkívül, ahogy írom ezeket a sorokat, vettem csak észre, hogy Bellánál négy színes csík fut a pálmafák mögött, míg ebből nálam csak három lett. Hát erre csak annyit mondanék, hogy még szerencse, hogy erre a számolási tehetségre nem a doktori védésemen derült fény. :D:D:D




Hogyan készült?

Alaplakkoztam, majd felvittem az alapszíneket: fehéret a két középső ujjam körmére, a többire pedig sárgabarackot. A fehér körmökön ezután fedőlakk következett, amit hagytam koppanósra száradni. Gondoltam, ezeket a csíkokat nem bízom a véletlenre, ezért díszítőszalagból vágott csíkokkal jelöltem ki a színes sávjaim helyét. Ráfestettem a sárgabarack lakkal, majd a felesleges festéket a díszítőszalagok lehúzásával távolítottam el. 


Újabb réteg fedőlakk következett, amire száradás után felfestettem a pálmafákat egy fekete körömlakkal. Hagytam egy kicsit száradni a pálmafákat, aztán minden körmömön fedőlakkal zártam a műveletet. A felhasznált termékek listáját a bejegyzés végén találjátok! ;)


Remélem, tetszik a mai manikűr!
Ti hogy álltok a pálmafás díszítéssel? :)

Legyen csodás napotok:

Andi

Felhasznált termékek: Barry M Super Mani (alaplakk), Miss Sporty 546 (sárgabarack), Essence Wild White Ways (fehér), China Glaze Liquid Leather (fekete), Born Pretty díszítőszalag, China Glaze Evergalze Active Top Coat (fedőlakk). 

Ui.: Mindenképpen nézzétek meg azt is, hogy a többiek mit vadásztak! :)

16 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett, tök jó trópusos. Imádom a pálmafás manikat és itt a színkombó is nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  2. Mind az eredeti, mind az újrakreált változat igencsak faszányos. :)
    És most így a 4x-es hozzászólás a 4 csík miatt megint röhejes. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a kommentet itt is - mégha ide csak egyre futotta belőle! :D

      Törlés
  3. Nagyon szép lett! (-: Én annyira nem kedvelem a pálmafás motívumot magamon. (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen! :) Ízlések és pofonok! ;) Egyébként nekem is csak idén nyártól kezdett el tetszeni a pálmafa, mint díszítés! :D

      Törlés
  4. jaj de jó lett, a színek, a minta, minden, tökéletes vadászat :)

    VálaszTörlés
  5. Uhhh, ez is nagyon nagyon tetszik el is hordanám most magamon. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, nagyon örülök, hogy tetszik! :) Nagyon egyszerű elkészíteni, úgyhogy csak hajrá! ^.^

      Törlés
  6. Nagyon klassz lett még azzal a mínusz egy csíkkal is :D Eddig még nem próbálkoztam pálmafás manival, de ami késik, nem múlik ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen! :) A pálmafás manit mindenképpen ajánlom, kézzel megfesteni a pálmafákat különösen jó móka elkészíteni! :)

      Törlés
  7. Nagyon jó lett, tetszik nagyon az eredeti és a levadászott manikűr is :)

    VálaszTörlés
  8. Valószínű, sosem festenék pálmafákat a körmömre, de ezek a színek annyira jól el vannak találva és annyira egyben van mindkét mani, hogy teljesen odavagyok a látványért!

    VálaszTörlés
  9. Andi, ez a manikűr nagyon jól sikerült! Szerintem nem is hiányzik onnnan az a negyedik csík, így jó, ahogy van! Köszönöm, hogy újraalkottad!

    VálaszTörlés