Kihívás ★ A nyár színei - Grapefruit

, , 18 komment
Sziasztok!

A nyár színei kihívás utolsó előtti fordulójához érkeztünk, melynek színe a grapefruit volt. A mai manikűrt nálam egy piros husú grapefruit ihlette, mely színhez a gyűjteményemben az OPI egyik lakkja, a What's Your Point-settia állt legközelebb. :)


Ha kíváncsiak vagytok, mit hoztam ki a színből, olvassatok tovább!


Prológus

Amikor erre a kihívásra készülődtem, valamiért nem grapefruit, hanem vérnarancs járt az eszemben. Valószínűleg azért, mert azt hittem, hogy a kettő egy és ugyanaz. Ám kiderült, hogy tévedtem, ugyanis megtudtam, hogy a vérnarancs az egy sima narancs, csak piros a színe, a grapefruit pedig hát... grapefruit, amit ugye főleg kesernyés íze különböztet meg a narancstól. Ha már itt tartunk, egyébként van fehér és piros grapefruit is! A témáról innen olvashattok még többet. :)

Forrás: ITT

Lényeg a lényeg, színben nem lőttem mellé a vérnaranccsal sem, és ma kivételesen nem csak a feladvány színe inspirált, hanem maga a gyümölcs is, így a mangós körmök után újabb gyümölcsös körmökkel készültem mára. :)

Timi kihívásából már csak egy forduló maradt hátra! :)


A manikűr

A körmeimen mindenképpen szerettem volna viszontlátni egy grapefruit szeletet, illetve lelki szemeim előtt pici grapefruit karikák jelentek meg piros alapon. Szerintem ez a "látomás" egy grapefruitos limonádé volt, ezért egy-két jégkocka is került melléjük, amik Picasso-jellegű absztrakt ábrázolással háromszög alakúak lettek. :D:D:D




Hogyan készült?

A manikűrnek alaposan megágyaztam, mivel nem szerettem volna, hogy bármelyik piros festék megfogja a körmömet. Felvihettem volna két réteget az alaplakkból (Evelin 8in1), de mivel én körömerősítőt használok alapnak, egy sima nude lakkból vittem fel egy réteget másodiknak.


A középső ujjamon piros alapon készítettem el a grapefruit szeletet szabad kézzel (fehér: Avon, Iceberg White, narancs: Barry M, Mango). A mutató- és kisujjam körmén a karikákat egy fehér lakkba mártott szívószállal "nyomdáztam" fel, majd ecsettel húztam meg benne a cikkeket, és végül megfestettem a "jégkockákat". :) Egy kis extra gyanánt a gyűrűsujjamra a Picture Polish Bridget került. A manikűrt minden körmömön fedőlakkal tettem tartóssá (China Glaze, Everglaze Active Top Coat).

A főszereplő...

... és társai. :)

Remélem, tetszett a mai mainkűr! ^.^
Szeretitek a grapefruitot? :)

Legyen csodás napotok:

ZsebBoszi

Ui.: Ne felejtsétek el meglesni a többi grapefruitos körmöt sem:
    

18 megjegyzés:

  1. Igazán nyárias:) csodás:) tetszik ^_^

    VálaszTörlés
  2. Nekem nagyon tetszik a manikűr, ezt a piros OPI-t imádom. Nagyon ügyes vagy, hogy szabad kézzel oldottad meg a festést :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszi, Andi! :) Szerintem is szuper színe van ennek az OPI-nak, de eddig még sosem jött ki úgy a lépés, hogy csak ezt viseljem magában... Ami késik, nem múlik! :D

      Törlés
  3. Hát ez nagyszerű lett! Nekem igazán tetszik ez a mani. :) A szívószállal kör készítse most eszembe sem jutott volna, pedig pát éve megpróbáltam vele olipia-karikás manit készíteni - akkor még sikertelenül. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :) Szerintem a szívószálas körrajzolásnál nem árt, ha a lakk kellően sűrű. Mondjuk, én csak ezzel a lakkal próbáltam, de el tudom képzelni, hogy egy folyékonyabb lakkal nem lett volna ilyen.

      Törlés
  4. Nagyon szuper lett... Aztán mikor elolvastam,hogy kézzel festetted meg azt a cuki kis grapefruitot a középső ujjadra,dobtam egy hátast. Nagyon jó kézügyességed van. *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! ^.^ Azért az a grapefruit nem olyan kicsi, ezért nem is olyan nehéz elkészíteni - szerintem nem kell hozzá átlag feletti kézügyesség, érdemes próbálkozni vele! ;)

      Törlés
  5. Nagyon szép lett, nekem kifejezettem tetszik. :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szuper lett, ebben a fordulóban az egyik legjobb grapefruitos mani! ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, aranyos vagy! :) Szerintem a többiek is nagyon kitettek magukért! ;)

      Törlés
  7. Ez csodaszép, tetszik benne minden, a színeket imádom, nagyon ügyes vagy!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, nagyon örülök, hogy tetszik! ^.^

      Törlés
  8. Ez a mani annyira jó, összefut tőle a nyál a számban, szerintem meglesz az első Zsebboszi inspired manim is hamarosan! ;-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Júúúj, köszi! <3 Majd szólj mindenképp, ha megvan! ;)

      Törlés