BosziTeszt ★ OPI I Knead Sour-Dough - Csoki, piros gyöngyház fűszerezéssel!

, , 2 komment
Halihó!

A csoki tematika bűvköréből a jelek szerint nem tudok szabadulni. Mi sem bizonyítja ezt jobban, hogy a napokban egy csokiszínű lakkot viseltem a körmeimen. :) Őt szeretném ma bemutatni nektek. Mai tesztalanyunk az OPI I Knead Sour-Dough nevezetű műremeke a 2013-as San Fransisco kollekcióból.


Csoki a szemekre, csoki a körmökre. Jöhet? :)

Prológus

Csütörtökön prezentációt kellett tartanom sok ember előtt, és a Boszisminktárban egy olyan lakk után kutattam, ami nem kihívó, de nem is nude, ugyanakkor mégis visszafogott és kellően elegáns. Végül az I Knead Sour-Doughra esett a választásom - és nem okozott csalódást! :) A lakkra még decemberben tettem szert, a Black Friday alkalmával rendeltem a Nail Polish Directről. Elég jó dolgok vannak itt, és baromi gyors a kiszállításuk, ráadásul ingyenes itt, a UK-ban. Sajnos Magyarországra 6000 Ft a szállítási díj, de vigasztaljon titeket, kedves magyarországi olvasóim, hogy otthon minden körömlakk olcsóbb, mint itt, és van Naillandetek csupa különleges, itt elérhetetlen cuccal! ... Már alig várom, hogy újra hazajussak... :D


Szvaccsok

Látszólag tökuncsi ez a lakk, de valójában nem az, higgyetek nekem! :D Egy barna alapú lakkról van szó piros gyöngyházas fénnyel. Természetes fényviszonyok között, pillanthatjuk meg benne igazán a csokibarnát, napfényben pedig a pirosas bordó fénylik ki belőle. Az alábbi képek fehér fényű spotnál készültek, és a lakkon egy réteg fedőlakkot viselek. Ahogy látjátok, nekem egy burgundi arcát sikerült elkapnom a fotókon. :)





Bevetésen

A lakk állaga és ecsete a szokásos OPI háj-kvaliti (amiről már a Malaga Wine tesztjénél is ódákat zengtem), szépen és könnyen lehet vele dolgozni. A tökéletes fedés érdekében én két réteget vittem fel, de ha az emlékezetem nem csal, viseltem már egy rétegben is - szerintem akkor egy kicsit vastagabbra sikerült az első réteg. Egy és két rétegben is buborék és csíkmentes a fedés, és néhány szvaccsfotóval ellentétben, amiket a neten látni, az én körmömön a lakk "ecsetnyomok" nélkül, teljesen egységesre száradt.

Itt a piros "gyöngyház" is szépen látszik. :)

Ami egy csöppet visszavehet a teljes örömmámorból, hogy a lakk nem szárad "szép" fényesre. Ám mivel én mindig teszek fel fedőlakkot, ez a probléma rövid úton megoldódik. A másik negatívum, amit tapasztaltam, a lakk száradása, bár tény, hogy én a türelmetlen lakkozó kategóriába esek. :D Legalább 8-10 percet várni kell két réteg között. A körömlakk tartósságával elégedett vagyok, 5 napig kifogástalan - most a harmadik napja van rajtam, és két körmömön véltem felfedezni mikroszkópikus lepattanást, és a legminimálisabb kopást lehet csak észre venni a körmök végénél.


Lemosás előtt, három napos korában még lekaptam természetes fényben is. Ugye hogy csokibarna? :)

Összegzés

Az OPI I Knead Sour-Dough egy visszafogott választás, egy csöppnyi izgalommal fűszerezve. Használata az OPI-tól megszokott módon könnyed, és tökéletes végereményt garantál. A maximális fény érdekében fedőlakk használata mindenképp javasolt hozzá, illetve a türelmetlenebbek úgy készüljenek, hogy nem éppen egy fast-dry körömlakkról van szó. Mindent egybevetve szeretem ezt a lakkot, szépen mutat a bőröm színével is. Biztos, hogy még sokszor előveszem, hivatalos jelenésekhez ezentúl is az elsőszámú körömlakkom lesz! :)

Ár: £7.95-ért rendeltem a Nail Polish Diredtről akcióban, eredeti ára £8.95.
Magyarországon beszerezhető: 2900 Ft-ért megtaláljátok a Beauty.hu-n. (Látjátok, otthon ez is olcsóbb! :'( )
ZsebBoszi Index: 4/5


Meséljetek, ti milyen színű lakkot választotok, ha hivatalos jelenésetek van vagy vizsgára mentek?

Legyen csodás napotok:

ZsebBoszi

2 megjegyzés:

  1. Egyáltalán meg merjem említeni, hogy én már féláron jutottam hozzá a Müllerben, 1495 Ft-ért? :-) Amúgy nagyon szeretem ezt a színt, mert mindenféle vadság nélkül sötét, és kifinomult hatást kelt. Rajtam itt volt látható:
    http://djkatybeauty.blogspot.hu/2014/11/manikurvadasz-13-fordulo-oszi-manikur.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Háttőőő... Azt azért tudni kell, hogy miután megvettem, egy másik webshopban leakciózták... Úgyhogy ne, inkább ne merd említeni. :D Imádom ezt a lakkot, kevesek egyike, amit már KÉTSZER is felkentem! :D

      Törlés