Kihívás ★ Őszi kihívás: Őszi átmenet

, , 4 komment
Sziasztok!

Noémi őszi kihívásának harmadik fordulójához érkeztünk, melyben a mai téma az "Őszi átmenet" címet kapta. Erre az alkalomra egy elég szokatlan, de szerintem ettől még őszies színkombinációt választottam. ;)


Ha kíváncsiak vagytok, hogy pontosan milyen manikűrt készítettem, olvassatok tovább! :)



Prológus

Az őszi színek és falevelek szezonjának kezdetén engem teljesen elkapott a hév, és Instagramon  ontottam magamból a különböző klasszikus őszi színkombinációkat: sárga-narancs-piros, narancs-piros-lila, narancs-zöld... Éppen ezért Noémi kihívásának mai fordulójára egy egészen másik irányba mentem el... :)


A manikűr

A lakkozáshoz az inspirációt @lieve91 csodaszép munkája adta. Ennek megfelelően én is két kék árnyalatot választottam az átmenethez, valamint egy bézs színt. Még ha az összeállítás nem is a természet őszi színeit idézi, számomra ez egy olyan trió, amit ősszel tudok leginkább a körmeimen elképzelni. Sajnos az én átmenetem nem lett olyan tökéletes, mint az eredeti, de azért remélem, elnyeri a tetszésetek! :)




Hogyan készült?

Mielőtt az átmenet a körmeimre került volna, először is egy réteg alaplakkot, majd egy réteg fehér lakkot vittem fel. 10-15 percet hagytam száradni ezt a fehér alapot, majd 3 körben felszivacsozam a három színből (sötétkék, türkizkék és nude) alkotott átmenetet. Miután elértem a kívánt intenzitást, fedőlakkot húztam az ombre mintára, ami még rásegített egy kicsit a színek összemosására.


Miután a fedőlakk megszáradt, a gyűrűs ujjam körmére egy fehér geometrikus mintát nyomdáztam. Végül pedig ezt a nyomdázott mintát is fedőlakkal tettem tartóssá. A felhasznált termékek listáját a bejegyzés legvégén találjátok! ;)



Ti szívesen készítetek ombre körmöket? 
Nektek van kedvenc őszi színpárosításotok? :)

Legyen nagyon szép napotok:

Andi

Ui.: Még több őszi színátmenetért nézzetek be a többiekhez is!


Felhasznált termékek: Barry M Super Mani (alaplakk), Essence Wild White Ways (fehér alap), Kiko 383 (sötétkék), China Glaze Wait n' Sea (türkíz kék), Barry M Coconut Infusion Sunkissed (nude), Moyra SP. 07 nyomdalakk, MoYou Holy Shapes 03 nyomdalemez, HK Girl Top Coat (fedőlakk). 

4 megjegyzés:

  1. Ez őrült jó, sosem jutott volna eszembe ezt a 3 színt összehozni, de szuper elegáns, lenyűgöző a mani a fehér mintával!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem sem jutott volna eszembe összerakni ezeket a színeket! Nagyon megtetszett Lieve-nél, amikor megláttam! :) Örülök, hogy tetszik a manikűr! ^_^

      Törlés