Sminktárbővítés ★ Born Pretty Store tesztcsomag II.

, , 17 komment
Sziasztok Lányok! 

Az a megtiszteltetés ért, hogy immár második alkalommal tesztelhetem a Born Pretty Store termékeit. Ma a második tesztcsomagom tartalmát szeretném megmutatni nektek! :)


Ha kíváncsiak vagytok, mi lapult a csomagban, tartsatok velem! ^.^


Prológus

Amikor a Born Pretty Store-tól először megkerestek, hatalmas volt az öröm. Most, hogy másodszor is felkértek, talán még jobban örülök egy kicsivel, mivel úgy értékelem magamban, hogy talán elégedettek a munkámmal. :)

Ahogy a múltkor, ezúttal is egy összeghatárt szabott meg a kapcsolattartóm, és azon belül 4 terméket választhattam a webshop újabb, körmös kütyüi közül. Igyekeztem a legelőnyösebb konstrukciót kifundálni az összeghatáron belül, így a 4 dolog közé becsempésztem egy lemezszettet, ami 5 kicsi lemezből áll. Mivel a kapcsolattartóm rábólintott - azzal a feltétellel, hogy minden lemezzel készítek legalább egy manikűrt - igazából nem négy, hanem 8 új termékkel lettem gazdagabb... és egyben jó sok megírandó poszttal. :D Dehát ugye valamit valamiért. ;)

Lássuk is, miket választottam pontosan! :)



1. Ragacsos nyomdázó

Az elmúlt időszakban meglehetősen rákattantam a nyomdázásra (úgy tudtam, hogy ez lesz...), és már jóideje foglalkoztatott a gondolat, hogy ki kellene próbálni egy ragacsos nyomdázót is - így most az alkalom adta magát. Ahogy mondani szokás, ajándék lónak ne nézd fogát, de azért fontosnak tartom megemlíteni, hogy én a nyomdázót nem piros, hanem átlátszó fejjel rendeltem meg. Ám úgy vagyok vele, hogy igazából bármilyen fejjel örömmel kipróbálom. :) 


Körmös körökben ez a fajta ragacsos nyomázó "taknyos" nyomdázóként híresült el, és amíg kézhez nem kaptam a saját példányom, nem is értettem, mire föl ez az undi kifejezés. Nos, azt kell mondjam, a vicces elnevezés rendkívül találó, mivel a nyomdázó fej tapintásra abszolút gyermekkorom ragacsos játékát, a "takonylabdát" idézi. :):):) Ami a méreteket illeti, a nyomdafej nyomdázó felülete 3,3 cm átmérőjű (tehát hosszabb körmökhöz is tökéletes), míg az alapja 3,8 cm. A fém foglalat 4,3 cm magas, és árnyalatnyival kisebb az átmérője, mint a nyomdafej alapja, így a nyomdafejet biztosan tartja. A nyomdafej rendkívül ragacsos, és igen puha, ami számomra látatlanban azt sugallja, hogy talán a "makacsabb" minták felvételével is könnyebben megbirkózik, mint keményebb, nem ragacsos társai.


A nyomdázóhoz egy kaparó is járt ("scraper"), ami méreteiben semmiben sem különbözik egy bármilyen plasztikkártyától, ám attól jóval vékonyabb, és ennek köszönhetően jóval rugalmasabb is. Hogy ez a tulajdonsága előnyére vagy hátrányára fog-e válni, az majd a bevetésen eldől!

Teljes ár: $5,99
Elérhető: LINK.




2. Cikk-cakkos díszítő szalag

Ezer éve vágyom cikk-cakkos ("chevron") körmökre, és ehhez be is szereztem már Julcsitól egy adag nail vynilt. Ám amikor ezt a terméket megláttam, azt gondoltam magamban, hogyha ez tényleg működik, talán jobban megéri bármilyen nail vynilnél! Azért gondolom így, mivel a korábban bemutatott díszítő szalag tekercsem megannyi használat után is érintetlennek tűnik, vagyis egy ilyen tekercsben tényleg számtalan manikűrre elegendő szalag van feltekerve!


A tekercs átmérője 4,6 cm, és a teljes szalag szélessége 0,6 cm. Ebből maga a középső cikk-cakkos szalag 0,1 cm széles, azaz éppen 1 mm vastag. Úgy gondolom azonban, hogy nem csak a középső szalag, de az alsó és felső rész is használható, ha nem teljes cikk-cakkos, hanem csak egy fogas/háromszöges mintát szeretnénk varázsolni a körmeinkre. A szalag az arany mellett elérhető ezüstben (amit kértem, de végül aranyat kaptam), kékben, fehérben, feketében és pirosban is.

