Kihívás ★ Szólánc, 5. forduló: FELHÍVÁS!

, , 10 komment
Sziasztok!

Engem ért a megtiszteltetés, hogy lebonyolítsam a Szólánc 5. fordulóját, így ma nagy örömmel osztom meg veletek a következő kör részleteit. :)


Csatlakoznátok ti is? Akkor a részletekért olvassatok tovább! ^.^

Prológus

A Szólánc körömdíszítős kihívássorozat szabályait és mibenlétét úgy gondolom már sokan jól ismerjük. Ám nagyon remélem, hogy újoncok is vannak közöttünk, akiknek bevezetésképpen ajánlom figyelmébe Helie, a kezdeményezés szülőanyjának blogposztját az alapvető tudnivalókkal.

Az előző fordulót Bandita szervezte meg, melynek témájául az "Ajándék"-ot választotta. A fordulóra készült bejegyzésem végén egy párhetes blogpihenőt emlegettem. A blog már csaknem félálomban volt, amikor megpillantottam a postafiókomban Bandita levelét. "Tudtam!" - motyogtam nagy örömmel az orrom alatt, és éreztem, a blogpihenőt kénytelen leszek megszakítani néhány Inlinkz kód erejéig, mert ezt a megtisztelő felkérést semmiképpen sem szerettem volna elutasítani. Így hát kedves hölgyeim (és uraim), a mai bejegyzés a Föld másik feléről, egyenesen Sydney-ből érkezik hozzátok! :)


A téma

Mint fent említettem az előző kör feladványa az "Ajándék" volt, így nekem ma egy K betűs témát kellett keresnem. Bár a kovalens kötés és a kocsonya nagyon jó kis szavak, kicsit tovább gondoltam a mai feladványt. A december tagadhatatlanul a karácsony hónapja, de mivel én nem vagyok a kézenfekvő megoldások embere, még ennél is tovább mentem!

Ha egy kicsit mélyebbre megyünk ezzel a december-karácsony témakörrel, könnyen beláthatjuk, hogy talán ez a karácsonyi időszak az egyik legkreatívabb része az évnek. Gondoljunk csak bele: az adventi koszorú, az összes karácsonyi dekoráció elkészítése, aztán az ünnepi sütemények, mézeskalácsok díszítése, a szeretteinknek való ajándékok kiválasztása és/vagy elkészítése, de talán még a karácsonyfa díszítése is mind-mind olyan dolgok, melyekhez kénytelenek vagyunk kreatív energiáinkat bevetni. Így a soron következő kör témája: Kreativitás.

Kezdőkép
Az alap grafika forrása: ITT
A témát azonban értelmezzétek olyan tágan, ahogy csak szeretnétek, és ha úgy érzitek, nyugodtan lépjetek túl a karácsonyi kreatívkodáson! Gondolhattok az általános alkotó művészeti ágakra, de bármilyen más kreatív alkotó folyamatra is - a megvalósításnak csak a ti kreativitásotok szabhat határt! :)


Hogyan vehetsz részt?

A szabályoknak megfelelően, két dátumot vegyetek figyelembe:

Jelentkezési határidő: 2016. december 14.
Posztolás napja: 2016. december 28.

Jelentkezni a poszt alatt lehet megjegyzésben vagy az alábbi e-mail címen:

zsebboszismink@gmail.com

Posztoláskor az alábbi Inlinkz kódok valamelyikét használjátok (segítségért forduljatok hozzám bizalommal!):

<!-- start InLinkz script -->
<script type="text/javascript">
document.write('<scr' + 'ipt type="text/javascript" src="https://www.inlinkz.com/cs.php?id=680901&' + new Date().getTime() + '"><\/script>');
</script>
<!-- end InLinkz script -->

vagy


<!-- start InLinkz script -->
<script type="text/javascript" src="https://www.inlinkz.com/cs.php?id=680901"></script>
<!-- end InLinkz script -->

Várom a jelentkezéseteket nagy szeretettel! :) Ha szeretnétek, hálásan megköszönném, ha blogotok oldalsávjában ti is hirdetnétek ezt a fordulót a kör kezdőképével és a felhívásra mutató linkkel! ;)

Üdvözlettel a napfényes Sydneyből:

Andi

Bondi beach - Sydney :)

10 megjegyzés:

  1. Szeretnék jelentkezni a fordulóra! (-:

    VálaszTörlés
  2. én is jelentkezem! :) feküdnék a Bondi Beachen :D remélem majd érkezel beszámoló poszttal az utazásodról is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy te is csatlakozol! :) Meg is hiszem, a Bondi Beach "A beach". :D Igen, tervezek egy rövid beszámolót! Rengeteg minden inspirál az út alatt, így a tervek szerint manikűrök kíséretében mesélek majd! ^_^ Aztán meglátjuk, mi lesz belőle! :D

      Törlés
  3. Ki nem hagynám. :) Számíthatsz rám is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Számítottam is! :):):) Remélem, még lesznek jelentkezők, olyan jó lenne, ha minél többen lennénk! ^.^

      Törlés