BosziTeszt ★ Freedom Makeup London Secret Rose paletta - A matt szerelem

, , 6 komment
Sziasztok!

A heti palettaadaggal érkezem ma hozzátok, méghozzá egyenesen a Freedom Makeup Londontól. A márka olyan friss, hogy még szinte forró: június elején a Makeup Revolution csapatának valamint az e.l.f. Cosmetics európai forgalmazóinak közös kis kemencéjéből bújt elő, professzionális minőséget ígérve. Szemhéjpúder-paletták terén ahogy a MUR, úgy a Freedom kínálata sem szenved hiányt - a pénztárcám legnagyobb bánatára. :D Ma a Freedom paletták első hírnökeként a Secret Rose-t mutatom be nektek.


Vajon tényleg olyan professzionálisak a szemhéjpúderek, ahogy a márka ígéri? Az alábbiakban kiderül! ;)


Prológus

Amikor a Freedom megjelent a piacon egy másfél hónapja, tudtam, hogy végem lesz... Jelen pillanatban a webshop kínálatában 4 féle 20 színű palettát, 8 féle 12 színű palettát (ők egyébként a Pro 12 nevet viselik), 4 féle 7 színű palettát és 2 különböző 32 színű palettát találunk. Igyekeztem a rendelésnél visszafogni magam, mert tényleg nem tudtam, milyen minőségre számíthatok, így nagynehezen kiválasztottam mai tesztalanyunkat - ennek az egész vásárlásnak jó bíztatás volt a 20%-os kuponkód, amit a hírlevélre való feliratkozásnál kaptam. :) 

Mielőtt belevágnék a konkrét tesztbe, annyit még mindenképp szeretnék megosztani veletek, hogy a paletta a kicsomagolás pillanatában hatalmas csalódást okozott, mivel én az alábbi képen látható, barnás, meleg földszíneket tartalmazó palettára számítottam. 

Forrás: ITT

Ehhez képest A L'Oréal La Palette Nude mellé és az Affirmation paletta mellé, kaptam egy újabb rózsaszínes színvilágú palettát. Ez még önmagában nem lenne akkora baj, de sajnos a kicsike - két extra színtől eltekintve - több mint erősen hajaz a L'Oréal palettára... Az értékelés emiatt kissé negatívan indult, de elárulom nektek, hogy a benyomásaim hamar pozitívra változtak! :)

  

A külcsíny

A szemhéjpúderek egy egyszerű, műanyag, ablakos palettában érkeznek, éppen úgy, mint a MUR elsőgenerációs palettái, például az Iconic trió. Egyszerűsége ellenére a palettát mégis masszívnak érzem, jól záródik, ráadásul kellően keskeny és a mérete is éppen kézreesik, így akár utazáshoz is remek választás lehet. Ami a méretet illeti, nekem szimpatikusabb ez a kompaktabb kivitelezés (14,3 cm x 7,4 cm), mint az Iconic palettáké (16,3 x 8,4 cm), még akkor is, ha összességében így a 14 g termék helyett csak 12 g-ot kapunk. 


A szemhéjpúderekhez jár egy kétvégű applikátort, viszont a szemhéjpúdernevek kedvelői számára nincsenek jó híreim, ugyanis a színeknek nincsenek külön fantázianevei (katasztrófa! :D). Újdonág a MUR palettákhoz képest a szemhéjpúderek rajzolata, ami szerintem igazán elegáns megjelenést kölcsönöz az egész palettának.




Színek és szvaccsok

Mindjárt azzal kezdeném, hogy szuper a matt és fényes árnyalatok aránya, hiszen a 12 színből éppen 6-an mattak - de még milyenek! Krémesek, puhák és pigmentáltak a matt színek. Egészen döbbenetes ilyennel találkozni ebben az árfekvésben, megkockáztatom, hogy übereli a MUR, de a Sleek palettákban található matt szemhéjpúderek minőségét is! A színválaszték is úgy érzem, rendben van. A matt szemhéjpúderek között csodálatos színeket találunk a mélyítővonalba, van egy szép fényesítő árnyalatunk a belső szemzugba, és bár matt fekete nincsen a palettában, a harmadik sor második színe jó alternatíva a szemsmink mélyítésére. 


Egy gonodolat erejéig engedjétek meg, hogy kitérjek a L'Oréal palettával való hasonlóságokra. Ugyan összehasonlító szvaccsokkal nem készültem, az már az alábbi képen is jól látszik, hogy az alapkoncepció ugyanaz. Felkenve jelentkezik ugyan 1-2 árnyalatnyi különbség a szemhéjpúderek között, ám ettől függetlenül, úgy gondolom ez a paletta jó alternatíva lehet a L'Oréal helyett, ha soványabb a pénztárcánk. Ami a minőségi különbséget illeti, arra az érdekes megállapításra jutottam, hogy ezúttal a fényes színek azok, amiben az olcsóbb, Freedom paletta alulmarad, míg a matt színek hozzák vagy verik a L'Oréal minőséget.

Itt a paletta már nem volt érintetlen, bocsi. :)

A szvaccsokat, mint mindig, egy réteg alapozón készítettem el, és addig építettem őket, míg kellően láthatóvá nem váltak (bár megjegyezném, nem volt szükség különösebb építgetésre!)

Az első sor színei között találjuk a highlight árnyalatot, illetve egy világos matt tejeskávé színt, ami a L'Oréal palettában nincsen. Itt viszont ezzel a színnel a paletta többi matt árnyalatával együtt egy teljesen matt smink elkészítésére is megvan a lehetőségünk. A sorból talán az utolsó szemhéjpúder lóg ki egyedül, ami kicsit keményebb, és valamivel gyengébben pigmentált, mint a többiek, viszont még így is könnyedén felépíthető, és a minősége átlag feletti.


A második sor első színe egy duokróm rózsaarany szuperpigmentált árnyalat, és feltétlen említést érdemel a harmadik szemhéjpúder is, ami matt létére szintén fantasztikusan pigmentált. Míg a második rózsaszín szín rendben van, addig az utolsó árnyalat, ami egyébként egy valóságos mikrocsillámtenger, már csak erősen átlagos pigmentációt hoz. 


A harmadik sor kezdőszíne minősgében nagyon hasonló az előző sor utolsó szemhéjpúderéhez, viszont a maradék három színről csak szuperlatívuszokban tudok beszélni. Ez különösen igaz a második és a negyedik árnyalatra, melyek a mesésnél is mesésebb pigemntációt mutatnak. A negyedik szemhéjpúdert egyébként a minősége mellett a lila és piros mikroglitterek teszik igazán különlegessé, melyek ebben a matt bordó (marsala) alapban csillognak.



Bevetésen

A szemhéjpúderekkel könnyen és szépen lehet dolgozni: csodásan lehet satírozni és egybemosni őket, és a felvitelkor kihullást sem tapasztaltam. A tartósság úgy gondolom, ebben az árfekvésben teljesen rendben van. Drogériás szemhéjalappal a smink ugyan halványodik a nap végére, a karaktere megmarad, nem mászik el a szemünkről és nem áll össze a szemhéj redőiben.


A mai tesztsminkben a világos tejeskávé színű matt árnyalatot vittem fel a teljes mozgó szemhéjamra (1. sor, 3. szín), majd a legsötétebb bordó árnyalattal (3. sor, 4. szín) kezdtem sötétíteni a külső V-t. Ugyanezzel az árnyalattal "tusvonalat" húztam a felső szempillasoromhoz. A mélyítő vonalamba a meleg matt barna árnyalatból vittem (1. sor, 4. szín), és a sötét szürkés-barnával (3. sor, 2. szín) mélyítettem tovább a sminket. A belső szemzugomat a legvilágosabb árnyalattal fényesítettem (1. sor, 1. szín), majd szempillát göndörítettem és spiráloztam, illetve fekete szemceruzával kihúztam a felső vízvonalam.



Összegzés

A kezdeti csalódást követően igazán pozitívra változott a véleményem a Secret Rose palettáról. Alapvetően a L'Oréal La Palette Nude Rosé színvilágát kapjuk meg rendkívül alacsony áron, amit ráadásul két olyan extra matt színnel egészítettek ki, ami még jobban kihasználhatóvá teszi a palettát, mint L'Oréalos társát. Azonban nem csak a paletta színvilága idézi a magasabb árfekvésű márkát, hanem matt szemhéjpúdereinek kiemelkedő minősége is - egy-két matt árnyalat véleményem szerint még le is körözi az eredeti paletta pigmentációját. A Secret Rose egyetlen gyengepontjának az említett két fényes szemhéjpúdert érzem, amit az értékelésben egy fél csillag levonásával illettem. Szívből ajánlom a palettát mindenkinek - a sikeren felbuzdulva már ki is néztem a következő Freedom Makeup áldozatomat... ;)

Ár: £4 - 20%-ért rendeltem a Freedom hivatalos webshopjából.
Magyarországon beszerezhető: Tudomásom szerint egyelőre nem, viszont ha minden igaz, a márkát a Pink Panda is forgalmazni fogja. Addig is a hivatalos webshopból rendelhettek, az alap szállítási költség £4.95 (a szállítási feltételekről bővebben ITT olvashattok).


Hallottatok már a márkáról? Várjátok a magyarországi megjelenést? :)

Legyen csodás napotok:

ZsebBoszi   

6 megjegyzés:

  1. Csodás színek. Amúgy döbbenet, hogy milyen sok egyforma paletta van..vagyis létezik. A smink is szép:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a bókot a sminkre. :) Igen, szerintem egyébként abból adódik, hogy sok az egyforma paletta, hogy egyrészt marha nagy divat lett mostanában, ezért mindenki ontja magából a palettákat, másrész többen szeretnek másokat másolni, csak ezt nem mindig kötik az ember orrára - lásd a mai paletta. Övatosnak kell lenni a vásárolgatással. :D

      Törlés
  2. Hmm.. felkeltetted az érdeklődésem ezzel a palettával. :P gyönyörű színeket tartalmaz *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem, hamarosan Magyarországon is elérhető lesz, mert a szép színek mellett a minőség is tényleg szuper! :)

      Törlés
  3. Szép lett a smink, csinos kis paletta. Ha jól láttam, van egy teljesen matt palettájuk is, arra kíváncsi lennék. :) Elég sok szemhéjpúderem van, sajnálom is őket, hogy nincsenek rendesen kihasználva, de hát annyi szépség nincs még meg, hogy néha becsúszik 1-2 újdonság a kosaramba. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :) Sajnos én katasztrofális vagyok, ha szemhéjpúderekről van szó... Egyszerűen sosem elég belőlük! :D

      Törlés