BosziTeszt ★ Sleek Santa Marina pirosító trió - Pirosítók nyaraláshoz

, , 4 komment
Sziasztok!

A Sleek a múlt hónapban jött ki legújabb limitált kiadásával, a Nautical Collectionnel, melyben egy rúzs, egy szemhéjpúder-paletta és egy pirosító trió kapott helyet. Meglepő módon engem az új szortimentből ezúttal nem a szemhéjpúderek, hanem a pirosítók fogtak meg, így ma a kollekció Santa Marina Blush By 3 pirosító palettáját mutatom be nektek! :)


Ha kíváncsiak vagytok, mit tudnak ezek a pirosítók, olvassatok tovább! :)


Prológus

A palettát két dolog miatt vásároltam meg. Szörnyű bevallani, de az első ok a csomagolás volt... Sajnálom, ez van, engem csili-vili csomagolással kilóra meg lehet venni - ha mindez ráadásul még limitált is, egyenesen végem van! :D A másik oka a dolognak pedig az volt, hogy azt hittem, marhajó boltot csinálok, mert a legvilágosabb púder majd szuper lesz highlighternek is... Nos, azt elárulhatom, hogy a csomagolásban egy pillanatig sem csalódtam - bárcsak arról a világos pirosítóról is így nyilatkozhatnék...


A külcsíny

Az már a fentiekből is kiderült, hogy a csomagolás már elsőre a szívembe lopta magát. Limitált kiadású kollekcióról lévén szó, a kis palettát nem a szokásos, minimálisan díszített, fekete papírdobozban kapjuk, hanem egy takaros, tengerész dizájnú dobozkában. Odavagyok. *.*


Amit aztán a papírdobozban találunk már a jól megszokott Sleek sztori: vékony, jól záródó paletta, matt fekete műanyag borításban, melynek előnyeiről és hátrányairól már a korábbi Sleek Blush By 3 tesztnél olvashattatok. Természetesen ebből a kis szettből sem hiányzik a teljes fedelet kitöltő tükör, viszont ha még nem volt dolgunk Sleek pirosítókkal, érdemes tudni, hogy ecsetet nem kapunk hozzá. Ezért ha szeretjük megigazítani a sminkünket napközben (én örökké elfeledkezem róla...), egy pirosító ecsetet ne felejtsünk a táskánkba dobni reggel a paletta mellé! :)




A belbecs

A palettánk három szuperpigmentált púdert tartalmaz - összességében 20 g terméket - melyek a Calypso Island, Phoenix Sand és Coral Dune fantázianeveket viselik. A színekhez külön-külön készített fotókon egy réteg alapozóra vittem fel a pirosítókat az ujammal, valamint mellé pirosító ecsettel. Sajnos az arcbőröm nincsen fotogén állapotban, de a leírással együtt remélem, így is kaptok némi képet arról, hogy mire lehet számítani ezeknél a pirosítóknál!



Az első pirosító, a Calypso Island egy apró arany csillámokat tartalmazó, sötétbordó szín. Igazából olyan ez a pirosító, mintha csak a korábban bemutatott Sugar paletta Turbinado és Muscovado árnyalatainak a szerelemgyereke lenne: megkapta a Turbinado mélységét, de attól valamivel visszafogottabb a szín, és kapott egy keveset a Muscovado fényéből. Ujjal szvaccsolva talán ijesztően sötétnek tűnhet, viszont szépen eloszlatva egészen olyan hatást kelt, mintha a tengeri szél csípte volna meg az orcánkat. :)

Szvaccs az ujjammal balra és pirosító ecsettel jobbra.

Ugorjuk át egy pillanatra a középső árnyalatot, és térjünk a Coral Dune-re! Szerintem ez is egy olyan szín, ami a palettában szemlélve sokakat elriaszthat a neonos beütésével. Ám aggodalomra semmi ok! A pirosító ecsetünkkel eldolgozva nagyon üde hatást kölcsönöz az arcunknak! Szerintem lebarnult bőrön mutathat ez a pirosító a legszebben, de az én - ebben a méltán fantasztikus skóciai nyárban érintetlenül maradt - alapvetően sárgás bőrtónusomhoz is jól passzol. Valahol azt olvastam, hogy ez az árnyalat is tartalmaz csillámokat, de nekem ez nem tűnt fel, úgyhogy ha még vannak is benne, az egyáltalán nem számottevő.

Szvaccs az ujjammal balra és pirosító ecsettel jobbra.

Végére hagytam a középső színt, a Phoenix Sandet, amiről azt gondoltam, hogy milyen jó kis beépített highlighter lesz a palettában. Ez az ötlet már ott elvérzett, amikor kiderült, hogy ez az árnyalat még csak kicsit sem fényes... Viszont ha nem highlighter, és ennyire világos - annyira, hogy még külön szvaccsolni sem volt értelme, mert a karommal szinte megegyező színe van -, az lenne a kérdésem, hogy a Sleeknek ezzel a színnel mégis mi volt a szándéka? Az oké, hogy a britek falfehérek, és ugye a Sleek egy brit márka, de nyáron a legtöbb brit elmegy napos helyre nyaralni és lebarnul, ez pedig egy nyári limitált kiadás akarna lenni... Őőőő, passz... Szerintetek?


Bevetésen

Kivételesen beszámolhatok róla, hogy a pirosítók nemcsak jól pigmentáltak, de tartósak is - egyik nap a Coral Dune-t kentem fel, és valahányszor megfordultam a mosdóban aznap, mindig megcsodáltam a színét az arcomon! :) A használat során az erős pigmentáció miatt érdemes arra odafigyelni, hogy csak finoman vegyünk fel a termékből, mert könnyen előállhat a "bohócarc" szindróma. ;) 


Összegzés

Számomra a Sleek Santa Marina pirosító triójának nemcsak a csomagolása, de két valóban pirosítóként funkcionáló púdere is telitalálat. Mindeketten nagyszerű kiegészítői lehetnek egy nyári sminknek, emelett szuperpigmentáltak és tartósak is! A legvilágosabb árnyalattal kapcsolatban azonban teljesen tanácstalan vagyok, maximum szemhéjpúderként tudom majd elhasználni. Még úgy is, hogy a másik két színt nagyon szeretem, nehéz szívvel tudom csak ajánlani ezt a kis triót, hiszen - hacsak nem vagytok extra fehérek -, a paletta árának az egyharmadáért egy jóformán használhatatlan terméket kapunk. Ám ha ezt szem előtt tartva mégis a vásárlás mellett döntenétek, a másik két pirosítóban nem fogtok csalódni! :)

Ár: £9.99-ért rendeltem a Sleek webshopból.
Magyarországon elérhető: 3795 Ft-ért a Makeup Plazaban.
ZsebBoszi Index: 3.5/5


Nektek hogy tetszenek ezek a színek?
Próbáltatok már Sleek pirosítókat?

Legyen nagyon szép napotok:

ZsebBoszi

4 megjegyzés:

  1. Nekem inkább a rózsaszínes árnyalatok jönnek be, a legvilágosabb, ami létezik, mert eléggé fehér vagyok. De tényleg csinos a kis doboz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor lehet, hogy neked az a középső szín pont jó lenne! :) Viszont ezek szerint te pedig a többit nem használnád ki - nincs igazság! :D

      Törlés
  2. Nagyon rácuppantam erre a kollekcióra és majdnem megvettem csomagban, de akkor ez felejtős. Marad a szempaletta, persze ha még fizukor lesz belőle! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A szemhéjpúder-paletta nekem annyira nem jött be, mivel nem vagyok nagy rajongója a kék szemsminkeknek... De az Enchanted Forest paletta! Idevele! *.* Azért örülök, hogy sikerült pénzt spórolnom neked! :D

      Törlés