ZsebSorozat ★ Big Love Pro Looks paletta: Egy szexi hasonmás - Paletta Forradalom, 2. rész

, , Nincsenek kommentek
Sziasztok!

Sorozatunk második részében egy tesztet hoztam nektek a Makeup Revolution egyik vadiúj palettájáról, a Big Love-ról. És bizony, hölgyeim és uraim (?), a Naked paletták és a Too Faced Chocolate Bar után egy újabb dupe-pal állunk szemben! A Makeup Revolution (MUR) ezúttal a Too Faced Return of Sexy palettáját vette célkeresztbe.


Hogy mit tud ez a paletta? Az a következőkben kiderül!

Prológus

Amikor megszületett a Paletta Forradalom sorozat ötlete, gondolkodóba estem, hogy melyik palettámmal, milyen témával is indítsak. A választásom végül két dolog miatt esett a Big Love-ra: az egyik, hogy még nincs tele vele minden blog, a másik pedig, hogy legjobb tudomásom szerint még senki nem kiáltott Dupe Alertet (azaz "hasonmás riadót"). Mielőtt valaki beelőzne:


Külcsíny

Palettánkat egy minden tekintetet magára vonzó, rózsaszín papírdoboz rejti. Borítása a Makeup Revolutiontól már megszokott fényes, fekete műanyag. Szemet gyönyörködtető és elegáns ez a paletta, viszont ha nem csak csodálni, hanem használni is szeretnénk, bizony hamar ujjlenyomatos és maszatos lesz. A paletta hozza a szokásos extrákat: hatalmas, teljes fedelet kitöltő tükör és egy szivacsos aplikátor (már ha ez valakit lázba hoz :D). 


A méret tökéletesen megegyezik a Redemption és Salvation palettákéval. Első MUR paletta tesztről lévén szó, itt elmondanám (ami egyben az összes hasonló csomagolású palettára igaz), hogy a paletta elsősorban méretéből adódóan - szép vékony - jó útitárs lehet. Emellett szorosan záródik, és a műanyag borítás elég masszív is, így a szemhéjpúderek biztonságban utazhatnak velünk.


Belbecs - színek és szvaccsok

Az elrendezés és ránézésre a színek is tökéletesen megfelelnek a Too Facedes nagytestvérnek. A színek három, egyenként öt színből álló "kis palettában" tárulnak elénk, melyekkel három különböző lookot tudunk létrehozni: egy arany-barnát, egy lilát, és egy sötétebb füstös szemsminket. No persze senki nem tiltja meg, hogy a nem összetartozó színekkel is kombináljunk, úgyhogy a határ a csillagos ég. :) Amit a színekről még általánosan tudni érdemes, hogy mindannyian csillámosak. Ez véleményem szerint annyira nem előnyös, mert esetemben kizárja, hogy más, matt színeket is tartalmazó paletták segítsége nélkül egy mindennapi sminket készítsek vele. Alkalmi sminkek elkészítésére viszont jó alternatíva lehet.

A Makeup Revolution-ös kistesó...
és a Too Facedes nagytesó... (forrás: Too Faced)

A színeknek külön-külön vannak nevei is, de erről most nem tartanék kiselőadást, ha nem gond. :) Viszont aki szereti, az alábbi képen a neveket is megcsodálhatja.

A legvilágosabb színek nevei balról jobbra: Looking Out, Romantic Moments és Stepping Out

És akkor jöjjön a legizgalmasabb rész, a színminták (vagyis a szvaccsok :))!
Az első ötös fogatban két igazán jól pigmentált színt találunk, a két legsötétebb árnyalatot. A középső - csak a képen mattnak tűnő - szín pigmentáltság szempontjából még csak-csak elmegy, de a két legvilágosabb színt elég nehezen lehet megjelenésre bírni.


A három "kis palettából" ez a lila számomra a legkevésbé meggyőző. Pigmentáltság szempontjából egyet sem tudnék kiemelni, viszont javukra szóljon, hogy építhetőknek tűnnek.


Az utolsó ötösből az ezüstös kék szín viszi a pálmát, a többi szemhéjpúderhez képest sokkal krémesebb állagú, és nagyon pigmentált, szinte csak úgy felsiklott a bőrömre. A többiek eléggé átlagos minőséget hoznak. Nem mondom, hogy eszeveszett rosszak, de ők nem ütötték meg az ingerküszöbömet. :D



Bevetésen

Habár eddig csak az arany-barna kombinációt viseltem, a szvaccsolás alapján azt hiszem kimondhatom, hogy kihullásra mindenképpen számítani kell, amikor ezekkel a színekkel dolgozunk. Így érdemes a szemsminkkel kezdeni, hogy a lepotyogó szemfestéket még eltakaríthassuk anélkül, hogy tönkre tenné az alapozásunkat. Emellett a színek satírozás közben hajlamosak eltűnni (még a legpigmentáltabb sötétbarnák is!), úgyhogy többször kell visszaerősíteni, mire megkapjuk a színek kívánt mélységét. Tartósság tekintetében ez a paletta biztos nem lesz világbajnok - a negyedik óra után (szemhéjfesték alappal) a vele készített smink kezd elmászni...