Teljes ár: $2,45
Elérhető: LINK.




3. Lehúzható ragasztó

Aki szereti az átmenetes manikűröket (vagy a water marble-t - bár ilyen nem hiszem, hogy sok van :D), jól tudja, hogy mekkora macera a felesleges festék eltávolítása a köröm körül, még akkor is, ha körbecelluxoztuk a művelet előtt az ujjunkat. Erre jelentenek megoldást a különböző lehúzható ragasztók. Régóta fontolgattam már, hogy beszerzek egyet, de eddig mindig a takarékossági szempontok győztek! :D Jelen termék egyébként a leírás szerint nem csak a köröm körülötti területek védelmére használható, hanem a lakkozásunk alatt, lehúzhatós alaplakként is működik.


A BPS lehúzható ragasztója talán még a takarékosabb körömdíszítő leányoknak is jó választás lehet, hiszen teljes áron $4,59-ért elérhető (de eddig mindig csak akcióban láttam), és ne feledjük, hogy nincs szállítási költség sem! A termék maga egy körömlakkos üvegben érkezik, körömlakkos ecsetkével, amivel a körmök széléhez igen közel is felvihetjük a terméket. Az első benyomásom vele kapcsolatban, hogy igen kellemetlen a szaga. Kipróbálni ugyan még nem próbáltam ki, de remélem, hogy a szag ellenére jól betölti majd a funkcióját! :)

Teljes ár: $4,59
Elérhető: LINK.




4. Lemezcsomag

Ezt a lemezcsomagot azért szerettem volna mindenképpen kiharcolni, mivel még se rózsás, se pillangós, se tollas nyomdázó mintáim nincsenek még, és nagyon vágytam már rájuk. :) Mellesleg a lemezek darabja eredeti áron $2,99, míg így csomagban az 5 darabot $9,99-ért vásárolhatjuk meg teljes áron.


A lemezkék átmérője 5,7 cm, és sajnos mind pucéron, a cuki kis BPS lemeztok nélkül érkezett (nem úgy, mint a korábbi rendelésem). Védőfólia ugyan mindegyiken volt (amit a fotókhoz eltávolítottam), de ennek ellenére sajnos finom karcolások láthatók egy-két lemezen. Remélem, ez nem fogja a minták minőségét befolyásolni! Hogy ne karcolódhassanak tovább, nyomtatópapírból hajtogattam nekik apró borítékokat, abban laknak már a többi lemezem között. Az említett rózsás (BP-73), pillangós (BP-74) és tollas (BP-75) lemezek mintaválasztéka nekem nagyon tetszik, míg a másik kettőt (BP-71 és 72) kissé idegenkedve fogadtam, de meglátjuk, mit tudok kihozni belőlük! :)

Teljes ár: $9,99
Elérhető: LINK.







A reklám helye

A fentieken kívül a Born Pretty Store kínálatában minden nail art-hoz való kiegészítőt megtalálhattok, mi szem-szájnak ingere! Gyakran vannak akciók, ezért érdemes figyelni! Ráadásul most, ha elcsábultok valamire, a teljes áron kínált termékekből 10% kedvezményt is kaphattok az alábbi kóddal:


Ha ennyi kísértés nem lett volna elég: ha legalább 10-en használjátok a kódot, a Born Pretty Store szponzorál egy nail art-os nyereményjátékot a blogon! ;)

Nektek hogy tetszenek a zsákmányok? 
Esetleg valamelyik már megvan nektek? :)

Legyen nagyon szép napotok:

ZsebBoszi

17 megjegyzés:

  1. Én mostanában rendeltem 3 lemezt, ebből egy karácsonyi Szeretem mert nagyon olcsók. Megvárom amíg egy vagy két dollár lesz az áruk és akkor beruházok párra... :D Ez a ragis nyomdázó fel is veszi a bps mintákat? Mert nekem csak a kínai fekete kétvégű veszi fel.
    A moyou taknyossal egyáltalán nem tudom használni a bpseket, az pl csak a moyou lemezekkel jó. Mármint nekem... Fú mire megtanultam nyomdázni vele, tiszta szösz lett mire újból elővettem :D Celluxozással simán beindult...azóta vettem szösz leszedőt hozzá, hogy profibb legyek. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A piros nyomdázót tegnap sikerrel használtam egy BPS lemezen, így a válaszom igen, jól működik BPS lemezekkel! :) A MoYou taknyost még nem próbáltam, de kíváncsi lennék rá nagyon! Azért is szeretném kipróbálni, mert nekem pedig a MoYou lemezekről nem jön fel szépen egy-egy minta a nem MoYou-s nyomdapárnáimmal... Nálad működik a kínai nyomdapárna a MoYou lemezek minden mintájával?

