Kihívás ★ A tél színei - sötétkék

, , 2 komment
Sziasztok!

A tél színei kihívásban ezen a héten a sötétkék lett a feladvány. Határozottan állíthatom, hogy nem ápolok közelebbi barátságot a kék és zöld lakkokkal, de amikor az OPI I Saw... You Saw... We Saw... Warsaw csodálatos sötétkékjét megláttam, meglágyult a szívem! Mivel csak nem rég történt a nagy egymásra találás ezzel a lakkal, kiváló alkalomnak tűnt a kihívás, hogy jól megmutassam őkegyelmét a nagy világnak! :)


Szóval készülj nagy világ, Varsó kékje bemutatkozik! :)



Prológus

A körmeimen már több mint másfél hete egy erősítő kúrát végzek (ha látványos eredménye lesz, mindenképpen beszámolok róla), de ami a múlt héten is, pontosan az történt velem most is: Timi kihívásának ezen a héten sem tudtam ellenállni. Tudjátok, hogy van ez, ha jön az ihlet, nincs mit tenni! :) Vagy lehet, hogy ez csak ürügy a nyomasztó körömlakk-nélküliség orvoslására...? :D


A manikűr

Az eheti fordulóra egy nagyon minimál dizájnú manikűrt készítettem. A kúra miatt elsősorban az volt a szempontom, hogy minél kevesebb "anyag" kerüljön a körmeimre - még akkor is, ha a fotózás után lemostam a művet. Eredetileg szerettem volna egy kis ezüst pöttyöt is tenni a sötétkék háromszögek hegyére, de túlzottan megtetszettek a körmeimen a maguk egyszerűségükben. :)




Hogyan készült?

Igazán nem nagy ördöngősség, nekem, full kezdőnek is sikerült hamar elsajátítani a technikát. A lakkok mellé kelleni fog egy kis cellux, egy fogpiszkáló és egy olló. Először is bevallom a nagy bűnömet: nem tettem alaplakkot. De ez ne tartson vissza titeket, hogy ti használjatok! Ha raktatok alaplakkot, várjátok meg, amíg teljesen megszárad! Szóval, először tettem egy ici-pici pöttyöt a kék lakkból a fogpiszkálóval a körmöm közepére, majd vettem egy pár milliméter keskenyre vágott celluxcsíkot és az egyik végét a pöttyhöz a másikat pedig a körmöm egyik sarkához illesztettem, majd ugyanígy felragasztottam egy másik, ugyanilyen celluxcsíkot a körmöm másik végéhez irányítva - magyarul a celluxszal kijelöltem a befestendő háromszög alakú területet. :)

Ezután felvittem a lakkot a háromszögbe, vártam 1 percet, hogy éppen egy csöppet száradjon a lakk, majd lehúztam a celluxcsíkokat és velük együtt a felesleges festéket. Ha véletlenül a háromszögetek nem tökéletes, egy körömlakklemosóba mártott, egyenesre vágott ecsettel (én egy leselejtezett tusecsettel csináltam) még utána lehet igazítani - ha volt alaplakkotok, akkor ez sajna nem működik, viszont ha a cellux rendesen rátapad a körmötökre, nem szabad, hogy baj legyen! Végül megvártam, amíg a lakk megszáradt, és fedőlakkot vittem fölé (Seche Vite). (Ha véletlen nem volt elég érzékletes a leírásom, Isla blogján találhattok képes dokumentációt! ;))


A szükséges kellékek.


A főszereplőről

Ezt az OPI lakkocskát egy webshopból rendeltem £5.75-ért, ami erre felé, a UK-ban a kedvezményes ár kategória (fogalmam sincs, miért kérnek el £10-ot egy normál áron vásárolt darabért...). Bizony egy viszonylag régi darabról van szó, a 2013-as Euro Centrale kollekcióban jött ki. A lakk két rétegben éri el a tökély állapotot (éppen ezért látszik át bizonyos képeken a körmömön, ahova csak egy réteget vittem fel), de a fedése 2 rétegben csík és buborékmentes. 

Teljes manikűrként utoljára karácsony tájékán viseltem, ha jól emlékszem kb. 3 napig tartotta magát kopás nélkül (alap- és fedőlakk mellett). A lemosás egy rémálom (kékhalál), de hála az égnek, nem tapasztaltam, hogy befogta volna a körmeimet. Biztos vagyok benne, hogy 1000 darab hasonló sötétkék krém lakkot lehet találni otthon, de ha valaki mégis ebbe szeretne bele, ebből a magyar webshop-ból megrendelheti.


Ti hogy álltok kék lakkok terén? Szeretitek vagy esetleg ti is óckodtok tőlük, mint én? :D

Legyen csodás napotok:

ZsebBoszi

Ui.: Nézzétek meg a többiek ötleteit is a kihívás eheti fordulójára:

2 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Igen! Szeretnék majd kipróbálni még más "negative space" mintákat is, szerintem nagyon elegánsak tudnak lenni.

      Törlés