BosziTeszt ★ Benefit Cheeky Sweet Spot "arcpaletta", a natúr színek kincses ládikája

, , Nincsenek kommentek
Sziasztok!

Mai tesztem alanya a Benefit Cheeky Sweet Spot "arcpalettája". A Benefit termékek Magyarországon nehezen beszerezhetők, ráadásul ez a pirosítópaletta a karácsonyi limitált kiadásban jelent meg. Amiért mégis van értelme megmutatnom nektek, az a dobozka színkollekciója, mely a Benefit leghíresebb pirosítóit és bronzosítóját is tartalmazza. Szóval ha valaki az egyik ilyen ikonikos termék után áhítozik, most mindent megtudhat róla! :)


Jöhet a menet? :)


Prológus

Úgy indultam Budapestre, hogy lerohamozom a Nailland pultot a Westendben, és majd egy lakkos tesztegyveleget mutatok be nektek, ha hazatértem a UK-be. Ám a sors már akkor közbeszólt, amikor a lábam még ki sem tettem az Egyesült Királyságból...
- Hadd magyarázzam meg - kezdem a szokásos monológom a ZsebVarázslónak, amikor újabb szerzeménnyel állítok haza. Szóval a helyszín a London Luton Repülőtér, ZsebBoszika a free duty shop kozmetikai részlege felé kódorog, amikor hirtelen:


Benefit Cheeky Sweet Spot 50%-os akcióban, £25.05-ről £12.52-re leárazva?! Sugrabomb pirosíró?! Hoola bronzer?! És egy highlighter is? Egy darab 8g-nyi terméket rejtő Benefit pirosító/bronzosító dobozkát potom £23.50-ért dobnak utánunk bolti áron. Itt HAT különböző színt, összesen 30g tömény szépséget (plusz egy highlightert) kínáltak £12.52-ért! Ezen a ponton beautykómába estem, és már csak arra emlékszem, hogy ülök a reptéren és a meghatottság könnyeit törölgetve a szememből, szugerálom a színeket az ölemben kinyitott palettában...

- Jó-jó - gondolod magadban - de ez hogy akadályozta meg a naillandes hault? Hát úgy, kérlek szépen, hogy a jelek szerint annyira populáris ízlésem van, hogy a kívánságlistámra felkerült színek közül csak egyet találtam meg, pedig voltam a Westendben és az Árkádban is! De még a webshopot is megnéztem, és az is le volt rabolva teljesen... Na most egy egydarabos haullal kiállni a világ elé, amikor egy teljes beszerző hadjáratot ígértem, enyhén szólva is égő. :D Akkor már inkább mutatok valami egészen exkluzívat! ;)


A külcsíny

Mivel nincs a birtokomban ezenkívül túl sok Benefit termék (egész pontosan jelen gyönyörűségen kívül még egy szempillaspirál és egy szemfesték dobozka ékesíti a boszisminktárat), amikor általánosítok, akkor csak a nyálcsorgató körutaim és internetbúvárkodásaim tapasztalatai alapján szólok. Így van ez akkor is, amikor azt mondom, hogy a legtöbb Benefit kozmetikumhoz hasonlóan a csomagolásra itt is extra hangsúlyt fektettek.

A palettánk egy karácsonyi pompát árasztó édességboltnak van álcázva, és ennek megfelelően egy bádogházikóban érkezik. A dizájn rendkívül részletgazdag és szerintem nagyon aranyos. A róka a paletta hátulján és a mókus az oldalán a kedvenceim. :)

A paletta hátulról és a mókusos oldaláról. :) 

Én, mint örökmozgó, fontosnak tartom a csomagolást utazás szempontjából is értékelni. Sajnos úgy vélem, hogy erre a célra ez a paletta nem alkalmas. Amellett, hogy baromi nagy (két tenyérnyi) és vastag, szokatlanul nagy súlya is van. Másfelől - hiába a magas cukisági index - ez a bádog csomagolás nem tűnik valami strapabírónak. Egyszer vágják oda a bőröndöd, és ennek szerintem annyi. Végezetül (ugyan nálam mindig van egy kis tükör) utazás szempontjából egy beépített tükör sosem hátrány egy palettában, de itt hiányzik. Mindez nagy kár, pedig még van benne egy - a mindennapokban amúgy teljességgel használhatatlan - utazó ecsetke is, amit a Blush by 3 palettámból annyira hiányolok...


A belbecs - szvaccsok és használat

Az első dolog, amit érzékelünk, amikor a paletta feltárul előttünk, az az enyhén parfümös, tiszta illat, ami nekem nagyon tetszik. A következő dolog pedig, ami a kezünkbe kerül, egy kis füzetke, ami használati útmutatás a dobozkában található termékekhez.

A használati utasítás első...
... és második oldala.

Ha ezen is átrágtuk magunkat, végre-valahára megpillanthatjuk magukat a termékeket. A pirosítók (és az egyszem bronzosító) nevei egy fólián köszönnek vissza, de a nevük a púderekbe is bele vannak nyomva. Annyira szépen néz ki az egész, hogy az ember lányának szinte nincs szíve belemászni az ecsetével - persze ez csak addig a pillanatig tart, amíg a púderek először érintik az arcbőrt! :) A highlighter külön kis csomagolásban érkezik, amit szabadon lehet ki-berakni a palettába.

A paletta és a színek neve a fólián.
A termékek meztelen gyönyörűségüken.

Tesztelgetve a paletta tartalmát, rájöttem, hogy a Benefit keresve sem találhatot volna jobb elnevezést pirosítóinak/bronzosítóinak, mint a Box o Powder, vagyis púderdobozkák. Ezek a termékek ugyanis nem a klasszikus értelemben vett pirosítók: ha valaki szereti az élénk, feltűnő színeket az orcákon, akkor - ahogy az a lenti szvaccsokon is látszik - bizony rossz helyen jár. Ez paletta ugyanis a magamfajta "álá natur" hölgyek kincses dobozkája tele "szépítő púderekkel".

Mint azt az alábbi képen is látjátok, a pirosítók mindegyike tartalmaz több-kevesebb finom csillogó részecskét. Ezektől nem kell megijedni, mert nagyon diszkréten fényesítik az almácskákat még a legfényesebb Sugarbomb árnyalat esetében is. Míg a Dandelion és a Bellabamba a rózsaszínesebb oldalon állnak (utóbbi csillogóbb és valamivel sötéteb), a Coralista valamint a jóval mattabb és mélyebb színű Rockateur a narancssárgásabb vonalat erősítik. Végül pedig a Sugarbomb a két színvilág közötti átmenet.

Szvaccsfotózásban még van hova fejlődni. :)
A Hoola bronzer egy olyan hamvas barna matt kontúr szín, amivel a lehető legtermészetesebben kontúrozhatjuk az arccsontunkat, de ugyanúgy tökéletes lehet az orrunk optikai keskenyítésére is. Hadd mondjam még el, hogy mind a pirosítók mind a bronzer olyan általam még sosem tapasztalt textúrával rendelkezik, ami tökéletesen oszlik el az arcbőrön, gyönyörűen beleolvadva, és egy kicsit sem lesz foltos. Másfelől engem teljesen elvarázsol az is, hogy nemcsak a paletta fölé hajolva, de sminkelés közben is érzem a púderek finom illatát! :)

A highlighterről - mely a Watt's up! névre hallgat - még nem esett szó. Bevallom azért, mert egy kisebb csalódás volt számomra. Hiába is vagyok a természetes sminkek híve, ha highlighterről van szó, elvárom, hogy fényes legyen, és szépen világosítsa meg az arc- és szemöldökcsontomat. Sajnos ez a kicsike viszont annyira natúrra sikerült, hogy az arcon szinte teljességel észrevehetetlen. :( Ez a magyarázat arra is, hogy miért nem látjátok őt a svaccsok között.


Összegzés

Eltekintve a gyengus highlightertől, ez kis kincsesládika teljesen rabul ejtette a szívemet. Egyetlen bánatom, hogy a csomagolás miatt nem vihetem magammal az utazásaimra. :( Ettől függetlenül biztos vagyok benne, hogy gyakran fogok érte nyúlni az év minden részében.

A nagy kérdés, hogy az eredeti, bolti £28-os áron megvettem volna-e. Hát, én az a fajta sminkgyűjtő vagyok, aki inkább sok olcsóbb dologot, mint kevés drága darabot vásárol. Bár nem tudtam a paletta létezéséről az ünnepi időszakban, de ha tudtam volna, ez a paletta a borsosabb £28-os árával okozott volna néhány álmatlan, töprengős éjszakát. A végén szerintem lebeszéltem volna magam, mondván, hogy egy szép napon eljutok Amerikába, ahol a Benefit cuccok fele ennyibe kerülnek, és ott majd mindent megveszek, amire valaha vágytam...

Ár: £12.52-ért jutottam hozzá a London Luton reptéren, eredeti bolti ára a UK-ben £28.
Link a krémmánián: ITT. 
Beszerezhető Magyaroszágon: Nem tudok róla. Karácsonyi limitált kiadásról lévén szó, Ebay-en érdemes talán utána nézni. A termékek itt külön-külön nagyobb valószínűséggel beszerezhetők.
ZsebBoszi Index: 4.5/5


Ti próbáltatok már Benefit pirosítókat? Ugye nem én vagyok az egyetlen, aki ilyen akcióktól elcsábul? :D

Legyen szép napotok:

ZsebBoszi 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése