Kihívás ★ December színei - Fehér

, , 16 komment
Sziasztok! 

Remélem, még nincsen "karácsonyi manikűr undorotok", mert a maival együtt még 7 ünnepi lakkozás vár rátok. :) A December színei kihívás mai fordulójában fehérbe öltöztettük a körmeinket. :)


Ha kíváncsiak vagytok az én verziómra, olvassatok tovább! ^.^


Prológus

A mai kihívás kapcsán egyet végérvényesen megállapítottam: márkától, állagtól, minőségtől függetlenül UTÁLOK fehér körömlakkal lakkozni. Kiemeli a körmöm összes egyenetlenségét, és a forma szabálytalanságait, ráadásul eddig egyetlen fehér lakknál sem sikerült elsőre belőnöm a felvitt rétegek ideális vastagságát... 

A mai manikűrnek kétszer mentem neki. Az elsőbe még az alapszín száradása közben brutálisan belenyúltam - mérgemben letöröltem az egészet... Egy ezüst glitteres átmenet lett volna, ám ahogy elnézem a karácsonyi kihívások eddigi fordulóit, elég népszerűnek bizonyult már ez a díszítés. Ezért úgy döntöttem a második nekifutásnál, hogy "waterfall" manikűrt készítek, mert olyat még sosem próbáltam. :) Eme próbálkozásom eredményét láthatjátok a mai bejegyzésben.


A manikűr

Tudom, hogy a mai "mű" nem az évszázad manikűrje, de az első manikűr csúfos kudarca után úgy voltam vele, hogy "csak legyek már túl rajta". Igyekeztem "karácsonyibb" színeket összeválogatni a csíkozáshoz, de a világos zöld az arany miatt nem érvényesül kellőképpen, a sötétzöld meg a piros miatt nem tudott volna elég hangsúlyos lenni... Így maradtam inkább a világosnál. Olyan így, mint egy hula táncos ünnepi szoknyája. #asszociációk :D:D:D




Hogyan készült?

Alaplakkozás után (Eveline 8 in 1) két VÉKONY réteg fehér lakkot (Essence Wild White Ways) kentem fel - és száradás közben mindkettőnél kínosan ügyeltem, hogy nehogy belemásszak. :D:D:D Erre a fehér alapra aztán fedőlakk került (China Glaze Evergalze Active Top Coat). Ezután először a piros lakkal (OPI What's Your Point-settia) egy vékony ecset segítségével közel egyező távolságokkal húztam vonalkákat, majd az üres helyekre először az arany (Moyra 305) majd a zöld (Rimmel Wedge of Lime) lakkokkal csíkoztam.


A gyűrűsujjamon elég megúszósra vettem a figurát, és egy réteg fehér lakkra kentem fel egy réteget a csillámos fehér festékből (Essence Frozen Kiss). Hogy ne legyen olyan pucér az egész, pöttyintettem egy pöttyöt a körmöm aljára az arany lakkból. A végeredményt minden körmömön fedőlakkal tettem tartóssá.



Hogy tetszik a mai manikűr? 
Szeretitek a "waterfall" díszítést?

Legyen csodás napotok:

ZsebBoszi

Ui.: Mindenképpen nézzétek meg a többiek fehér (és az összes eddigi decemberi színes) manikűrjeit is, és ha kedvet kaptatok, még nem késő csatlakozni Bella kihívásához! :)

16 megjegyzés:

  1. Hogy lenne undorom, most van itt az ideje a téli maniknak!! Vidám lett :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :) Nagyon élvezem kitalálni és elkészíteni ezeket a karácsonyi manikűröket, és csak azért írtam, hogy remélem, még nincs senkinek undora, mert hátha valakinek az olvasóim közül tizensok karácsonyi manikűr már túlmegy egy határon. :D:D:D

      Törlés
  2. Felőlem is jöhet még nyugodtan az a megmaradt 6 karácsonyi lakkozás! :) Nekem tetszik a végeredmény, bár lehet, hogy kevésbé lime-os árnyalattalmég karácsonyibb lett volna a végeredmény. Nagyon hasonló manit én is készítettem már. Ha jól emlékszem, akkor használtam először és eddig utoljára waterfall technikát.
    Előkerestem neked az én waterfall manimat is, hátha kíváncsi vagy rá :) http://vaniliamamor.blogspot.ro/2013/12/karacsonyi-waterfall.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vicces, hogy pont te is karácsonyra készítettél waterfallt! Esküszöm, hogy nem láttam! :D Igen, valószínűleg egy karácsonyibb zölddel még jobban átjött volna a hangulat, de így utólag nem bánom, hogy a lime-nál maradtam, kis könnyed manikűr lett belőle. Örülök, hogy tetszik! ^.^

      Törlés
  3. Nekem is tetszik és várom a továbbiakat is :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lett, tetszik az összhatás! :) Én szívesen megnéztem volna sötétzöld csíkokkal is egyébként, nem baj, ha annyira nem érvényesülnek úgy :)
    (és ha már asszociáció, nekem hula táncos szoknya helyett hegyes paprikák jutottak eszembe az első képen a középső körmödre pillantva :D)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Sajnos a sötétebb csíkokkal csak papíron próbáltam. Talán legközelebb! ;) A paprikás asszociáció is teljesen jogos! :D

      Törlés
  5. nagyon szép és igényes lett , tetszik ahogy a színekkel bánsz, és tetszik a "hula táncos szoknyája" ! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, annak különösen örülök, hogy a színösszeállítás elnyerte a tetszésed! ^.^

      Törlés