ZsebSorozat ★ Iconic Pro 2 paletta, röpteszt: Végre itt egy rég várt dupe! - Paletta Forradalom, 3. rész

, , Nincsenek kommentek
Sziasztok!   

A postás bácsi tegnap pottyantotta a postaládánkba ezt a gyönyörűséget, a Makeup Revolution Iconic Pro 2 palettáját. A brit webshopban múlt héten szerdán jelent meg társával, az Iconic Pro 1-essel együtt, és a héten már a Pink Panda webshopjában is felbukkantak. Paletta miatt még soha nem voltam olyan izgatott, mint ezek miatt a szépségek miatt, hiszen nem másról van itt szó, mint a világhírű, ám Európában sajnálatos módon nem forgalmazott, Lorac Pro paletták hasonmásairól.


Ha kíváncsiak vagytok az első benyomásaimra, olvassatok tovább! :)

Prológus


2015. február 4., brit idő szerint 21:44 perc. Boszika épp Facebookot böngész, amikor hirtelen izgatottan felkiált:
-Ezt nem hiszem el!!!                                   
Majd felugrik a kanapéról, és a szoba közepén ugrál. Mindeközben a ZsebVarázsló a nappali küszöbén állva:


Hát így történt, hogy tudomást szereztem róla, hogy végre, mégha csak hasonmás formájában is, de nekem is részem lehet a hőn áhított Lorac Pro élményben. Mivel több helyen is olvastam, hogy a Lorac Pro első kiadása és a Too Faced Chocolate Bar paletták között nagy az átfedés (nálam pedig elég nagy már a csokipaletta túladagolás), a választásom a Lorac Pro 2 hasonmására, az Iconic Pro 2-re esett. Mivel az izgalom bennem már tetőfokára hágott, gondoltam, egy színmintás "röpteszt" keretében, megmutatom nektek az új szerzeményt.


A külcsíny 

A paletta nagysága, az utolsó tesztalanyomhoz, a Big Love-hoz hasonlóan hozza a Salvation paletták pontos méreteit, azonban itt már több különbséget is felfedezhetünk a szemhéjpúderek puszta elrendezésén túl. Először is a paletta fedelének a borítása már nem a megszokott fényes műanyag, hanem a Sleek palettákéhoz hasonló matt felület. Ez előrelépés a korábbi borításhoz képest annyiban, hogyha tiszta kézzel nyúlunk hozzá, nem lesz ujjlenyomatos azonnal a palettánk, viszont ettől a maszatot ugyanúgy vonzza még magához. Szerintem, ha a következő paletta-generációban a feketétől elmozdulnak egy világosabb szín felé, ezt a problémát is kiküszöbölhetik. :D Egyébként, arra nem sikerült rájönnöm, hogy miért csak a paletta fedele kapott matt borítást, és az alját miért hagyták meg a fényesben... 

Az Iconic Pro 2 ...

és a nagy testvér, a Lorac Pro 2 (Forrás: Ulta)

A palettánk természetesen a szokásos hatalmas tükörrel érkezik, és találunk itt még valamit, aminek örülhetünk: az unásig nyomatott szivacsos aplikátor helyett egy kétvégű, szintetikus szálú ecset bújik meg a szemfestékek mellett. Az egyik vége egy átlagos szemhéjfestékecset, ami a színek felvitelére szolgál, a másik pedig egy keskenyebb, puha satírozó ecset. Utazásnál ez a két szemre való ecset, amire az ember lányának a legnagyobb szüksége lehet, ám én az ennél pufibb satírozó ecseteket szeretem, mint pl. a Makeup Revolution saját satírozó ecsete is (ecsetes poszt is lesz nem sokára! :)). Ugyanakkor több ilyen típusú satírozó ecset birtokában, örülök, hogy ez az ecset ilyen kis keskeny, mert aprólékosabb satírozáshoz (pl. a külső V-ben) tökéletes lehet, és már 1000 éve vágyom egy ilyenre! :)




A belbecs - színek és szvaccsok

Minden szemhéjpúdernek külön neve van, melyeket az alábbi képen át is bön-gészhettek:

A fehér szín neve Only.

És akkor induljon a szvaccsfesztivál! :D Szvaccsolás előtt, a bőrömre egy réteg alapozót vittem fel, és erre kentem fel a színeket az ujjammal. Ahol a fotózáshoz nem volt elég a szín egyetlen lehúzásban, ott a színt felépítettem, de ezt jelzem a színek leírásánál.

Az első négy matt szín közül mindenkivel elégedett vagyok. Az első halvány sárgás árnyalatot csalogatni kell egy kicsit, de kellő építgetés után szépen előbújik ő is. Mindegyik szín nagyon puha, de a másodikra ez különösen igaz. Ebből a négyesből pigmentáltságában az utolsó szemhéjpúder magasan kitűnik. A negyedik barackos színt imádom, gyönyörű árnyalat a mélyítővonalba, alig várom, hogy kipróbáljam!


A következő négyesről készült szvaccsfotó nem tűnik nagyon meggyőzőnek, de a valóságban ennél valmivel jobb a helyzet. A lilának és kéknek induló színek valóban nem olyan pigmentáltak, mint például az előző képről az utolsó két versenyző, de fel lehet őket építeni. Nem rossz ez a négy matt szemhéjpúder sem, de úgy gondolom, hogy ezt a négy színt torony magasan veri a Sleek Ultra Mattes V2-es sötét matt színű válogatása.


Az első négy fényes színünk - bár a bőrszínemen elvesznek - egytől-egyig jól pigmentált, a harmadik szín szvaccsolás közben különösen krémesnek bizonyult. Az első árnyalat egy nagyon szép highlighter. A második fényességét illetően visszafogottabb társainál, inkább szatén finisű, de ez a finom fény nagyon szép kiemelő színné teszi őt a mindennapokra.


A második négy fényes szín közül pigmentáltságban mindenki nagyon jól teljesít, de az utolsó hármat még az ennél is magasabb, OMG kategóriába sorolnám. Hihetetlenül szépek! Az a zöld szín a valóságban még szebb zöldnek látszik! Ez a négyes a legmeggyőzőbb számomra az egész palettából. 



Összehasonlítás

Mivel nekem a Lorac Pro 2 nincs meg (legnagyobb szívfájdalmamra!!!), nem tudok érdemben nyilatkozni arról, hogy az Iconic Pro 2 mennyire jól sikerült másolat. Persze, mint minden Lorac Pro után vágyakozó sminkimádónak, nekem is izgatja a fantáziám, hogy vajon a paletta ebben a tekintetben hogyan teljesít. Éppen ezért kölcsönöztem néhány szvaccsfotót az impressionblend blogról, hogy valami benyomást kapjunk arról, hogy a színek legalább köszönő viszonyban vannak-e. Persze nehéz mit mondani, mert a fotózási fényviszonyok és a bőrszínünk is különbözik, én viszont az alábbi négy kép alapján mégis úgy látom, hogy talán a második négyes kivételével az árnyalatok elég közel járnak egymáshoz. Ti mit gondoltok?

Update: A MUR Youtube csatornáján megjelent egy összehasonlító videó, és a hasonlóság egyenesen lenyűgöző! :)





Összegzés    

Teljesen le vagyok nyűgözve, hogy a Makeup Revolutionnál végre terítékre kerültek a Lorac Pro paletták is. Lehet, hogy épp ez az oka, hogy ennyire elégedett vagyok ezzel a palettával - már alig várom, hogy ne csak a karomra, de a szememre is kenjem a szemhéjpúdereket! :) Általánosan elmondható, hogy a szemhéjpúderek jól pigmentáltak, puhák, és a szvaccsolás közben nem tapasztaltam porzást sem.

Többnyire a matt színek maradnak alul pigmentáltságban, de ők is építgethetők. Bár szerintem a Sleek matt színei minőségben felülkerekednek, drogériás tekintetben ezek a matt szemfestékek is előkelő helyen vannak. A fényes színek nálam eddig osztatlan sikert arattak. Mindezek mellett a színminták internetes összehasonlítása alapján úgy tűnik, ez a paletta hasonmásnak sem utolsó! Pontokat még nem adok, mert bevetésen még nem teszteltem a drágákat (ami késik, nem múlik!), de a többi szokásos infót alább megtaláljátok.
Update: A végleges értékelést és egy tesztsminket ebben a bejegyzésben találtok! :)

Ár: £6.99-ért rendeltem a Makeup Revolution webshopjából.
Magyarországon kapható: A Pink Pandáról rendelhető 2790 Ft-ért.


Ti is örültök, hogy végre megjelentek a Lorac Pro paletták hasonmásai? :)

Legyen csodás napotok:

ZsebBoszi

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése