Kihívás ★ Őszi kihívás: Őszi gyümölcsök/zöldségek

, , 10 komment
Sziasztok!

Az Őszi kihívás robog tovább, immáron a negyedik fordulóval. Az eheti körben az őszi gyümölcsök és zöldségek szolgáltatták az inspirációs forrást. A szüreti szezon a lehetőségek végtelen tárházát kínálja, és az interneten való barangolásom szerint ezek a termések bizony kedvelt témái a körömdíszítéseknek is!


Ha kíváncsiak vagytok az én verziómra, olvassatok tovább! :)


Prológus

Ahogy a bevezetőben is említettem, a szüreti szezon a nail artban is közkedvelt tematika. A weben számtalan díszítési variációt találhatunk almára, szőlőre és természetesen a halloween elidegeníthetetlen attribútumára, a sütőtökre is. Viszont van egy őszi gyümölcs, amit nem nagyon láttam visszaköszönni egyetlen manikűrben sem, ez pedig a gesztenye. Bizony-bizony, a gesztenye egy héjas gyümölcs, mégpedig nem is akármilyen! Nálam az ősz nem telhet el anélkül, hogy legalább egyszer (de inkább többször) ne adnám gesztenyesütésre a fejem. :) Így hát mai manikűröm témájául ez az őszi finomság szolgált. :)

Képek forrása: ITT és ITT

A manikűr

Mint azt már egy korábbi bejegyzésemben említettem, egy ideje nagyon-nagyon megtetszett a körmeim festményszerű díszítése. Így hát mivel gesztenyés nyomdamintát nem találtam, ma is erre a technikára esett a választásom. A végeredmény nekem nagyon tetszik, még akkor is ha kicsit csúcsosabbak azok a gesztenyék a kelleténél. :D Először kicsit üresnek éreztem a manikűrt, de úgy döntettem megtartom ezt a letisztult, csendéletet idéző dizájnt, mert féltem, hogy esetleg nyomdázással vagy még több festett motívummal túlzsúfolnám a díszítést.




Hogyan készült?

Ma a bejegyzés ezen része kissé rövidebb lesz a szokásosnál, mivel körömlakkos ügyeskedés nem sok volt a mai alkotásban. Először is alaplakkoztam, majd a krémszínű lakkból vittem fel két réteget. A festéshez a tökéletes alapot végül úgy kaptam, hogy egy réteg fedőlakkot vittem fel erre a krém alapra.


Ezután akrilfestékekből kikevertem a kívánt színeket, majd fotók alapján megfestettem a díszítéseket. Zárásképpen, miután az akrilfesték megszáradt, egy kiadós adag fedőlakkot vittem fel, ami kiegyenlítette a festett minta göröngyös felszínét is. Remélem, a végeredmény elnyeri a tetszésetek! A felhasznált lakkok listáját a bejegyzés végén találjátok.


Ti szeretitek a sült gesztenyét? :)

Legyen nagyon szép napotok:

Andi

Ui.: A szüreti ünnep a többieknél folytatódik:


Felhasznált termékek: Barry M Super Mani (alaplakk), Rimmel Bare Yourself (krémszín), HK Girl Top Coat, akrilfestékek. 

10 megjegyzés:

  1. Imádom :) A gesztenyét meg a szép manit is, micsoda ötlet, tényleg nem láttam még sehol gesztenyés manikűrt!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye? Még a végén új trendet indítok a gesztenyés körmeimmel. :D:D:D Nagyon köszi a kommentet, örülök, hogy tetszik a manikűr - és hogy te is szereted a gesztenyét. :)

      Törlés
  2. Nagyon ötletes, kreatív mani lett, nagyon tetszik! :) Életemben pont tegnap ettem először sült gesztenyét(fincsi volt :) ) ^_^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen! Én is voltam vagy 20 éves, amikor először ettem gesztenyét - első falatra szerelem volt! :D

      Törlés
  3. Nagyon tetszik, egyszerű, de mégis olyan kis helyes :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, örülök, hogy tetszik! A manikűrt már egy jópár napja készítettem, és így visszatekintve rá, már nem látom olyan "üresnek", mint még frissiben gondoltam. Igazad van, az "egyszerű" a jó szó rá, és nem az "üres"!

      Törlés
  4. A gesztenyéid nagyon realisztikusak, és az összkép is nagyon harmonikus. Tetszik, hogy nem toltad túl a díszítést, így a figyelem nagyon helyesen a motívumra irányul. Az alaplakk pedig álomszép! :)
    Az ürességérzetet talán az okozza, hogy a gesztenyék környékét nem árnyékoltad, ezt egyébként érdemes kipróbálnod, szemnek kellemes átvezetést nyújt a motívum irányából az alap felé.

    VálaszTörlés