Kihívás ★ Szólánc: Ajándék

, , 7 komment
Sziasztok!

A Szólánc körömlakkos kihívás immáron a negyedik fordulójánál jár! Az előző körben a Koponya témára lakkoztunk, így mára egy A-val kezdődő téma volt soron, melyet a játék mai háziasszonya az "Ajándék"-nak választott meg. 


Hogy én mit alkottam erre a témára, az máris kiderül! ;)


Prológus

Azoknak, akik esetleg még nem találkoztak a Helie-től indult kihívással, a Szólánccal, dióhéjban annyit, hogy minden körben olyan témát határoz meg az aktuális háziasszony, ami az előző téma utolsó betűjével kezdődik. Mivel a múlt héten a "Koponya" volt a feladvány, a héten Bandita az "Ajándék" tematikát jelölte ki a résztvevőknek. :)

Amikor a mai manikűrhöz kerestem inspirációt, valóságos "Heuréka!" élményem volt. Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de a legjobb ötleteim valahogy mindig az elalvás előtti, félig éber állapotban találnak meg. Abban az állapotban valahogy a gondolataim között elmosódnak a határvonalak, és olyan asszociációk jönnek létre, amelyek éberen sose jutnának eszembe. Nos tehát, kora reggel utaztam éppen, és mivel eléggé kómás voltam, gondoltam, kihasználom az alkalmat egy kis manikűrös agyalásra:

- Ajándék... Ajándék... Karácsony! ... Nem-neeeem, annál valami érdekesebb kell... Ajándék... Ajándééééék... Masni? Masni, igen! De milyen szinű legyen? ... Ezüst-fekete! Neeeem, az már volt tavaly... Legyen fehér-piros! Igen-igen! A fehér csomag piros masnival nagyon elegáns! Oké, akkor mi legyen a pontos minta? ... Van egy ajándékcsomagos nyomdamintám... Neeem... Piros-fehér. Piros-fehér... Raffello. RAF-FA-EL-LO!!!! Ez az!!!!

Hát így lett a mai manikűr Raffellós manikűr - gyakori és nagyon szeretett ajándékba kapható édességeim egyike! :)

Forrás

A manikűr

A fentieknek megfelelően a körmeimen megjelenítettem a hófehér golyócskákat, a szétszóródott kókuszreszeléket, és a Raffello karácsonyi csomagolását idéző piros masnit.




Hogyan készült?

Alaplakkoztam minden körmömön, majd a gyűrűsujjamon egy fehér alapot képeztem, amelyet fedőlakkal borítottam. Amíg ez száradt, elkészítettem a raffaellókat a mutató- és a középső ujjamon. Ehhez először egy nagyfejű pöttyözővel bazinagy fehér gömböket formáztam a körmeimen. Miután kissé megszáradtak, egy réteg fedőlakkot vittem fel, hogy a következő lépéshez teljesen sima legyen a felület. Azután, hogy a fedőlakk koppanósra száradt, fehér akrilfestékkel elkészítettem a desszertgolyók kókuszos borítását. Nyamm! Az üresen maradt területeket és a kisujjam körmét "kókuszreszelékkel" hintettem. :)


Az elkészült golyócskák nem kaptak fedőlakkot, hogy a kókuszreszelék-szerű textúra megmaradjon. Sajnos ez a megoldás nem túl tartós, mert az akrilfesték nagyon könnyen lekopik, ha nincs rajta fedőlakk, de biztos vagyok benne, hogy létezik más anyag, amivel ugyanezt a hatást lehet elérni, csak tartósabb formában. A gyűrűsujjamról hiányzó masnit piros akrilfestékkel készítettem el, és itt a végeredményt fedőlakkal zártam. Ehhez az íncsiklandó manikűrhöz a hozzávalók listáját a bejegyzés legvégén találjátok!


Remélem, tetszik a mai manikűr! ^.^
Ti szeretitek a Raffellót? Én úgy megkívántam, míg a díszítés készült! :D

Legyen nagyon szép napotok:

Andi

Ui.: Még több ajándékra vágytok? Nézzetek be a többiekhez is! :)



Uui.: A blogon most ismét egy kis csendes szendergés következik, ami egészen december közepéig fog tartani. Ha szeretnétek tudni, hogy mi áll ennek a szünetnek a hátterében, kövessétek a személyes Instagram-fiókom (@bosziandi), ami megígérhetem, ezalatt az idő alatt nagyon aktív lesz! ;)

Felhasznált termékek: Barry M Super Mani (alaplakk), OPI Alpine Snow (fehér), China Glaze Everglaze Active Top Coat (fedőlakk), fehér és piros akrilfestékek.

7 megjegyzés:

  1. Imádom a manit és a Raffaellot is :) Micsoda remek ötlet, egész odavagyok, nagyon élethűek lettek a kis gombócok!

    VálaszTörlés
  2. A Raffaello az egyik kedvencem! <3 nagyon jó kis mani lett, nagyon kreatív :D az ajándékcsomagos lemezednek mi a márkája, száma? :)

    VálaszTörlés
  3. Raffaello! :D
    Katarzisom van, köszönöm szépen! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon ötletes! Szép lett. :)

    VálaszTörlés