Fent az említett arany-barna sminket láthatjátok. Az arany árnyalatot (Chameleons) felvittem a belső szemzugtól kezdve a szemhéjam 3/4-ére, a külső negyedére pedig a világosabb sötétbarna (Into The Night) került. A két színt ezután összesatíroztam, és a barnát addig-addig építgettem, míg olyan színt nem kaptam, mint a palettában is van. Következő lépésben egy satírozó ecsetre felvettem a középső színből (Into The Light), és a mélyítő vonalamba vittem és valamelyest fölé is, hogy kicsit "melegítsem" az összhatást. 

Ezután egy keskeny ecset segítségével mintegy kihúztam a szemem a legsötétebb barnával (Head over Heals), és ugyanebből a színből vittem a külső V-be is. Természesetesen ezeket a vonalakat is elsatíroztam, hogy szép átmenetet kapjak mindenhol. :) A belső szemzugomról sem feledkeztem meg, egy pici ecsettel ide vittem fel a legvilágosabb árnyalatot (Looking Out). Az alsó szempillatövemre ugyanebben a sorrendben vittem fel a színeket. Végezetül vékony tusvonalat húztam, hogy a szempillám dúsabbnak tűnjön, szempillát göndörítettem, spiráloztam és fekete szemcerkával kihúztam a felső vízvonalam. Ízlés szerint még felvihetünk a Looking Outból a szemöldökcsontunkra, viszont ez nálam most kimaradt. Bocsika. :D


Összehasonlítás

Láttam már többször is a Too Faced Return of Sexy palettáját, de mivel csak csillámos színek vannak benne (következésképpen nem tudom jól kihasznláni a mindennapokban) soha nem is gondoltam rá, hogy megvegyem. Amikor eljátszottam a gondolattal, hogy összehasonlítom a Big Love-val, kisebb kísértésbe estem. De aztán rájöttem, hogy csóró blogger vagyok megláttam Sirvinya blogján a szépséges szvaccsokat az eredeti palettából, és arra jutottam, talán ez is elég lesz, hogy valami képet kapjunk a színek hasonlóságáról.

Az első öt szín képek alapján elég jó egyezést mutat, plusz én úgy látom, mintha a legvilágosabb szín az eredeti verziónál is gyengélkedne.

Az alsó színminták forrása: Sirvinya

A második öt színnél a második és a harmadik árnyalat elég jól sikerült utánzatnak látszik. Az elsőnél mintha a MUR verzió fehérebb volna. A negyedik páros két különböző árnyalatnak tűnik - élőben is hiába nézegettem a szvaccsot a karomon, nem adta ezt a színt. Végül a sötétlilának a MUR verzióban mintha elveszne a színe...  

Az alsó színminták forrása: Sirvinya

A harmadik csapat is elég jól néz ki a Too Facedhez hasonlítva, talán a negyedik szín hibádzik egyedül, ami nem is árnyalatában, inkább pigmentáltságában marad el a nagytesótól (az utolsó MUR szvaccs csak a fényviszonyok miatt látszik kevésbé sötétnek).

Az alsó színminták forrása: Sirvinya


Összegzés

Egy a Makeup Revolutiontól megszokott elegáns paletta, izgalmas, rózsaszín papírdobozban. Vajon a tartalom is olyan professzionális, ahogy azt a neve ígéri? A válasz nálam sajnos nem. Van egy-két jól eltalált, igazán pigmentált szín a Big Love-ban, de a nagy többség inkább átlagos, vagy esetenként még annál is gyengébb. Tartósságban is hagy maga után némi kívánnivalót, a színválaszték pedig erősen hiányos matt színekben - ez utóbbi viszont a Too Facedes alapkoncepció hibája. 

Mindezek ellenére talán a palettával készített sminkek jók lehetnek egy színházi estre vagy egy csajos összejövetelre, ahol a sminknek nem kell egy egész napot kibírnia és bátran csilloghat a szemfestékünk. Bár a színek alapján abszolút nem tűnik rossz hasonmásnak (ezért kísérletezgetésre feltétlen jó lehet!), látatlanban sem gondolnám, hogy a szemhéjpúderek minőségükben megközelítik a Too Faced Return of Sexy palettáját - de ebben az árfekvésben ne várjunk csodákat!

Ár: £6-ért rendeltem a Makeup Revolution webshopjából.
Magyarországon kapható: A Pink Pandáról rendelhető 2790 Ft-ért.
ZsebBoszi Index: 2.5/5


Nektek hogy tetszik ez a paletta? Ti melyik paletta hasonmását látnátok szívesen a Makeup Revolutionnál?

Legyen nagyon szép napotok:

ZsebBoszi

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése