Kihívás ★ December színei - Zöld

, , 14 komment
Halihó!

December színei kihívásnak már a negyedik fordulójánál tartunk, melyben ezúttal a főszerepet a zöld szín kapta.


Ha kíváncsiak vagytok, én mit alkottam zöldben, olvassatok tovább! :)


Prológus

Még a legutolsó budapesti hazalátogatásomkor tettem szert az A-England St. George árnyalatára, és azt kell mondjam, valódi lakkszerelmemmé vált! Készítettem vele egy manikűrt (amit egy későbbi bejegyzésben mutatok majd meg nektek), aztán rájöttem, hogy a karácsonyi kihívások sorában a zöld a soron következő téma, ezért úgy voltam vele, hogy miért is ne legyen az alap itt is a St. George. Elkészítettem fél kezemre a manikűrt, befotóztam, aztán amikor az átlakkozásra került volna a sor, egyszerűen nem volt szívem lemosni. Hiába is vártak felkenésre csodás bordó és karácsonyi piros lakkok, Szent Györgyhöz fűződő érzéseim mindennél erősebbnek bizonyultak. :D:D:D


A manikűr

Először valamilyen csíkos, geometrikus, nem-karácsonyi díszítésben gondolkodtam, aztán megláttam ebben a "zöld Gyuriban" a potenciális fenyőszínt. Ezért mivel a szezonban feldíszített karácsonyfát még amúgy sem pingáltam, úgy döntöttem végül, hogy gömbökkel díszített karácsonyfa motívummal fogok ügyeskedni. :)




Hogyan készült?

A mai manikűrben visszatértem régi jó barátaimhoz, a pöttyözőkhöz! :) Először alaplakkoztam (Eveline 8 in 1), aztán egy (EEEGY!!! *.*) réteg következett a zöld álomból (A-England St. George), majd egy réteg fedőlakkal készítettem elő a terepet a pöttyözésnek. A karácsonyfák két oldalát két csík díszítő szalaggal jelöltem ki, majd random bepöttyöztem a háromszög területét piros (Picture Polish Bridget), arany (Moyra 305) és fehér lakkokkal (Essence Wild White Ways). A pöttyözésnél először egy nagyobb fejű eszközzel raktam nagyobb pöttyöket, majd őket követték az apróbbak.


A pöttyözés után eltávolítottam a díszítő szalag csíkokat, majd a legvékonyabb pöttyözővel felfestettem az arany csillagocskákat a fák tetejére. Ha van arany, csillag alakú díszítő kövecskétek, velük a manikűr még látványosabb lehet, de nekem sajnos nincs raktáron. Vártam egy 10-15 percet a pöttyök száradásáig, majd az elkészült karácsonyfáimat fedőlakkal rögzítettem. :)



Remélem, elnyerte a teszésetek a mai manikűr! :)
Nektek mi a kedvenc karácsonyi zöld lakkotok?

További jó karácsonyi készülődést:

ZsebBoszi

Ui.: Mindenképpen nézzétek meg a többiek zöld (és az összes eddigi decemberi színes) manikűrjeit is, és ha kedvet kaptatok, még nem késő csatlakozni Bella kihívásához! :)
   

14 megjegyzés:

  1. Jaj, nagyon szép ez a mani! Nem nagyon szeretem a zöldet, egy Catrice lakkom van, amit elő szoktam venni, ha sötétebb zöld kell, a Dragon nekem jobban tetszik, már régóta gondolkodom rajta. Kifogy a Catrice nemsokára, akkor meg fogom rendelni!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen! Én is gondolkodtam, hogy a Dragon vagy ez legyen, de végül a St. George-ra esett a választásom - és egy cseppet sem bántam meg! :)

      Törlés
  2. Oh, Saint George, te zöldek legszebbike! *.* Imádom én is ezt a lakkot, a manikűr pedig csodás lett :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy osztozunk ebben a szerelemben. :D Köszönöm, örülök, hogy tetszik a manikűr! ^.^

      Törlés
  3. Nagyon csini lett! Pár éve már én is próbálkoztam ezzel a pöttyözős fenyőfával, de a tiéd sokkal jobban sikerült! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Szerintem az a titka a dolognak, hogy ki kell jelölni a háromszög oldalait! Próbáld majd ki jövőre! ;)

      Törlés
  4. Nagyon tetszik. És egyszer még enyém lesz a St. George! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Hajrá-hajrá! Tuti, hogy csodás darabja lesz a gyűjteményednek! :)

      Törlés
  5. Annyira cuki ez a karácsonyfa megoldás. :D

    VálaszTörlés