Sminktárbővítés ★ Milani zsákmány - Első benyomások

, , 4 komment
Sziasztok!

Bár a Milani már egy ideje megkezdte áldásos működését Magyarországon, engem még csak most csapott meg az újdonság szele. :) Elsősorban a Milani arcra való termékei fogtak meg, így hát nem is csoda, hogy az első rendelésembe három púderes termék is becsúszott. Ma ezeket szeretném megmutatni nektek! :)


Ha kíváncsiak vagytok, mikre esett a választásom, tartsatok velem! ^.^


Prológus

Ez a zsákmány korántsem egy impulzusvásárlás eredménye volt. Először akkor terveztem leadni egy rendelést a magyar Milani webshopban, mielőtt utoljára hazamentem Budapestre. Végül aztán meggondoltam magam, és másra költöttem a pénzt. Aztán eljött a következő fizunap, és mit ad Isten, Julcsi kirakta a blogjára az ő Milani szerzeményeit. Nem is kellett több! :D Azonnal felkutattam, honnan szerezhetők be Milani termékek az Egyesült Királyságban, majd két nap aktív szvaccsnézegetés után leadtam egy rendelést az Amazonon. :)


A zsákmány

Ahogy a bevezetőben is említettem, az arcra való, púderes termékek tetszettek meg a legjobban. Közülük kettő a puszta szépségével babonázott meg: az egyik Rose Powder Blush, Tea Rose árnyalatban, illetve az egyik Illuminating Face Powder, az Amber Nectar árnyalatban. Melléjük még a sokak által dicsért Luminosót vásároltam meg, mely a Baked Blush vonal oszlopos tagja. Lássuk is, mit tudnak! :)




Rose Powder Blush, Amber Nectar

A terméknek már a külső borítása is íncsiklandó ezzel a finom, arany díszítéssel, de ami igazán gyönyörű, az a rózsacsokor, ami a kompaktban "virágzik". Mivel a fedél átlátszó, a látványról a termék csukott állapotában sem kell lemondanunk. :) Egyébként a fedél jól záródik, és a teljes borítás nagyon masszív.


A mi kis rózsacsokrunk 6 féle színű virágból áll, melyek együttese egy kellemes, arany-bronzos árnyalatot ad. Sajnos a rózsák egyenként elég aprók, így maximum kisfejű szemhéjpúder-ecsettel használhatjuk őket egyenként szemhéjpúderként.


Bevallom, amikor először próbáltam a terméket, kicsit meglepődtem. Én egy meleg fényű highlighterre készültem, de visszafogott csillogása miatt, nálam a highlighter fogalmát nem meríti ki (sajnálom, előző életemben biztos diszkógömb voltam :D). Emellett, ahogy az a szvaccson talán látszik is, nem elég pigmentált ahhoz, hogy önmagában pirosítónak/bronzosítónak használjuk. Szóval itt valamiféle furcsa hibriddel állunk szemben, ahogy erre a termék neve is utal: "fényesítő púder", ami az arcnak élettel teli ragyogást hivatott adni. Egy finom fényt mindenképpen ad, tehát az ígéretét betartja, de nekem még barátkozom kell a koncepcióval. :) 


Ár: £5.99-ért vásároltam az Amazonról.
Magyarországon elérhető: 3390 Ft-ért rendelhető a Milani webshopból.


Rose Powder Blush, Tea Rose

Külső megjelenésében az Amber Nectar ikertestvérkéje, a kompaktban viszont egyetlen nagy, gyönyörű rózsa vár minket. Amikor először kinyitottam, reflexből megszagoltam, de a pirosítónak sajnos nincsen rózsaillata... :D


Eredetileg a Romantic Rose-ra pályáztam, de valószínűleg a legnépszerűbb árnyalat lehet, mivel sehonnan sem tudtam hozzájutni itt, a UK-ban. Így egyeztem ki ezzel a matt, hamvas rózsaszínnel.


Amikor elsőre próbáltam a terméket, kicsit megijedtem. Tudniillik, alapozás nélkül szvaccsoltam csak simán a kézfejemre, és így a végeredmény végtelenül poros, gyenge és foltos lett. Aztán kipróbáltam alapozóra is (ahogy az alábbi képen is láthatjátok), ahol viszont már sikerült intenzíven és foltmentesen megjeleníteni. Ezért fontos szem előtt tartani, hogy a termék alá mindenképpen kell valamilyen alap! (Amikor a bőrömnek jó napja van, csak a szem alatti karikáimat korrigálom, nem alapozok, viszont pirosítót ilyenkor is szeretek használni - no, erre az esetre nem ez lesz a legjobb választás.) A pirosító egyébként éppen annyira pigmentált, hogy nem kell tartanunk tőle, hogy amikor ecsettel visszük fel, egy mozdulattal bohócarcot kapunk.


Ár: £5.99-ért vásároltam az Amazonról.
Magyarországon elérhető: Sajnos az otthoni Milani webshopban nem találtam, viszont mindenképpen nézzétek meg a tesóját a Romantic Rose-t, melyet 3390 Ft-ért rendelhettek meg.


Baked Blush, Luminoso

A végére hagytam a kedvencem a három termék közül. :) Itt a külcsín már különbözik az előbbiektől, de még mindig az elegáns vonalon mozog. :) Ez a kompakt is remekül záródik, és strapabírónak tűnik. Hogy táskalakónak tervezték, azt a pirosító alatt található kis "titkos rekesz" tükre és ecsetkéje is bizonyítja. Nem vagyok ezeknek az ecseteknek a nagy híve, de utazásnál mindenképpen jól jöhet! Mellesleg szerintem az egész megoldás nagyon aranyos. Imádom a "titkos rekeszeket". :)



Ezzel a pirosítóval kapcsolatban az a röhej, hogy fényesebb, mint az Amber Nectar. :D Ez lehet, hogy a visszafogottabb leányokat már zavarja, de engem abszolút nem (tudjátok, diszkógömb! :D). Ez a barackszín álomszépen harmonizál a sárgás bőrtónusommal, és ezzel a fénnyel együtt csodálatosan üde és egészséges hatást kölcsönöz az egész arcomnak. Imádat.


Ha valamit fel lehet hozni ellene, az volna, hogy a púder annyira finom őrlésű, hogy az ecsettel való felvételkor látványosan sok termék porolódik mellé. Ez az arcon való eldolgozáskor egyébként nem okoz problémát, úgy siklik fel, és oszlatható szét, mint az álom.


Ár: £4.49-ért vásároltam az Amazonról.
Magyarországon elérhető: 2590 Ft-ért rendelhető a Milani webshopból.


Összegzés

Egy biztos: a Milani nagyon ért a termékek kivitelezéséhez. Az elegáns megjelenés és a különleges megoldások (itt elsősorban a rózsás termékekre gondolok), egészen luxushatásúak, melyet elérhető áron élvezhetünk.


Az Amber Nectar hibrid koncepciója rám az újdonság erejével hatott, egyelőre még keresem neki a megfelelő funkciót a napi rutinomban. Finom fényével a visszafogottabb arcsminkek kedvelőinek lehet jó megoldás highlighterre. A Tea Rose onnantól kezdve, hogy megfelelő alapra visszük fel, remekül működik. Hamvas rózsaszínje jó szereplője lehet akár egy no-makeup sminknek is. Végezetül a Luminoso nálam hatalmas telitalálatnak bizonyult: a barackos árnyalat és a pirosító fénye igazi, egészséges ragyogást kölcsönöz az arcnak - a sárgás bőrtónusú sorstársaknak bátran ajánlom!

Hogy vásárolok-e még a Milanitól? Mindenképpen! Már tűkön ülve várom a tavaszi kollekció szemhéjpúder-palettáinak európai debütálását (a kiszemeltjeim alább láthatjátok), és van egy olyan érzésem, hogy a Luminoso nem az egyedüli Baked Blush lesz a gyűjteményemben. :)

Everday Eyes Powder, Must Have Neutrals (Forrás: Milani)
Everday Eyes Powder, Earthy Elements (Forrás: Milani)


Ti már próbáltatok valamit a Milanitól?
Nektek mik a tapasztalataitok?

Legyen csodás napotok:

ZsebBoszi 

4 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy ennyire bejön a Luminoso, nekem abszolút a szerelem! :) A highlighteres izét nem is mertem kipróbálni, mert már mások írták, hogy eléggé furi. A rózsás pirosító is jó választás, csak azért nem ezt az árnyalatot vettem mert annyira felkapott :) Mintha a Luminoso nem lenne az...:) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Luminoso imádat továbbra is, és azóta a rózsás pirosítóval is örök barátságot kötöttem - egyszerűen imádom! Sajnos az Amber Nectarnak én nem olvastam utána... Így jártam...

      Törlés
  2. Az az első paletta!!! Végem van *.* A rózsás pirosító a másik álmom, és kiszemeltem még a szemhéjalap és néhány rúzs is...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye-ugye, a paletták! :):):) A rózsás pirosítót nagyon jó szívvel merem ajánlani! Ebben a rendelésben egy szemhéjalap is lapult, de mivel az azóta is a csomagolásában vár a sorára, nem láttam értelmét itt most megemlíteni, mivel kibontani nem szeretném, amíg el nem fogy az, amit most használok. Csupa jót hallottam róla, úgyhogy alig várom, hogy eljöjjön az ő ideje is! :)

      Törlés