BosziTeszt ★ NYX Dream Catcher paletta, Dusk til Dawn - A titokzatos álomfogó

, , Nincsenek kommentek
Sziasztok!

Ma egy újabb különlegességet hoztam nektek. Ezúttal a NYX Dream Catcher palettái közül a Dusk til dawn névre keresztelt színkombinációt vesszük górcső alá. A NYX a tavalyi év legelején tetté közzé először ezeket a palettákat az amerikai Facebook oldalán, azóta vártam a pillanatra, hogy megkaparinthassam valamelyiket. Ma már nemcsak a UK-ben, de Magyarországon is forgalmazzák őket, úgyhogy ezek a paletták akár a ti sminktáratok nem mindennapi darabjaivá is válhatnak!


Vajon ezzel a palettával tényleg egy álmot foghatunk?


Prológus

Itt, az Egyesült Királyságban kétféleképpen juthat az ember lánya NYX termékekhez: vagy a NYX brit webshopjából vagy a Next (alapjáraton ruházati) üzletekben felállított NYX állványokról. Ám a paletták a 2014. év eleji amerikai megjelenés után makacsul nem akartak feltűnni sem a webshopban sem a boltban. Aztán drámai fordulat történt.

Pár hete, a boxing day-en (december 26-án) a ZsebVarázslóval nyakunkba vettük a várost, nehogy kimaradjunk valami sosem látott akcióból. Így tévedtünk a Nextbe, ahol 50%-os leértékelésekkel kecsegtettek. Gyanútlanul a NYX-es állvány felé vettem az utamat, amikor megláttam Dream Catcher palettákat!


Ez már önmagában könnyeket fakasztott, de amikor megláttam, hogy £15-ról £6-ra vannak leárazva, egészen elgyengültem. Mielőtt leemeltem volna a polcról, próbáltam erős lenni, és szenteltem egy bő percet az otthon várakozó 3212 darab nude szemhéjfesték-palettám megszámlálásának. Ezután megállapítottam, hogy "de hiszen, úgy vágytam rá", és már mentünk is a kasszához a Dusk til Dawnnal. :D


A külcsíny - a ronda ám mégis különleges csomagolás

Nagyon őszinte leszek veletek. Ezt a palettát nem a csomagolásáért szeretem. Szerintem kifejezetten ronda ez a seszínű fröccsöntött műanyag. :D Ellenben az anyag elég strapabírónak tűnik. Utolsó alkalommal ezzel utaztam Magyarországra, és kutyabaja se lett. Viszont utazási szempontból a paletta lehetne valamivel vékonyabb. Minden rossz ellenére azonban ez a csomagolás mégis különleges.

Fröccsöntött műanyag?

Ez a cucc olyat tud, mint semelyik másik általam ismert szemhéjfesték-paletta. Már 3 napja gyönyörködtem benne otthon, amikor a neten egyszercsak megláttam, hogy ezt bizony ki lehet nyitni. Én abban a pillanatban esküszöm, - már bocsánat - lef*stam a lábszáramat: titkos tükör van benne (használhatatlan) aplikátorral a paletta alatt!!! Whaaaaaat?! Nem viccelek, nézzétek:

WoooOOOooOOOooow! Titkos rekesz!


A belbecs - színek és szvaccsok

A gyenge idegzetűek most üljenek le, és kapaszkodjanak meg valamiben! Jöhet? Oké.

A színeknek nincs neve.

Ilyen tragédiát azt hiszem, a világ még nem látott!!! Pedig a 35 ezer szemfestéknévhez nekem úgy hiányzott volna még ez a 10 darab! Jó-jó. Nyilván egyszerűbb hivatkozni rájuk névvel, mint úgy hogy "1. sor, 3. szín", de ezt a problémát most áthidaltam azzal, hogy beszámoztam őket.

A szemhéjpúderek domborúak, mintha égetett szemhéjpúderek lennének, de nem azok. A színek egytől-egyig jól pigmentáltak, és rendkívül krémesek. Azoknak, akik ismerik, az állagukat leginkább a Catrice Velvet Matte szemhéjpúdereihez tudnám hasonlítani. Finisükben viszont közel sem olyanok, ugyanis az 5-ös és 10-es szín kivételével mindegyik fényes valamennyire. Talán ez róható fel a paletta legnagyob hibájának: nincsen elég matt szín, amivel átmenetet képezhetnénk a sminkünkben a szemhéjunk és a szemöldökcsontunk között a mélyítővonalban - a teszthét során emiatt gyakran nyúltam egy másik palettám matt színeihez.

