Kihívás ★ Karácsonyi kihívás - Karácsonyi színek

, , 27 komment
Sziasztok!

Ma, a Karácsonyi kihívás második fordulójában egy kalap alatt elintézzük a December színei kihívás összes fordulóját - egyben. :D Csak viccelek! A mai téma a karácsony színei volt. :)


Karácsonyban pompázó körmökre felkészülni! :)

Prológus

A mai manikűr kapcsán szeretnék egy édes történetet megosztani veletek. :) Képzeljetek el egy középkorú szórakozott professzort, aki az egyik legnagyobb a saját tudományterületén. Na, hát ő az én egyik igen nagyra tartott supervisorom. Tegnap voltam vele egy szűkkörű megbeszélésen, amit azzal kezdett, hogy azt mondja:

- Látom, új a dizájn.

Eközben a kezem felé mutatott, amiben egy jegyzetfüzetet tartottam, aminek a nyitott oldalán a szivárvány minden színével jegyzetek díszelegtek. Nézek nagy bociszemekkel, hogy most a színes jegyzetre gondol?! Aztán az értetlenkedésem látva világossá tette, hogy a körmöm díszítésére céloz. :D:D:D Azt nem árulom el (egyelőre!), hogy tegnap mi volt rajtam, de ma a mostani bejegyzés manikűrjét viseltem. És ha nem lett volna elég mókás és váratlan a megjegyzés tegnap, ma amikor a vérbeli skót prof meglátta a körmöm, teljesen el volt ragadtatva. :D ... Talán már kitaláltátok: skót kockás körmöket pingáltam. :D


A manikűr

Mivel a játékszabályok megengedőek ebben a kihívásban, és nem kell kifejezetten karácsonyinak lennie a manikűrnek, ezért mertem bevállalni a skót kockákat. :) Egyébként nézegettem google-ben sálakat ezzel a mintával, és a mai díszítés karácsonyi sálmintának is simán elmegy. :) Egyet sajnálok a manikűrrel kapcsolatban - a fenti bók ellenére is -, hogy nem nagyobb a kontraszt a piros és a zöld szín között.




Hogyan készült?

Alaplakkozás után (Eveline 8 in 1) a gyűrűsujjamra két réteg piros (Picture Polish Bridget) a többire pedig két réteg zöld lakkot (China Glaze Glittering Garland) vittem fel. Ezután gyorsszárító fedőlakk következett (China Glaze Everglaze Active Top Coat), melyre a száradást követően két egymást keresztező csíkot ragasztottam díszítő szalagból. Az így kapott X-ek jobb és bal oldalát kitöltöttem az éppen ellentétes színű lakkal, majd némi száradás után, ezt is fedőlakkal fixáltam.


Miután a fedőlakk teljesen megszáradt, a fehér akril festékem vettem elő, és egy vékony ecsettel megfestettem a fehér vonalakat. Természetesen ezután se maradhatott el a fedőlakk, ami szerintem szépen összehozta a manikűrt a végére. :)



Remélem, elnyeri a tetszésetek a mai manikűr! ^.^
Ti hogy álltok a skót kockás körmökkel? :)

Legyen csodás napotok:

ZsebBoszi

Ui.: Ne felejtsétek el a többiek manikűrjeit sem megcsodálni, és ha ti is szeretnétek a kihívás résztvevőivele együtt a karácsonyra hangolódni, csatlakozzatok ti is bátran Timi kihívásához

27 megjegyzés:

  1. De jó :) Kedvenc színeim, nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Számomra a piros-fehér-zöld kombó a legkarácsonyibb trió! :)

      Törlés
  2. Szuper lett, nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  3. SZupi lett. :) Cukik ezek a kockás körmök. :)

    VálaszTörlés
  4. Ötletes lett! :D Nekem eszembe sem jutott volna, annyira tipikus karácsonyi témában gondolkodom, pedig néha igazán kikacsinthatnék. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Szerintem nálam pont az játszott közre, hogy nem akartam nagyon karácsonyit. :D

      Törlés
  5. Nagyon jól néz ki. :) Tetszik ez a plédes,skót szoknya hatás.

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szep mani! Ugyesen megcsinaltad! Nekem amugy tok karacsonyi hangulata van! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen! :) Örülök, ha neked átjön a karácsonyi feeling is! :)

      Törlés
  7. Szuper szép! Igazán hangulatos :)

    VálaszTörlés
  8. de jól sikerült! :O :) imádom a kockás manikűröket!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen! :) Szerintem nekem ez az első kockás - de nem az utolsó! :)

      Törlés
  9. IHIMÁHÁDOM! A mani iszonyat profi a kis sztori meg nagyon cuki :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :):):) A sztorit még most is megmosolygom. :D

      Törlés
  10. Ez annyira jó! Nagyon tetszik, szuper lett!

    VálaszTörlés
  11. Ez a manikűröd is mennyire jó lett!!! *_*

    VálaszTörlés
  12. Nagyon ötletes! Csodás lett!:)

    VálaszTörlés
  13. Sááááááál, imádom! :)))

    VálaszTörlés
  14. Imádom, csodálatos lett :)

    VálaszTörlés