Boszi alkot ★ Őszi füstös smink a Nude Tude palettával

, , 8 komment
Sziasztok Lányok!

Nálam az ősz egy kicsit szomorkásan indult - amit mindjárt meg is osztok veletek -, ezért hogy egy csöppet jobb kedvre derítsem magam, körbenéztem a palettáim között. A theBalm Nude Tude mély barnás bordó árnyalatán akadt meg a szemem, ami egy őszi füstös sminket inspirált. :)


Ha kíváncsiak vagytok a sminkre, olvassatok tovább! :)


Prológus

Ez az ősz nálam most egy kicsit szomorkásabban indult a kelletenél. Egyrészt kicsit mindig szomorú leszek, amikor véget ér a naptári nyár. Még akkor is, ha nálunk itt, Skóciában nincs nagy különbség az időjárásban, magától a tudattól megszeppenek, hogy most már a magyarországi nyárig még legalább 3 évszakot kell várni. :( Ezt az idén még überelte, hogy augusztus 31-én véget ért a szokásos, 1 hónapon át tartó, edinburghi Fringe Fesztivál, amin az idén nagyon aktívan vettünk részt a ZsebVarázslóval, és nagyon-nagyon jól éreztük magunkat! :( Mindennek tetejébe most pénteken lezárult az a nagy nemzetközi projekt is, amiben már három éve dolgoztam. Hihetetlenül szuper volt ekkora és ilyen jófej csapattal együtt dolgozni, ezért fáj a szívem, hogy a projekt lezárult. :( Remélem, nem kell sokat várni, és újabb projekt indul majd!

Node, nem vagyok az az ember, aki túl sokáig szeret depizni, így a vigasztalódást a Boszisminktárban kerestem, és jelentem, meg is találtam! :) Régi cimborám, a theBalm Nude Tude palettája keveredett a kezembe és sötét matt bordó árnyalata azonnal beindította nálam a kreatív folyamatot. :):):)


A palettáról röviden

Teljes teszttel nem készültem mára, de azért gondoltam bevezetés gyanánt egy pár szót azért szólnék a mai smink főszereplőjéről néhány fotó kíséretében. :) Szóval egy jól kézre eső, karton borítása ellenére is masszív palettáról beszélünk a theBalm Nude Tude személyében, amiben 12 szuperül összeválogatott nude árnyalatot találunk. A fehértől a rózsaszínen és a pezsgőszínen át, egészen a barnáig és a feketéig mindféle alap árnyalatot megkapunk, amiket remekül lehet variálni, számtalan kombinációban.



A színek között természetesen mattok és fényes árnyalatok egyaránt jelen vannak, és pigmentáltságuk előtt kalapot lehet emelni. :) A paletta a magas árfekvésbe esik ("highend" termék), és a Too Faced Chocolate Barral és a Naked 3-mal ellentétben, a bőröm is barátságosan fogadja. Tartóssága és pigmentáltsága miatt - miután a Too Faced és a Naked kiestek a sorból - mondhatni ő lépett elő azzá a palettává, amihez akkor nyúlok, ha makulátlan és lerobbanthatatlan sminkre van szükségem. :)





A smink

Elég ritkán készítek magamnak füstös szemeket, ezért különösen jól esett ezzel a sminkkel játszani egy kicsit. Igazából semmi rendhagyó nincsen benne, egy klasszikus barna füstös smink, amibe talán a legsötétebb szemhéjpúder bordós árnyalata visz egy kis pluszt.




Hogyan készült?

A szemhéjam alapozása után a mélyítő vonalamtól a szempillasorom felé haladva vittem fel a színeket sorban, a legvilágosabb árnyalattal kedve. 

Csillaggal jelöltem a mai smink színeit. :)

Először tehát egy nagyon nagy pufi ecsettel vettem fel a Sultryból, és azzal árnyaltam a mélyítővonalam, illetve mivel nekem félig-meddig rejtett a szemhéjam, egy kicsit fölötte is.


Mivel a palettában nincsen a Sultry és a Sleek barna árnyalatok közé eső szín, ezért a kettőt kevertem. Ehhez már egy kisebb pufi ecsetet választottam. Először a sötétbarma Sleekből vettem fel egy kicsit, majd a világosabb Sultryból többet. A kézfejemen lehúztam az ecsetet, és ha elégedett voltam a színnel, vittem is mélyítővonalamba. Ezt a színt már nem oszlattam olyan bátran, mint az előzőt, ügyeltem rá, hogy a mélyítővonalamba koncentrálódjon.


Végül egy nagyobb fejű szemhéjpúderecsettel vettem fel a Sexyből és a mozgó szemhéjamra tapogattam belőle, a belső szemzugom üresen hagyva. Ezután az előbb használt pufi ecsettel összedolgoztam a színt a mélyítő vonalba került szemhéjpúderrel. Itt a satírozás közben egy kicsit veszített az intenzitásából a bordó árnyalat, ezért a szempilláimhoz közel egy második körben még feltapogattam belőle.


Egy apró ecsettel megfényesítettem a belső szemzugom a Sassyvel, majd egy ceruzaecset segítségével felvittem a Sexyt az alsó szempillasoromhoz is. A vonalat egy kicsi satírozó ecsettel füstösítettem finoman, amire előzőleg a Sultryból vettem fel egy lehelletnyit. Végezetül kihúztam a felső vízvonalam fekete szemceruzával, az alsót pedig hússzínűvel, majd szempillagöndörítés után egy dúsító és egy hosszabbító szempillaspirállal adtam keretet a tekintetemnek.


Felhasznált termékek




Remélem, tetszett a mai smink! ^.^
Ti hogy álltok az őszi sminkekkel? Szeretitek ezeket az őszi színeket? :)

Legyen csodás napotok:

ZsebBoszi

8 megjegyzés:

  1. Évek óta kívánságlistás nálam ez a paletta. :)

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű a sminked! És küldök egy ölelést ❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm a bókot is és az ölelést is! :) <3

      Törlés
  3. Gyönyörű ez a smink és a paletta is csodás :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszi! ^.^ A paletta csini bizony, szeretem is nagyon! ;)

      Törlés
  4. Nagyon szép lett a smink! Én három hete vettem meg ezt a palettát és imádom! Nagyon jól kihasználhatók a színek, egy sincs közöttük, ami ne illene a barna szememhez :) Kiváló minőség, elég csak egy kicsit hozzá érinteni az ecsetet. A színek nagyon pigmentáltak és egyáltalán nem potyognak. Jó vétel volt

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Minden méltató szavaddal egyet értek a palettát illetően! Örülök, ha te is úgy érzed, hogy ez a paletta jó befektetés volt! ^.^

      Törlés