Kihívás ★ Karácsonyi kihívás - Karácsonyi édességek

, , 29 komment
Sziasztok!

Hihetetlen iramban közeledik a karácsony, amit mi sem jelez jobban, mint hogy Timi Karácsonyi kihívásának immáron harmadik fordulójához érkeztünk. Ma karácsonyi édességekből merítettünk ihletet a lakkozáshoz. :)


Ha kíváncsiak vagytok én milyen finomsággal készültem nektek, olvassatok tovább! :)


Prológus

Karácsonyi édességek. Nektek mi jut elsőre eszetekbe? Nekem beigli meg szaloncukor. A szaloncukros körmök még hagyján, de beiglis körmökről már ki hallott? :D Így jutottam a gondolatra, hogy ugyan nem magyar dolog, viszont annál jobban néz ki az Angliában és Amerikában jól ismert, piros csíkos karácsonyi cukorka, a "candy cane". Bár a mai bejegyzés kedvéért beszereztem belőle néhányat, még nem vitt rá a lélek, hogy megkóstoljam - nem vagyok a kemény cukorkák nagy rajongója. Viszont az elmondások alapján ez a sétapálcára emlékeztető édesség mentolos ízű - pedig én azt hinném epres-vaníliás. :) Ti kóstoltátok már?

Forrás: ITT.


A manikűr

A mai manikűrben megjelenítettem a cukorka csíkos mintázatát, illetve apró minták formájában magukat a cukorkákat is a körmeimre varázsoltam. :) Ugyan a csíkok közel sem lettek tökéletesek, szerintem a manikűr hozza a candy cane karácsonyi vidámságát. :)




Hogyan készült?

A szokásos alaplakkozást követően (Eveline 8 in 1), két réteget vittem fel a gyöngyházas piros lakkból (OPI In My Santa Suit) az összes körmömre. A díszítésnek ezután egy réteg fedőlakkal készítettem elő a terepet (China Glaze Everglaze Active Top Coat). A száradást követően fehér nyomdalakkal (MoYou) felnyomdáztam a cukorkás mintát (Born Pretty BPL-023) a mutató- és a kisujjamra.


A középső és gyűrűsujjamra a képnek megfelelően díszítő szalag csíkokat ragasztottam fel - ahol vastagabb a piros sáv, ott kettőt ragasztottam egymás mellé. Ezután a teljes körmömre egy vastagabb réteget vittem fel a fehér lakkból (Essence The Gel Wild White Ways), és azonnal lehúztam a díszítő szalag darabokat. Vártam egy 10 percet, hogy egy kicsit megszáradjanak a fehér csíkok, majd a teljes manikűrt egy réteg fedőlakkal zártam.




Nektek mi "A Karácsonyi Édesség"?
Kóstoltatok már candy cane-t?

Legyen nagyon szép napotok:

ZsebBoszi

Ui.: Nézzetek be a többiekhez is még egy kis édességért! Ha ti is szeretnétek a kihívás résztvevőivel együtt a karácsonyra hangolódni, csatlakozzatok ti is bátran Timi kihívásához! :) 
  

29 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett! (-: Eléggé hasonlóan gondolkodtunk, csak az enyém nem sikerült ilyen szépre. (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! És tényleg nagyon együtt gondolkodtunk! Bár ahogy elnézem a candy cane és ez a nyomdalemez sokaknál előkerült. :):):) A tiéd is klassz lett, tetszik, hogy belekombináltad a cukorkákat is a hüvelykujjadon! :)

      Törlés
  2. Szuper jó lett :) Nagyon jól megcsináltad!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett! Csodás ez az OPI lakk. :)

    VálaszTörlés
  4. Csini lett. :) Ugyanezt a lemezt használtam én is! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) És azt hiszem, nem csak mi ketten nyúltunk ehhez a lemezhez. :D

      Törlés
  5. Nagyon szép lett! A forduló abszolút nyertese a candy cane :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Igen-igen, candy cane, candy cane mindenhol! :D Tetszik nagyon a te egyedi pudingos megoldásod! ^.^

      Törlés
  6. De szép ez az OPI lakk! Én sem szeretem a keménycukrot, de a manikűrben nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, klassz kis karácsonyi árnyalat! :) Ebben a fordulóban a candy cane nagyon aratott, tényleg jól mutat körmökön, szerintem szuper lett az összes variáció! :)

      Törlés
  7. Nagyon tetszik, aranyos és cuki manikűr lett. :)

    VálaszTörlés
  8. Szuper lett! Ugyanezt terveztem én is, szinte egy az egyben, de végül mégis kicsit átalakítottam a manit. Viszont a színek és a lemez is a tiédnek megfelelő. Nagyon candycanes lett :) Még nem kóstoltam a cukrot, de a kinézetét imádom!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :) Vicces, hogy sokunknak ugyanez a téma és lemez ugrott be! :D Valószínűleg igazad van, és többen is úgy gondoljuk, hogy a candy cane bizony jól néz ki! :D

      Törlés
  9. Nagyon jó lett a mani! Pár éve Édesapám is beszerzett egy ilyen cukorkarudat, de engem sem vitt rá a lélek, hogy nekikezdjek. Inkább én is csak fotózáshoz használtam fel. Aztán másfél év után kidobtam. :D Én konzervatív vagyok ebből a szempontból: az én kedvenc karácsonyi édességem a szaloncukor, diós és rahátos bejgli - bár tény, ez utóbbi annyira nem tipikus karácsonyi édesség, nálunk viszont minden ünnepi alkalommal kerül belőle az asztalra. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! ^.^ Én is nagyon szeretem a szaloncukrot meg a bejglit (mákos, diós, szilvás), de idén úgy néz ki, kimaradnak ezek... Viszont sütök majd finom hókifliket! :):):) Milyen az a rahátos bejgli? :)

      Törlés
  10. Csodaszép lett, imádom a színeit :)

    VálaszTörlés