Boszi alkot ★ Cuki Frankenstein - Körmök halloweenra II.

, , 6 komment
Sziasztok! 

Mivel már "raktáron volt" a mai manikűr, nem is akartam késlekedni a második halloweeni körmös bejegyzéssel. :) Mint azt az előző posztban is említettem, számtalan halloweeni alkotás jött velem szembe a neten mostanság, de közülük valahogy hiányoltam Frankestein jelenlétét. Így a mai manikűrt ő inspirálta. :)


Hogy milyen is egy "cuki Frankenstein" manikűr, azt máris megmutatom! ;)

Prológus

Úgy döntöttem, hogy makacsul kitartok amellett, hogy nem rendelek nyomdalemezt csak a halloween kedvéért, hanem inkább kiváltom szabadkezes (és egyéb technikákkal való) ügyeskedéssel. Az inpirációm ma egy aranyos, kissé kelekótya Frankenstein adta, akit az egyfontos bolt kirakati plakátján láttam. Amikor a kezdőképhez kerestem egy idevaló illusztrációt, eléggé megdöbbentem, hogy a manikűröm fő "díszét" szinte egy az egyben megtaláltam, tudnillik a plakát inspirációról lespóroltam néhány részletet: úgymint a bevarrt szájat és a kilógó fogakat. Hát, úgy látszik valamelyik digitális illusztrátor is felslegesnek tartotta ezeket a kiegészítőket. :D


A manikűr

Kétféle elképzelésem volt: 1) vagy minden körmömre Frankensteint festek különböző grimaszokkal, kvázi mint egy Frenki emoticon sorozatot, vagy 2) Frenki kap egy-két denevért háziállatként. Végül a második verziónál maradtam, de akkora pepecs volt megfesteni a denevéreket, hogy a kisujjam körmére már csak egy otthonos pókhálóra futotta. :D




Hogyan készült?

Nos, minden körmöm alapoztam először (Eveline 8in1), ezután pedig két réteget vittem fel a Frenki-zöld lakkból (Rimmel Wedge of Lime). A gyűrűsujjamon ezt egy réteg fedőlakk követte (China Glaze Everglaze Active Top Coat), majd száradás után fekete és fehér akrilfestékekkel megrajzoltam főszereplőnket.


A többi körmömön eddigre koppanósra száradt a zöld lakk, úgyhogy készen állt a terep egy kis saran wraphoz (mondtam már, hogy imádom ezt a technikát? :D). Nem akartam simán zölden hagyni őket, szerettem volna, ha a háttér egy kicsit kísértetiesebb - bár nem tudom, hogy ez a fotókon mennyire látszik... Mindenesetre egy sötétebb zöld lakkból (Moyra Savanna) és egy sárga lakkból (Moyra Sahara) pöttyintgettem random helyekre, majd jött a tapicskolás a fóliagalacsinnal. 10 perc száradás után fedőlakkal fixáltam a dolgot, majd a száradást követően fekete akrilfestékkel megfestettem a részleteket. A végeredményt minden körmömön fedőlakkal tettem fényessé.



Remélem elnyerte a tetszéseteket a mai manikűr! :)
Jöhet még egy ráadás? :)

Legyen szép napotok:

ZsebBoszi  

Ui.: A tegnapi baglyos manikűrt láttátok már? :)

6 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik és pont kell oda az a pókháló!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, Audrey! :) Örülök, hogy ezek szerint nem nyúltam annyira félre azzal a pókhálóval! :D

      Törlés
  2. Tényleg nagyon cuki lett a Frankenstein, de nekem a denevérek most a kedvenceim. :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, Bella! Külön örülök, hogy a denevérek megtetszettek, mert azokkal rengeteget szenvedtem. :D

      Törlés