Színek a palettában...
... és a kezemen!

Ahogy azt a szvaccsokból is láthatjuk, jó natúr palettához méltóan a barna több világosabb és sötétebb árnyalata közül válogathatunk. Emellett van egy világos aranyszínünk a 2-eske személyében, a 4-es pedig egy meleg bronz. A 3-as egy elég jól kihasználható szín, tökéletes a belső szemzug megvilágosítására, de én alapszínnek is szoktam használni a szemhéjam egészén. Az 5-ös a már említett "mélyítővonalszín" (= crease color), ami ha egy kicsivel melegebb árnyalat lenne, nekem egy szavam sem lenne. A másik matt szín a 10-es, ami egy matt fekete szeretne lenni. Nem rossz ő, de a Sleek paletták matt feketéi durván kenterbe verik. Végezetül szót érdemel az 1-eske is, ami a paletta színfoltja, egy mikroglitteres lila.


Bevetésen

A szemhéjpúderek krémes állaga lehetővé teszi, hogy a színek szépen egybe moshatók, jól satírozhatók legyenek. Mivel, ahogy említettem a legtöbb szín tartalmaz csillámokat, némi kihullással számolni kell, ezért ha ehhez a palettához nyúltok, javaslom, hogy a szemetekkel kezdjétek a sminkelést, és csak a kihullás feltakarítása után lássatok neki az alapozásnak és a szem alatti karikák elfedésének.

A Makeup and Beauty blogon a bloggerina kifogásolta a festékek tartósságát (konkrétan, hogy nem tartanak 12 órán át). Oké, nem egy Urban Decay minőség vagy egy Too Faced, de még mindig jobban teljesít, mint az átlag. Viszonyításképpen, ebben a tekintetben bármelyik Makeup Revolution palettámat maga mögött hagyja, de szerintem még a Sleek-et is veri. A Beauty Brodcast háziasszonya a paletta kihasználhatóságát nehezményezte, mondván csak nagyon egyforma sminkek készíthetők ezekkel a színekkel. Ezt cáfolandó összedobtam nektek két sminkvariációt. :) (Előre is bocsi, de a két smink közötti időben a fényviszonyok megváltoztak...)

Az első variációban a szemhéjam belső harmadára a fehér szín került (3-as szín), a középső harmadára az arany (2-es szín), kívülre pedig a lila (1-es szín), amiből satírozás közben a mélyítővonalamba is vittem. A smink tetejét az átmeneti színnel mostam el (5-ösz szín), a szemöldökcsontomra pedig szintén a fehérből került. A felső szempillatő külső vonalát egy vékony ecsetvonással erősítettem a fekete színből (10-es szín). Az alsó szempillatőnél a színek követték a szemhéjon levő árnyalatok sorrendjét.

Első variáció.

A második smink valamivel szolidabb. Itt a teljes szemhéjra a fehér került, majd a szemhéj külső felére a bronz árnyalatból vittem fel (4-es szín), és dolgoztam össze a fehérrel. A smink széleit elsatíroztam, a mélyítővonalam pedig az 5-ös színnel mélyítettem. A felső szempillatöveket ezúttal a 9-es árnyalattal erősítettem. Hogy a vonal ne legyen éles, egy tömött satírozó ecsettel elmaszatoltam. Az alsó szempillatőre a szemhéjnak megfelőlen vittem fel a színeket.

Második variáció.

Összegzés

Nagyon szeretem ebben a palettában a szemhéjpúderek textúráját és tartósságát, de azt sajnálom, hogy nincsen benne egy melegebb matt szín, amit a mélyítővonalamban használhatnék - no meg lehetne a paletta szebb műanygból. :D Mindenesetre örülök, hogy a boszisminktár darabja lett, a színek állaga mellett a titkos rekeszes megoldás elég egyedivé teszi. Ha újra megtalálnám kedvezményes áron, valószínűleg megvenném a Golden Horizons nevezetű testvérét is, viszont £15-ért még egy Dream Catcher palettát nem biztos, hogy beszereznék. Alább a Golden Horizons mellett láthatjátok a harmadik paletta, a Stormy Skies színeit is.

Forrás: NYX

Ár: £6-ért vettem a Nextben (UK) kedvezményesen az eredeti £15-os ár helyett.
Beszerezhető Magyaroszágon: Makeup Plaza (5990 Ft), Szépségbolt (5750 Ft)
ZsebBoszi Index: 4/5


Hallottatok már ezekről a palettákról? Esetleg próbáltátok őket vagy bármilyen NYX palettát?

Legyen szép napotok:

ZsebBoszi
 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése