Kihívás ★ Manikűrvadász - 28. forduló

, , 15 komment
Sziasztok!

A Manikűrvadász várva-várt 28. fordulója végre itt van! :) Nagy izgalommal jelentkeztem rá, mint mindig, és annál nagyobb izgalommal vártam a posztolás napját, hiszen amellett, hogy én is vadásztam, a Lakktár vadászmezejére ezúttal ketten is portyára indultak! :)


Hogy én kitől és mit vadásztam, az alább kiderül! ;)


Prológus

Ennek a fordulónak a háziasszonya a Manikűrvadász szülőanyja, Bella volt, aki Rosie blogját sorsolta nekem, mint vadászterületet, tőlem pedig ketten is vadásztak: Myrkky és Réka - mindkettőjük választását és újraalkotott manikűrjét őszinte kíváncsisággal várom! ^.^

Ami az én páromat, Rosie-t illeti, bevallom, a sorsolás előtt ismeretlen volt számomra - sajnos, a hosszabb-rövidebb blogszüneteim alatt igencsak kiestem a blogos világból... Node, büszkén mondhatom, hogy a mai fordulóra készülődve, minden lemaradásom bepótoltam, és alaposan átnyálaztam Rosie összes manikűrös bejegyzését. :) Amit láttam, nagyon tetszett: Rosie blogján csupa olyan ötletes, de egyszerű manikűrökkel találkozhatunk, amelyek a mindennapok tökéletes és letisztult "kiegészítői" lehetnek. Nagyon megtetszettek a különböző minták és színek párosításai! Amint a manikűröket csodáltam, megállapítottam, hogy az alkotónál a rózsa az egyik kedvenc motívum, így mindenképpen egy rózsás díszítés szerettem volna választani. Végül az alábbi manikűr mellett döntöttem, melyet Rosie egy barátnőjének készített:

Eredeti bejegyzés: ITT.

A manikűr

Amikor manikűrvadászatra kerül a sor, a választott manikűrök újraalkotásakor szeretek egy-egy apró részletet vagy egy színt megváltoztatni/átértelmezni, hogy a manikűr a saját stílusomban keljen életre. Ezzel ellentétben, ma Rosie manikűrjén éppenhogy csak egy kicsit változtattam, mert nagyon-nagyon tetszett az alapelképzelés. A nyári neonos korallos rózsaszín helyett egy kicsit ősziesebb, púderrózsaszínhez nyúltam. Ezenkívül azonban minden maradt, ahogy az eredeti manikűrben volt! :)




Hogyan készült?

Szokásomhoz hívem az alaplakkozás volt az első lépés, melyet az alapszínek felvitele követett: a rózsaszín és a fehér a megfelelő körmökre. A rózsaszín körmök ezután megkapták a kötelező adag fedőlakkjukat, majd a fehér körmök díszítésére tértem.


A pöttyös körmökhöz aranyszínű lakkot használtam és egy nagyfejű pöttyözőt. Ne kérdezzétek, miért lettek ilyen sűrűek a pöttyök, magam is ritkábbra terveztem... Így alakult! :D A rózsás díszítés a következőképp készült: egy apró púderrózsaszín és fehér pöttyöt pöttyintettem egymás mellé, majd egy fogpiszkálóval körkörös mozdulatokkal "összekevertem" őket. Így rózsára hasonlító örvénykéket kaptam. :) Amelyik csigavonal nem volt elég rózsás, ott még a fogpiszkálóval felbiggyesztettem egy-két kiegészítő rózsaszirmot. Végül egy vékony ecsettel és egy világoszöld lakkal megfestettem a levélkéket. A mintákat kicsit száradni hagytam, majd fedőlakkal zártam a hadműveletet. A felhasznált termékeket a bejegyzés legvégén tüntettem fel. ;)



Remélem, elnyeri a tetszésetek a mai manikűr! :)
Ti is szeretitek az efféle finom díszítéseket?

Legyen nagyon szép napotok:

Andi

Ui.: A vadászat a többi blogon folytatódik! ^.^




Felhasznált termékek: Barry M Super Mani (alaplakk), OPI Alpine Snow (fehér), Barry M Freestyle (púderrózsaszín), China Glaze Be More Pacific (világoszöld), Moyra 305 (arany), HK Girl Top Coat (fedőlakk).

15 megjegyzés:

  1. Nagyon szép, a rózsák fantasztikusak lettek :)

    VálaszTörlés
  2. Mindkettőtök manikűrje nagyon tetszik, elképesztően finom, ízléses díszítés. Ha már vintage körmök, ez a kombináció a személyes kedvencem :)

    VálaszTörlés
  3. Egyszerűen gyönyörű lett! :D

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép a manikűröd, igazán hangulatos! A pöttyözés benne a kedvencem, általában olyan gyerekesnek tűnnek tőle a manikűrök, de a tiédet most nagyon jól feldobja (az eredetit is, de a tiédben jobban tetszik, hogy nagyobbak és sűrűbben helyezkednek el a pötyik). (:

    VálaszTörlés
  5. úristen olyan szabályos a pöttyözésed, azt hittem nyomdáztad! *.* nekem pont azért jön be mert ilyen sűrű <3 ezt az arany moyra-t sürgősen be kell szereznem! :D

    VálaszTörlés
  6. Szép, elegáns, nőies manikűr...nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  7. Igazából eddig nem vettem észre, de valóban a rózsa az egyik kedvenc mintám. Adódik a harmadik nevemből (ami az itt használt nevem is inspirálta) - vagy abból, hogy ez az egyetlen virág, amit felismerhetően tudok festeni :D
    Nagyon örülök, hogy pont ezt választottad - Timi imádta ezt a körmét és én is büszke vagyok rá. Az újraalkotásod is csodálatos lett, kedvem lett magamnak is felfesteni... jaj, nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  8. Kevert rózsa ☺ Nagyon szép!

    VálaszTörlés
  9. Nagyon tetszik, olyan kis romantikus lett. És a képek szuperek! :)

    VálaszTörlés
  10. Nagyon szép lett, imádom a rózsás manikűröket :)

    VálaszTörlés