Kihívás ★ Manikűrvadász - 31. forduló

, , 17 komment
Sziasztok!

Bár a blog már egy ideje nem igazán pörög, azért a Manikűrvadász izgalmaiból nem szerettem volna kimaradni most sem! :) A mai immáron a 31. forduló, amire mint mindig, nagy-nagy örömmel készültem!


Ha kíváncsiak vagytok, a mai vadászat hogy sikerült, olvassatok tovább! :)

Prológus

Nem szeretnék sem kifogásokkal jönni, hogy miért ült le a blog, sem ígéreteket tenni arra, hogy valaha ismét visszazökken-e a régi ritmusba. Már több ízben említettem, hogy az Instagram pörgése teljesen magával ragadott, így a szabadidőmben vagy lakkozok, vagy új manikűrökön töröm a fejemet. :) Ezért ha valakinek ZsebBoszi hiánya támadna, javaslom az Instagram oldalam figyelemmel követését: @zsebboszi. A linkre kattintva a böngészőben megjelenik az oldal, így egy kis nézelődéshez nem szükséges az Instagram applikáció letöltése - de ha már le van töltve, akár be is követhettek! ;)

Node, mai posztunk apropójára térve: a Manikűrvadász aktuális fordulójában Bella - a kihívás ötletének tulajdonosa - Noémit kérte fel a jeles esemény lebonyolítására. :) A sorsolás igazán remek vadászterületet dobott nekem, méghozzá Manna blogját. Az egyik legtermékenyebb magyar körmös bloggerináról beszélünk, így választékban nem volt hiány. Szokásomhoz híven, a blogot az elejétől kezdtem el átfésülni, és már a keresés legelején megakadt a szemem egy manikűrön. Gondoltam, még nézelődöm egy kicsit, de ez a manikűr február végéről csak nem akart kimenni a fejemből:

Az eredeti bejegyzés megtekinthető ITT.
Nagyon tetszik benne a színek összhangja, illetve a dry brush technika és a nyomdázás párosítása. Mellesleg elkapott a tavaszi láz, így a hangulatomhoz is éppen passzolt. :) Lássuk is, az én rövidebb körmeimre hogyan adaptáltam ezt a díszítést!


A manikűr

Ahogy az a fentiekből már kiderült, a manikűr nagyon megtetszett, így a lehető legkevesebbet szerettem volna változtatni rajta. Ennek megfelelően lényegében két ponton tér el az én díszítésem az eredetitől. Egyrészt, az én kollekciómból hiányzik ez a szuper kis arany pelyhes lakk, melyet egy glitteres topperrel helyettesítettem, amiben találunk az eredeti pelyhek színében pompázó hatszögeket is. Másrészt, a nyomdalemezeim között sem találtam hasonló mintát, így egy másik, virágos motívumot kerestem, ami Manna mintájához hasonlóan kellően levegős, hogy az alatta levő glitterek is jól láthatóak legyenek.




Hogyan készült?

Gyanítom, éppúgy, mint az eredeti manikűr. :) Alaplakkoztam, majd egy egységes felületet képeztem egy rózsaszínes nude lakkal. A kis-, mutató és hüvelykujjamon a teljes száradást követően elkészítettem a "dry brush" mintát. Ehhez a lakkok szinte száraz ecsetét húztam végig a körmömön random helyeken függőlegesen és vízszintesen, először a korall, aztán a barack végül pedig a fekete színnel. 


A középső és gyűrűs ujjam körmein a nude alapra először a glitteres topperből került, aztán a száradás után fekete színnel felnyomdáztam a virágos mintát. Végül minden körmömön egy réteg fedőlakkal zártam a manikűrt. (A felhasznált termékek listáját a bejegyzés végén találjátok! ;) ) A díszítés elkészültével örömmel nyugtáztam, hogy Manna díszítése nem csak hosszú, de  rövid körmökön is remekül mutat! :)


Remélem a manikűr elnyeri a tetszéseteket!
A ti körmeiteken is tavasz van már? :)

Legyen csodás napotok:

Andi

Felhasznált termékek: Barry M Super Mani (alaplakk), Flormar Full Color Time Saver (nude alapszín), Avon Coral Reff (korall), Miss Sporty 4234 (barack), China Glaze Liquid Leather (fekete), Maybelline Bouquet (glitteres topper), Born Pretty BP-68 nyomdalemez, MoYou fekete nyomdalakk, China Glaze Everglaze Active Top Coat (fedőlakk).

Ui.: A vadászat a többieknél folytatódik:

17 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett, imádom hogy ilyen pasztelles az egész színvilág, és a dry brush szuperül illik hozzá!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Úgy hiszem, mind a színvilág, mind a koncepció Manna kreativitását dicséri! ;)

      Törlés
  2. Ez hiperszuperül jól sikerült! *.*
    Én amúgy nagyon hiányollak innen, annak ellenére is, hogy Instán napi szinten vagyok és követlek. Jó lenne, ha máskor nem, mondjuk hó végén jönnél egy összefoglalóval, hogy mit készítettél abban a hónapban és mi történt veled, vagy hasonló. Megértem, hogy minden manikűrről már nem fér bele a kapacitásodba, hogy ilyen hosszan írj, de szeretem a stílusodat, jó lenne időről időre hosszabban is olvasni téged. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy tetszik a manikűr!
      A kedves szavakat is köszönöm, jól esik, hogy szereted a stílusom! Mivel a blog eddig sem volt nagyon személyes hangvételű, szerintem ha írok is posztokat, inkább körmös témájúak lesznek. :) A kommented hatására már ki is találtam egy bejegyzés témáját! Remélem, el is jutok odáig, hogy elkészüljön! ;)

      Törlés
    2. Én mindenképp várom őket! :)

      Törlés
  3. De gyönyörű lett, igazi tavaszi hangulatú manikűr! Olyan jó ránézni erre a színkombinációra, egészen feldobja az ember kedvét :) Egyébként egy cipőben járunk, én is hagytam kicsit leülepedni a blogomat, pedig mindig tervezem, hogy ismét jobban odafigyelek rá. Azért próbálkozom :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Engem is pont ezek a dolgok fogtak meg Manna eredeti manikűrjében. :) Igen, nekem is jobban kéne próbálkoznom, hogy a blogom feléledjen... Meglátjuk! ;)

      Törlés
  4. nagyon szépen levadásztad :) teljesen hasonlít, tök jó! nagyon szép lett!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszi! Mivel a manikűr nagyon megtetszett, igyekeztem hű maradni hozzá a saját verzió készítésekor. :)

      Törlés
  5. Nagyon jó lett! Tetszik a virágminta is :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép mindegyik! Nincsenek is rövid körmeid :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm - Manna nevében is! :)
      Hát a körömhosszúság egy relatív dolog. Manna körmeihez képest, az enyémek itt törpék. Önmagamhoz képest viszont igen, viszonylag hosszúak - bár még pont beleférek a kicsi MoYou méretbe. :D

      Törlés
  7. nagyon szép lett, örülök, hogy ezt a manikűrt készítetted el. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen - a kommentet és az inspirációt is! :)

      Törlés