Kihívás ★ Őszi kihívás: Őszi falevelek

, , 1 komment
Sziasztok!

Jobb később, mint soha - tartja a mondás, és bólogat hozzá serényen a lusta blogger. Kimagyarázhatatlanul nagy késéssel, de ma pótolom Noémi őszi kihívásának első fordulóját, amiben a faleveles manikűrök kerültek a porondra. Mivel az őszi szezon kezdetén - a kihívástól függetlenül - nagyon megfogott a téma, több faleveles díszítést is készítettem, amelyeket most egy csokorba gyűjtöttem össze nektek! :)


Falevéláradatra felkészülni!


Prológus

A faleveles díszítések alapjáraton nagyon közel állnak a szívemhez: a motívum maga szerintem hihetetlenül csinosan mutat a körmökön, másfelől pedig a hozzá kapcsolódó őszi színvilág is igazán gyönyörű tud lenni! Így hát nem is csodálkozom, hogy a falevél témakör ennyire beszippantott! :) A következőkben a manikűröket rövid leírással, illetve az eredeti Instagram-posztra mutató linkkel kísérem, amelyen a felhasznált termékek listáját is megtaláljátok!


A manikűrök

1. Falevelek őszi átmenettel

Ez a manikűr egy korábbi, nyári manikűrömnek az ősziesített változata. :) Az elkészítése szerintem ránézésre is magától értetődő: a három színből elkészítettem az őszies ombre alapot, amire feketével nyomdáztam a levélkés mintát.

Felhasznált termékek


2. Falevelek méregzöld alapon

Ahogy az előző, ez a manikűr sem kívánt igazán különleges technikát, de azért egy kis furfangot belecsempésztem ebbe a látszólag egyszerű nyomdázásba. :) A méregzöld alapra először arannyal nyomdáztam fel a leveles mintát, majd ennek a tetejére egy áttetsző, gelly finisű narancsszínű lakkal nyomdáztam. Így egy kicsit tompítottam az arany ünnepélyességét, és a minta színe is közelebb került a lakkban található pelyhek árnyalatához.

Felhasznált termékek

3. Falevelek mályva alapon

A világ legegyszerűbb manikűrje - és egyben egy elég gyenge próbálkozás a Nailland heti, #naillandmani "versenyére"... A manikűr semmivel sem több, annál, mint aminek látszik: arany nyomdázás egy mályva alapra.

Felhasznált termékek


4. Narancs és zöld falevelek

Ezt a manikűrt nagyon szerettem, és még viszonylagos egyszerűsége ellenére is sokáig büszkén viseltem. :) A két középső körmömre matricát, azaz stamping decalt készítettem, figyelve rá, hogy a levelek színezése különböző legyen a két körmömön. A manikűr egyetlen szépséghibája, hogy a levelek fejjel lefelé kerültek a körmeimre, de megnyugtattam magam, hogy ezek "hulló" falevelek. :)

Felhasznált termékek

Ezek lettek volna a faleveles manikűrjeim - a szemfüles olvasók azonban észrevehettek ezeken kívül még egyet, amelyet a legutóbbi GlamNailsChallenge összefoglalóban mutattam meg nektek. :) Ezzel úgy érzem, a faleveles manikűrök nálam most egy időre parkolópályára kerülnek, viszont annál nagyobb örömmel készülök belevágni egy kísérletsorozatba mindenféle pulcsimintákkal. :) Ha nem akartok lemaradni, érdemes figyelemmel követni az Instagram-fiókom (@zsebboszi)! ;)

Nektek melyik manikűr tetszik a legjobban a négyből?
Ti hogy álltok a faleveles díszítésekkel? Szeretitek őket?

Legyen nagyon szép napotok:

Andi

Ui.: Mindenképpen lessétek meg a többiek faleveles manikűrjeit is!

1 megjegyzés:

  1. uh az első a legjobb, bár az összes gyönyörű! kár hogy lemaradtam erről a kihívásról :(

    VálaszTörlés