Kihívás ★ Körmös technikák - 5. Körömdíszek

, , 18 komment
Sziasztok! 

A Körmös technikák kihívás ötödik fordulójához érkeztünk, hölgyeim és uraim(?)! Bizony-bizony, már túl vagyunk a felén! :) A mai kihívás viszonylag nagy teret engedett a kreativitásnak, hiszen a körömdíszek témakörébe számtalan dolog belefér, és ezeknek variációs és kombinációs lehetőségeinek határa szintén a csillagos ég. :) Én olyan díszekhez nyúltam, amihez eddig nem: díszítő gyöngyökhöz vagy angolból nyersen fordítva kaviárhoz.


Hogy milyen gyöngyös manikűrt alkottam, az máris kiderül! ;)


Prológus

Amikor kitaláltam, hogy a mai manikűr gyöngyös lesz, először arra gondoltam, nem bonyolítom túl: full gyöngyborítást kap a gyűrűsujjam, és majd valamit elprüntyögök a többi körmömön. Aztán úgy voltam vele, hogy ne legyen már ennyire megúszos a dolog, így hát elkezdtem inspirálódni az internetbül. Aztán ez a csodálatosság jött velem szembe a Manicurity blogon:

A kép forrása: ITT.

Hát lássuk is az én verziómat! :)


A manikűr

Mivel a plüsspor használata nem különösebben vonzott, ezért azt a részt az eredeti manikűrből nyomdázásra cseréltem, illetve a színvilágot is abszolút minimalistára, fehér-fekete-pirosra vettem. Sajnos az 1 fontos boltban (a Poundlandben) kapható díszítő gyöngyök nem éppen a legmagasabb minőséget képviselik, mely ez esetben abban mutatkozott meg, hogy a gyöngyökre kent fedőlakk leoldotta a piros festéket a gyöngyök felületéről. Így ahelyett, hogy cuki piros gyöngyök díszítenék a körmömön, úgy néz ki az egész, mintha egy rakás hangyapete lenne a körmömön piros trutyiban. Fincsi... Azért szerintem megvan a manikűr maga romantikája, úgyhogy végül megtartottam - egy fotózás erejéig. A fél kezemen. :D




Hogyan készült?

Nos, ez volt a másik oka annak, hogy nem veselkedtem neki a dolognak még egyszer. Tudnillik, nem ment azért olyan ripsz-ropsz a dolog. :D Alaplakkozást követően (Eveline 8in1), két réteget kentem fel a fehér lakkból (Avon Iceberg White). Ezután jött egy réteg gyorsan száradó fedőlakk (China Glaze Everglaze Active Top Coat), majd nekifogtam a mintának. 


Először a nyodázott, csíkos minta került fel a körmeimre. Ehhez először leragasztottam celuxszal az üresen maradó területeket, aztán nyomdáztam (Born Pretty BP-21 lemezzel és a MoYou fekete nyomdalakkjával), és közvetlen a minta felvitele után lehúztam a celluxcsíkokat. Hogy a nyomdázott mintáknak ne eshessen semmi baja, felvittem egy újabb réteg fedőlakkot.


Ezután jött a díszítő szalag! :D Ezzel jelöltem ki a piros háromszögek szélét. Felfestettem a piros festéket (OPI What's Your Point-settia?), teleszórtam piros kaviárral (:D), aztán lehúztam a díszítőszalag-csíkokat. A gyöngyöcskéket belenyomkodtam a festékbe, a háromszögek szélén pedig fogpiszkálóval igazgattam meg őket (na nem mintha ettől sokkal egyenesebbek lettek volna a vonalak :D). Végezetül jött az utolsó (halálos) adag fedőlakk - ami a gyöngyöket tömény katasztrófává konvertálta. :D:D:D



Ha nem is az évszázad manikűrje, remélem, azért gondolatébresztőnek mindenképpen jó volt! :) Ti szeretitek ezeket az apró gyöngyöket? :)

Legyen szép napotok:

ZsebBoszi

Ui.: Lessétek meg, hogy a többiek hogyan díszítették a körmeiket, és ha ti is szeretnétek részt venni a kihívásban, nézzetek be Timihez!


Ui.2.: Jelenleg blogtávolban vagyok, de amint tudok, válaszolok a kommentjeitekre! ^.^

18 megjegyzés:

  1. Pedig jó ez :) Nagyon macerás, az igaz, de tetszetős. Hú, kár, hogy nincs plüssporod, nekem nagyon tetszik a plüssmani :D Gyöngyeim nincsenek, se kövek, szerintem fél napot sem bírna rajtam ki egy gyöngyös mani.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :) Plüssporba azért sem ruháztam be, mert tuti, hogy máskor sose használnám, eléggé távol esik az ízlésemtől. :D Mivel csak nagyon rövid ideig volt rajtam ez a manikűr, sajnos nem tudok nyilatkozni a gyöngyök tartósságáról. Annyi biztos, hogy én a köveket is piszkálgatom magamon, ezért szerintem rövid időn belül lebontanám magamról a gyöngyöket is! :D

      Törlés
  2. Szerintem szép lett, egész egyedi. (-: Nekem sajnos nincs jó kapcsolatom a gyöngyökkel. Van olcsóbb és drágább is... A fedőlakkra mind érzékeny, de azt utálom benne, hogy pár órát ha kibír.... Kaja minden tele van vele. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Nos, ha ez tényleg így van, még jobb is, hogy nem volt rajtam sokáig ez a manikűr! (Az még jobb, hogy a gyönyszettem nem került egy vagyonba, 420 Ft-ért hülyéskedni elmegy. :D)

      Törlés
  3. Ez szuper lett. :D Bonyolult, időigényes, de nagyon mutatós. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen! :) Valóban elég melós volt... Azért jobban örültem volna, ha a végeredmény valamivel takarosabban néz ki, ha már ennyit szenvedtem vele! :D

      Törlés
  4. Szerintem szuper lett, annak ellenére mindenképp, hogy mennyit vesződtél vele. :)

    VálaszTörlés
  5. Nekem a te verziód sokkal jobban tetszik, mert nincs rajta olyan sok minden. Nem szeretem a manikűröknél a zsúfoltságot, nekem az inspirációs kép már kicsit sok. A tiéd viszont pont jó harmóniában van :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :3 Egyetértek, a plüsspor ott már nekem is sok volt. De azért meg kell hagyni, nagyon szépen ki van találva az is, és a kivitelezés is nagyon igényes.

      Törlés
  6. Nagyon jó lett! Nekem ezekkel a "hangyatojásokkal" is tetszik. Sajnos az én kaviárgyöngyeim is ilyenek, ezért nem használom őket. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Hát én sem hiszem, gyakran fogom ezeket a gyöngyöket még használni... Vagy ha igen, akkor nem teszek rá fedőlakkot... Úgyis csak fotózásra ragasztanám fel őket, a mindennapokban nem hiszem, hogy viselném őket. :D

      Törlés
  7. Szerintem jól néz ki, cseppet sem hasonlít a hangya petékre :D gyönyörű. *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Azért... Szerintem a kis gyöngyös üvegcsében gusztábban néznek ki ezek a gyöngyök, mint itt. :D:D:D

      Törlés