BosziTeszt ★ Max Factor Masterpiece Transform szempillaspirál - avagy a Hatás Pálcika bevetésen

, , Nincsenek kommentek
Sziasztok!

Első bejegyzésem a szempillaspirál-mániám jegyében készült, melynek alanya a Max Factor Masterpiece Transform spirálja. Az érdeklődésemet elsősorban különleges kialakítású, furcsa kis keféje keltette fel.


Lássuk, hogy szuperál!


Mit ígér?

A termék oldalán megtudhatjuk, hogy ez a spirál nem kispista, AZONNAL sötétebb, hosszabb és drámaibb szempillákat varázsol a "hatás pálcikának" (angolul "impact wand"-nak) köszönhetően. Tehát kérem szépen, itt olyan forradalmi újítás esete forog fenn, hogy a szempillaspirál keféjére új elnevezést is kreáltak: HATÁS PÁLCIKA.

Ez a hatás pálcika az ígéret szerint egyetlen mozdulattal felviszi a terméket a szempillákra egészen a tövektől. A sorokba rendezett, körkörösen elhelyezkedő kis sörték pedig minden szempillát befednek, dúsítva ezzel a teljes szempillasort.

A kefe

A kefe hatás pálcika a leírásnak megfelelően néz ki, mint az az alábbi képen is látható, amit még annyival egészítenék ki, hogy a sörték a kefe vége felé haladva egyre hosszabbak. Nem mernék rá megesküdni, hogy ez tényleg így van, de azt gondolom, ezzel a kialakítással az lehetett a cél, hogy a belső szemzug rövidebb, vékonyabb pillái célzottabb dúsítást kapjanak, mint a külső, erősebb, hosszabb szempillák, amiket csak a picur sörték érnek.

Ez a gondolat nálam csak ott bukik el, hogy a spirált én oldalirányba is mozgatom - sőt, nekem az a szokásom, hogy a külső pilláim külön megfésülgetem a kefe végével, hogy még hangsúlyosabbak legyenek -, így ha tetszik, ha nem, a dúsításból aránytalanul nagy rész jut a külső pilláknak. Ez igazából nem baj, de ennyi erővel egyforma hosszúak is lehetnének azok a sörték...

A kefe, álá hatás pálcika

A trutyi, avagy a festék

A trutyi eleinte eléggé híg állagú volt, ám egy hónap pihentetés után, a megfelelő állagúra száradt. Nekem a spirál fekete színben van meg, ami teszi a dolgát: szép fekete, semmi extra.

Bevetésen

Legalább 10 éve használok szempillaspirált, ezért azt nehezen lehet elmondani, hogy kezdő lennék a témában. Ezért megengedem magamnak azt a kijelentést, hogy "a hiba nem az én készülékemben van". Eleinte amikor felkentem (talán a trutyi kezdeti hígabb állaga miatt is) a szempilláimon csak egy nagy fekete - már bocsánat a kifejezésért - dzsuva volt. Nemhogy kaszás-, de egyenesen madárpóklábakban álltak a pilláim.

Eléggé el voltam keseredve az eredménytől, de nem hagytam ennyiben a dolgot. Egy hónap után újra elővettem ezt a csodát, és addig-addig kísérletezgettem, míg végre rájöttem, hogyan kell használni úgy, hogy az eredmény olyan szép legyen, amilyet kvázi ígér. Figyelem, észosztás következik!
  1. Ha még a folyós, egyszerre sok trutyit felvevős, bontás utáni állapotában van a spirál, tapogassuk le róla a felesleges festéket egy papírzsepin.
  2. Ezután finoman, érintgető mozdulatokkal vigyük fel apránként a festéket a pilláinkra.
  3. Ha már csak kevés festék van a kefén, akkor a szokásos szempillaspirálozó mozdulattal, már végig futtathatjuk a spirált a szempillánikon.
  4. Ha ezen óvintézkedések után is tapasztaljuk a pókláb-effektust, egy régi spirálunk keféjével vagy egy sima szempillafésűvel válasszuk szét az összetapadt pillákat.

És az eredmény az alábbi előtte-utána képen látható:

Göndörített pillák alapjáraton és spirálozva egy rétegben.

A satnya kis pilláim valóban hosszabbak és látványosabbak lettek, a tekintetem egészen megnyitotta, viszont én az ígérettel ellentétben nagymértékű dúsítást nem igazán vettem észre. A termék a nap folyamán tartósnak bizonyul, nem potyog, és nem tapad fel a szemöldökcsontomra sem. Ám a lemosása egy rémálom.

Általában hosszú időt szentelek annak, hogy egy Garnier micellás vízzel átitatott vattakorngban áztassam az egész szememet. Majd miután lehúztam a festék nagy részét, és leöblítettem az egészet sima csapvízzel, általában még mindig fekete folt van a szemem alatt. Ilyenkor az Ilcsi arclemosó tejemhez nyúlok, de időnként reggelente még ennekellenére is apró festékcsomókat találok a pilláim tövében... Brrr...

Összegzés

Összességében bevallom, a végére megkedveltem ezt a spirált. Ha egyszer az ember lánya megtanulja, hogy kell bánni egy "hatás pálcikával" egészen szép eredményt lehet vele elérni. Ám tekintve a körülményes lemosást, igazán csak akkor használom, ha látványos pillákat szeretnék. Több rétegben nem próbáltam - ami egy rétegben ennyire hajlamos összetapasztani a szempillákat, az több rétegben valószínűleg csak fokozza a problémát.

Hogy újravenném-e? Igazság szerint nem. Úgy gondolom, hogy a drogériás szempillaspirálok között találhatunk kedvezőbb áron, sokkal látványosabb szempillákat eredményező termékeket. Tehát kutatásom a szempillaspirálok Szent Grálja után még korántsem ért véget! Folytatás hamarosan! ;)

Ár: £9.99-ért vettem a Bootsban (UK)
Link a krémmánián: ITT
ZsebBoszi Index: 3.5/5

Ti próbáltátok már ezt a spirált? Mi a véleményetek róla?

Legyen szép napotok:

ZsebBoszi

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése