Kihívás ★ Azok a 80-as évek... - Divat

, , 15 komment
Sziasztok!

Épphogy csak elkezdődött, máris az utolsó előtti fordulónál járunk a 80-as éveket idéző körömlakkos kihívásban. A mai körben a korszakra jellemző divatból merítettünk ihletet. :)


Ha kíváncsiak vagytok nálam mi sült ki a dologból, olvassatok tovább! ^.^

Prológus

A 80-as évek divatjáról nem élt bennem testközeli emlék. Nem emlékszem például, hogy anyukámnak lett volna bármilyen jellegzetes ruhadarabja. Így inspirálódás gyanánt egy kicsit nézelődtem a neten. Voltak visszafogottabb és merészebb irányzatok is a korszakban - engem az utóbbi fogott meg. Egész pontosan az az irányzat, melyet a neon színek és az eklektikusan kombinált mintázatok jellemeztek. Ebből indultam ki a mai manikűrnél. :)

A kép forrása: LINK


A manikűr

A mindennapokban nem szeretek állatmintás ruhákat és kiegészítőket viselni, viszont ebben a fordulóban a játék kedvéért, úgy döntöttem, kipróbálok egy csíkosat - hogy ez most zebra vagy tigris lett, azt a ti fantáziátokra bízom. :D A korszaknak megfelelőlen a csíkok egy neon ombre alapra kerültek.




Hogyan készült?

Alaplakkozás után (Eveline 8 in 1), egy réteg fehér lakkot kentem fel (Essence Wild White Ways), hogy a neon színek jobban érvényesüljenek majd. Száradás után szivaccsal ütögettem fel a három színt: a rózsaszínt (Rimmel Ballet Pump Perfection), a sárgát (Moyra Sahara) és a zöldet (Kiko 343). A színeket minden körmömre háromszor vittem fel. 


Az utolsó szivacsozás után közvetlenül fedőlakkot (China Glaze Everglaze Active Top Coat) húztam a körmeimre, ami segített a színek összemosásában. Megvártam, amíg a fedőlakk koppanósra száradt, majd akril festékkel teljesen random módon megfestettem a csíkokat. A manikűrt egy második réteg fedőlakkal fejeztem be. :)



Remélem tetszik a mai manikűr! ^.^
Ti hogy álltok az állatmintákkal? :)

Legyen nagyon szép napotok:

ZsebBoszi 

Ui.: Nézzétek meg, hogy a többieket hogyan inspirálta az időszak divatja, és ha szeretnétek, csatlakozzatok hozzánk az utolsó fordulóra! :)

15 megjegyzés:

  1. Tökéletes! Bennem élénken él a '80-as évek divatja :) Általános iskolás voltam akkoriban. Imádtuk a neonszíneket és a vigyorgó "szmájlikat" amik akkoriban rávasalható matrica formájában voltak csak elérhetőek, de így is nagyon tudtunk menőzni vele. Örök emlék a tapadós "latex" naci is Jane Fonda hatására és a kézzel kötött pulcsik millió szín és mintavariációban... Ha egyedi öltözéket akartál, muszáj volt megtanulnod, varrni és kötni, horgolni, etc, mert a boltokban nem nagyon lehetett egyedi cuccokat kapni, a turik is csak a '90-es évek elején indultak be és a kínai üzleteket sem ismertük még. Az úgynevezett "lengyel piac"-okon tudtunk hatalmas tarkabarka kiegészítőket beszerezni, például a masszív karperec-óráinkat, jajj de régen volt!!!! :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, nagyon örülök, hogy tetszik a manikűr! Azért divat szempontjából elég vidám korszak lehetett! :) Nem emlékszem rá, hogy engem az oviba valaha is ilyen tarkabarka színekbe öltöztettek volna - viszont most, hogy így visszagondoltam, eszembe jutott, hogy több decens kis ruhácskám is volt, amit a nagyim varrt nekem. :):):) Lehet még egyszer nekifutok ennek a körnek, és az egyiket megálmodom körmökre! :)

      Törlés
    2. Szinte ugyanez volt nálunk, Romániában a helyzet még a '90-es évek közepén-vége fele is, annyi különbséggel, hogy nálunk "orosz-piac" volt. :D A hely, ahol anno a piac volt, még mai napi orosz piacként él a városiak, környékbeliek köztudatában, pedig lassan 15 éve bezárták. :D
      De hogy a maniról is ejtsek pár szót: én imádom! :D Jó, mondjuk én alapból is nagyon szeretem az állatmintás cuccokat.ˇˇ Hasonló manit készítettem már én is, csak azt párduc mintával, de az enyém nem sikerült anno jól. lehet, ismét ki kéne próbálni :D

      Törlés
  2. Nagyon tetszik,szép manikűr lett. :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett a manikűröd. :)

    VálaszTörlés
  4. Nemem is nagyon tetszik! :) A középiskolás éveim alatt volt egy időszak, amikor neonszínű pulcsik voltak divatban. Suli után, ha kiléptünk az utcára, ilyen vadító színek villogtak a fiatalok forgatagában. :D
    Nosztalgikus hangulatba hoztál, köszönöm! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik a manikűr, és annak még jobban, hogy sikerült nosztalgikus hangulatba hoznom téged! :) Ezek szerint valóban korhűre sikerült az alkotás! ;)

      Törlés
  5. Nagyon jól néz ki, nem egy hétköznapi színkombináció (legalábbis most :D), mégis mutatós! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen! Valóban nagyon merész, és szokatlan - éppen ezért csak a fél kezemre készítettem el. :D

      Törlés
  6. Nagyon jól sikerült, és tényleg tökéletesen elkaptad a hangulatot!! Én általános iskolás voltam ebben a korszakban, és bizony igen nagy divat lett a sok neonszín, nekem a rózsaszín tetszett legjobban. :D Bár én csak egy-két kiegészítő erejéig viseltem ilyesmit mint pl. hajgumi, hajpánt..... Az osztályban viszont sokan, valamiért főleg a cipőfűző ugrik be. ((-: És igen, a Szilvi által említett dolgok, nekem volt nagy smileys kitűzőm is, és műanyag majd fém karperec órám is, bár az előtt a digitális, "7 zenés" órám, fú bennem is kellemes hangulatot ébresztett a poszt! (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszi! :) Örülök, hogy a nosztalgiát nálad is elindította a poszt! ^.^

      Törlés