BosziTeszt ★ L'Oréal False Lash Sculpt - Spirál és szemceruza egyben?

, , 6 komment
Sziasztok!

A kontúrozásra az angolnak van egy másik szava is, a "sculpting" (= "megformázás" vagy "kifaragás"). Ezt talán már többen is hallottuk az arc sminkelése kapcsán, de rám az újdonság erejével hatott, hogy most már az arcunkhoz hasonlóan, bizony a szempilláinkat is "megformázhatjuk". Ezt ígéri ugyanis a L'Oréal legújabb szempillaspirálja, a False Lash Sculpt. Engem első látásra nagyon kíváncsi tett... Hát titeket? :)


Vajon beváltja a hozzá fűzött reményeket? Az alább kiderül! ;)


Prológus

Nos, igen. Már megint nem bírtam megállni. A használatban levő spiráljaim száma ismét eggyel növekedett... Egyszerűen javíthatatlan vagyok, nem bírom ki, hogy ne kísérletezzek újabb és újabb szempillaspirálokkal! Mentségemre szóljon, hogy mai tesztalanyunkat nem a csilli-villi csomagolása miatt vásároltam meg. Az általam eddig sosem látott spirálkeféje fogott meg, és az, hogy állítólag a felső vízvonal kihúzására is alkalmas... Lássuk is, hogyan alakult barátságunk! :)


A külcsín

A tubus formája áramvonalas, jól kézre áll - egyébként pedig megegyezik korábbi L'Oréal spirálok alakjával, pl. a Butterflyéval vagy a Miss Mangájéval. A fényes borítás igazán modern hatást kelt, viszont számomra kicsit szedettvedettnek tűnik, valahogy mintha hiányozna az egység. Olyan mintha a dizájnerük azt mondta volna: "Tudjátok, mit? Csapjunk hozzá egy kék kupakot a Butterfly tubusához, azt' jó'van!" :D Tudom na, háklis vagyok. :D




A spirál igazi különlegessége a spirálfej. Egészen vékony és kicsi, amelyen két sorban állnak a sörték. Engem a Max Factor Masterpiece Transform spirál keféjére emlékeztet, csak ez még annál is vadabb, mert itt a 4-hez képest mindösszesen 2 sornyi sörte dolgozik. 




Bevetésen

A L'Oréal honlapja szerint 3 lépésben érhetjük el a tökéletesen formázott szempillákat. Első lépésként arra bátorítanak minket, hogy nyomjuk a spirálkefét a felső vízvonalunkhoz, így töltsük ki a szempillák közötti réseket. Én ezt pontosan egyszer próbáltam ki. Nem tagadom, ki lehet húzni vele a felső vízvonalat, de mire a szemem görbületén az egyenes fejjel végigmentem, nem csak a felső vízvonalam, hanem a szemem körül mindenhol máshol is fekete lettem... Szóval én részemről inkább maradnék a ceruzánál. :D 



Az oldal szerint második és harmadik lépésben a szempillákat először alulról, majd felülről kell átfésülni a kefével. Én maradtam a nálam több mint egy évtizede jól bevált technikánál, és csak alulról spiráloztam :) - ennek az eredményét láthatjátok az előtte-utána képeken is. A fent említett vízvonalas gixertől eltekintve, szerintem a szempillaspirál megállja a helyét. Az apró kefével szépen elérhetők a legkisebb szempillák is, és nagyon kényelmesen spirálozható vele az alsó pillasor is. Emellett a sörték elég sűrűen állnak ahhoz, hogy a pillák kellően szét legyenek választva. 


Talán a fotókon nem sikerült megörökíteni tökéletesen, de a végeredmény valóban hangsúlyos tekintet, hosszabb és dúsabbnak ható szempillák. A spirálkefével azonban érdemes finoman bánni, mert időnként hajlamos a kelleténél több festéket felvinni (azért megjegyezném, hogy ez korántsem olyan mértékű, mint pl. a Max Factor Masterpiece Transform szempillaspirálnál). A festék szép tartást ad a szempilláknak anélkül, hogy megkeményítené őket, és ettől a pillasornak valóban lesz egy kis műszempillás beütése. Ez a tartás viszonylag sokáig meg is marad, de a 8 órás munkanap végéig nekem nem tart ki, addigra általában megereszkednek a pilláim. 


Némi pergést tapasztaltam, de ezt csak a számítógép előtt töltött munkaidő után vettem észre, amikor is hajlamos vagyok a szememhez piszkálni. Emellett a meghosszabbított szempillák időnként maszatot hagytak a szemöldökcsontomon. Ezért a spirál használatakor mindenképpen ajánlom a rejtett szemhéjú sorstársaknak, hogy púderezzék az érintett területet, mert így a probléma többnyire kivédhető. A lemosása nem okoz problémát, micellás vízzel maradéktalanul eltávolítható.


Összegzés

Egy kicsit úgy érzem, hogy a L'Oréal False Lash Sculpt szempillaspirálnak nagyobb a füstje, mint a lángja. Összességében jó spirálnak tartom, mert szép és hangsúlyos pillákat készíthetünk vele, viszont én a spirál "specialitását" a felső vízvonal kihúzását abszolút nem erőltetném a termékkel. Összehasonítva korábbi szempillaspiráljaimmal nálam továbbra is a Maybelline Lash Sensational marad a dobogó tetején, a műszempillás hatást illetően pedig a Max Factor Masterpiece Transform spirálja számomra valamivel meggyőzőbb volt - ám azt se felejtsük el, hogy ennek a spirálnak a keféje sokkal könnyebben kezelhető. :) A pontokat a túl nagy ígéretért, és a kissé borsos árért vontam le. 

Ár: Bevezető akcióban vásároltam £5.99-ért a Bootsban (eredeti ára £9.99).
Magyarországon kapható: Budapesten a repülőtéren már láttam kirakva belőle, úgyhogy csak idő kérdése, és a drogériákban is elérhető lesz! :)
ZsebBoszi Index: 3.5/5


Mit gondoltok, kipróbáljátok ezt a spirált?
Nálatok most mi a legnagyobb spirálkedvenc?

Legyen csodás napotok:

ZsebBoszi

6 megjegyzés:

  1. Nagyon szép pillákat csináld, de így viszont biztosan sokallani fogom az árát. Régebben használtam L'oreal spirálokat. Azt a kétvégűt, ami fehér és fekete volt. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos az ára valóban borsos. És bár a spirál rendben van, annyira nem teljesít kimagaslóan, hogy azt mondanám, feltétlenül a drogériába kell rohanni érte. Nem próbáltam még a kétvégű spiráljukat, de Julcsi is mondta, hogy nagyon jó, úgyhogy egyszer lehet, hogy én is kipróbálom majd! :)

      Törlés
  2. Azért annyira nem nyűgözött le. :D Szerintem maradok a Maybelline vagy Rimmel spiráloknál. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megértem, nálam is elmaradt az a bizonyos "wow" élmény. A Maybelline spirálok nálam is nagy kedvencek, viszont a Rimmel már többször csalódást okozott, így a kísérletező kedvem náluk alább hagyott.

      Törlés
  3. Nagyon szép dús lett. De ez a kefe, nagyon ufó! :D Nekem most bűntudatom van, hogy csak a kis Too Faced Better than sex utazómat használom, mindenki más csak csücsül a fiókban és nem tudom mi lesz ha kifogy. A L'Oreál spirálok amúgy szerintem elég megbízhatóak, még nem csalódtam bennük, a Manga volt az egyetlen ami nekem totál csalódás volt eddig. Amit még kipróbálnék az a Telescopic, Kathleen Lights kedvence, illetve a régi/új kétvégű amit Eleni is említett. Ha a collagénes million lashes-t még nem próbáltam, azt nagyon ajánlom. Nekem az a non plusz ultra, na meg a Too Faced.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, a kefe az nem mindennapi! :D Nekem ez a második L'Oréal spirálom, és eddig én is elégedett vagyok a márkával. A Better Than Sex már régóta nagyon csiklandozza a fantáziám, de a 600 használatban levő spirálom mellett még vannak bontatlanok is, úgyhogy lehet, hogy nem mostanában kerül majd sor a beszerzésére... :D

      Törlés