Smink-tárlat ★ TOP 9+1 körömlakkom, 2015

, , 5 komment
Halihó Lányok!

Bár nem vagyok a kedvences blogbejegyzések nagy híve, így szilveszter alkalmából mégis úgy gondoltam, egy efféle posztot hozok nektek. A körömlakkos kihívásokkal a gondolataim igen sokat kalandoztak lakkok körül, így nem is volt kérdés, hogy a lakkos dobozomban készítek számvetést. Az eredmény 9+1 körömlakk, melyek idén a legkedvesebbek voltak számomra! :)


Hogy melyik 10 lakkot szerettem idén a legjobban, az máris kiderül! :)


Prológus

A mai poszt kapcsán először egy teljes kozmetikai számvetést és kedvenchirdetést terveztem, de a fotózás megkezdése után kevéssel rá kellett jönnöm, hogy több termék fotózhatatlan állapotban van... Mert például a Lush masszázs szeletem el van törve, a sarok reszelő habkő meg eldeformálódott, a sminkjeim között pedig többnek elég viseletes a megjelenése a "bedobom a táskámba és megyek" hozzáállás miatt... Ám a körömlakkjaimra a lakkos dobozom vigyáz, így a legnagyobb panasz rájuk maximum az lehet, hogy az üvegük nincsen tele, de ezen remélem, mindannyian túl tudunk lépni. :) 

Bűnöm enyhítendő, az újévi fogadalmaim között külön pontba szedem, hogy "Használat előtt minden új terméket befotózok.", így remélhetőleg jövőre a lakkok mellett valami más is csurran-cseppen majd a kedvencek között! :D:D:D


A TOP 10

A lakkok között nem tudtam különbséget tenni, hogy melyiket szeretem jobban és melyiket kevésbé, ezért abc sorrendben követik egymást. Többnyire egyszer volt alkalmam ezeket a lakkokat felkenni, viszont úgy érzem, őket szerettem ebben az évben a leges-legjobban. Túlnyomó többségük sötétebb, őszre-télre való árnyalat, de mit tegyek: nekem ezek a színek adják a legtöbb magabiztosságot, ezekben érzem a legjobban magam. :) Lássuk is őket!



1. A-England St. George

Ez a zöld holo csoda már az első használatkor menthetetlenül a szívembe lopta magát, kapásból két manikűrben is használtam (melyek közül az egyik már a blogra is felkerült). :) Ha a csodás szín és mélység nem volna elég, ez a lakk bizony egy rétegben fed. Imádat.



2. Barry M Black Pistachio

Ha egy éve valaki azt mondja nekem, hogy a TOP 10-es listámra két zöld lakk is felkerül, tuti kiröhögöm. Sose gondoltam volna, hogy ennyire megszeretem ezt a színt a körmeimen! :) A Black Pistachioból már egy közepesen vastag réteg is teljesen fedhet, de én két rétegben használtam (még több kép a manikűrről ITT). 



3. Barry M Slip Stream

Szeretetem a lilák, pirosak és bogyószínek iránt talán már nem újdonság számotokra sem, így nem is csoda, hogy ez a szépen pigmentált, sötét, krém lila is a TOP 10-ben végezte. Nagyon pigmentált körömlakk, rövidebb körmökön egy rétegben is elég lehet (ebben a posztban még több képet láthattok a manikűrről).



4. Colors by Llarowe Love Actually

Ez a lakk csak nem rég csatlakozott a csapathoz, Julcsitól kaptam karácsonyra. <3 Még az ajándékozás napján felkentem, és amit éreztem, az "tulajdonképpen szerelem" volt, méghozzá első látásra. A mély bordó alapszínnel már kapásból megvett magának kilóra, de az a mélység, amit a holo ad neki, az egyszerűen szédítő. Emlékeim szerint, két rétegben értem el a tökéletes fedést vele.



5. Erre Due 283

Ez a baba még a görögországi nyaralásunk alkalmával került a birtokomba. Először húzósnak találtam a 7 Eurós árat érte, hiszen csak egy drogériás lakk, de aztán meggyőztem magam, hogy ennyi szuvenír igazán belefér - és milyen jól tettem! :) A lakk alapjáraton mattra szárad, de igazán szép fényes fedőlakkal lesz: az hozza ki az igazi csillogását, igazi mélységét. Két réteg kellett belőle a teljes fedéshez.



6. ILNP Black Orchid

Ő volt az első holo körömlakk, ami úgy szikrázott szivárványszínben, hogy azt el tudtam viselni magamon. Sőt, ennek a szikrázásnak és ennek a feketébe hajló sötétlilának a kombója már-már megbabonázott, amikor először felkentem. Ha jól emlékszem, két réteg fedett tökéletesen.



7. Moyra Milano

A tavaszi szezon egyik legemlékezetesebb lakkja számomra a Moyra Milano volt, ami finom színével és szatén finisével teljesen levett a lábamról. Ha az emlékezetem nem csal, két rétegre volt szükség belőle.



8. Picture Polish Poison

Az itt felsoroltak közül ő az egyetlen, amit egymástól függetlenül kétszer is felkentem idén. Azt hiszem ezek a méregzöld mikrocsillámok voltak azok, amik elindítottak a zöld lakkok felé vezető úton. :D A lakk iránti szerelem oly nagy volt, hogy még külön posztot is szenteltem neki. :)



9. Rimmel Urban Purple

A Moyra Milano mellett talán még ez a szín is elmegy a tavaszi szezonra. :):):) Tipikus "imádom" színvilág. A valódi színe teljességgel fényképezhetetlen. Talán ahhoz áll a legközelebb, mint ami a mintapálcán látható, de én azt mondanám, hogy a valóságban attól valamivel világosabb. Ez egy afféle magentára hajazó bogyószín. :) Nagyon régen kentem fel, de úgy rémlik, két réteggel volt az igazi.



+1 China Glaze Everglaze Active Top Coat

Ő a +1-es versenyző, mivel ő "csak" egy fedőlakk. Csodálatos képességeiről Julcsitól hallottam először, és azóta már a harmadik üvegemmel fogyasztom. Nagyon hamar szárad és maximális fényt kölcsönöz a körmöknek (többször kaptam meg a kérdést, hogy "Ez géllakkozás, ugye?"). Külön szvaccsos fotót ő nem kapott, mivel a manikűrjeim jó része a blogon ezzel a fedőlakkal készült. :)



Nektek melyek voltak a kedvenc lakkjaitok idén?
Ti próbáltátok valamelyiket a fentiek közül? :) 


Nagyon boldog, sikerekben és szépséges manikűrökben 
gazdag új évet kívánok nektek! :)


ZsebBoszi 

5 megjegyzés:

  1. Nagyon örülök, hogy az én ajánlásommal került be ide két lakk is, a harmadik meg tőlem van <3 víííhíí! :) Szuper poszt, szeretem a kedvences posztokat. Boldog Újévet!!! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy tetszik! Köszönöm még egyszer ezt a kis csodát! ^.^

      Törlés
  2. Csodás lakkok! A St George nekem is megvan. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudom, hogy megvan neked is, az is egy csepp volt a pohárban, mielőtt végül megvásároltam! :D

      Törlés