      Törlés
    2. Nálam fordítva van, a MoYous lemezhez bármilyen nyomdázó jó, de a MoYous nyomdázó a többi lemezhez nem jó. Inkább abban látom a hibát, hogy a BPS lemezek minősége ingadozó. Mondjuk van 10 MoYou lemezem és kicsivel több BPS, szóval nem széles körű a tapasztalat. A nagy BPS lemezek kifogástalanok, nekem a kicsivel van néhány mintánál probléma.

      Törlés
  2. Nincs meg innen semmi. Nagyon várom, miket alkotsz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát én is nagyon várom, hogy mit hozok ki egy-két dologból! :D

      Törlés
  3. imádom ezt a nyomdapárnát. volt egy megszokottam és elég nehezen vettem rá magam ennek a használatára, de be kellett látnom, hogy ez sokkal jobb még az előzőnél is. :D a fekete kétvégűt használtam eddig.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A fekete végűt használtam én is eddig, de már nagyon szerettem volna látni, hogy mi a különbség a "legendás" taknyos nyomdázókhoz képest! :) Remélem, hogy a kezdeti pozitív benyomások vele kapcsolatban csak folytatódni fognak! ;)

      Törlés
  4. Én is nemrég kaptam egy csomagot. Nem vagyok egy nagy nail artos, de ez tényleg ösztönzően hat rám, sőt sikerélményem is van, így bőszen próbálgatom a dolgokat. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Helyes-helyes, próbálgasd is! :) Szerintem a nail art szuper kikapcsolódás, és nagyon jó hatással van a kreativitásra! ^.^ Várom a tesztjeid! ;)

      Törlés
  5. Szerencsére nekem már nem küldenek tesztcsomagot, nagyon nem is vásárolok a webshopról. :) Sok volt az eltűnt csomag,ezért inkább ebay-en veszem meg a BPS dolgait. Ez a piros nyomdázó nem lett a kedvencem, inkább a színes, szögletes "taknyos" és a fekete "hagyományos" kétvégű. Kíváncsian várom a véleményed :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én azért nem bánom, hogy küldenek tesztcsomagokat. :) A szögletes taknyost még nem próbáltam, de hallottam, hogy sokan szeretik, így rajta van a kívánságlistámon, kíváncsi lennék rá! :) A fekete kétvégűt használtam eddig én is, de voltak minták, amiket nem tudtam vele szépen felvenni, és kíváncsi voltam nagyon, hogy egy ragacsos nyomdázó hogyan boldogul velük. Egyszer-kétszer nyomdáztam eddig vele, de eddig pozitívak a benyomások. :)

      Törlés
  6. De jó dolgokat válogattál! :) Pont hétfőn szólt a kapcsolattartóm, hogy válogassak új termékeket. Én a peel off lakkot rendeltem meg, illetve nagyon gondolkodtam ezen a zig-zag szalagon is, hasonló okokból mint te. :) Ha még lesz rá lehetőségem, lehet, hogy én is kérni fogom. A szerelem témájú lemez megvan nekem is. Kíváncsian várom, hogy miket fogsz alkotni! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kíváncsi leszek, hogy te miket kértél a csomagodba! :) Én is izgatottan készülök fejben a tesztekre, de egyelőre a karácsonyi manikűrök szerepelnek a teendőim között az első helyeken. :):):)

      Törlés
  7. Nekem is meg van ez az 5 darabos szett, de nekem hálistennek kis tokban voltak. :) Úton van 2 db ilyen lehúzó is éppen. Várom a véleményeidet! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök neki, hogy neked sikerült tokban megkaparintanod őket! :) Nem is értem, hogy mitől függ, hogy tokban küldik-e vagy anélkül. Azóta rendeltem egy BPS lemezt Ebay-ről, és azt is csupaszon küldték, pedig korábbi rendelésemnél onnan is kaptam már lemezt védőtokkal... Rejtély! :D

      Törlés
  8. Engem leginkább a szalag érdekel. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Remélem, hamarosan sort keríthetek rá! :):):)

      Törlés