Kihívás ★ Karácsonyi kihívás - Télapó és segítői

, , 18 komment
Sziasztok! 

Nem emlékszem, hogy valaha volt-e olyan a blog történetében, hogy egy héten három érdembeli poszttal jelentkeztem volna - de ha ez nem lenne elég, holnap még jön egy negyedik! :) Ám ne szaladjunk ennyire előre! Ma a Karácsonyi kihívás utolsó fordulója kerül terítékre. :)


Lássuk, nálam kik segítenek a Télapónak! ^.^


Prológus

Bevallom, Timi kihívásában ez a forduló okozta számomra a legnagyobb fejtörést. Valamiért nagyon vonakodtam tőle, hogy mosolygós Mikulást vagy piros orrú rénszarvasokat fessek a körmömre. Nem is tudom, valahogy az elmúlt kihívások során ráálltam egy non-figuratív, szolidan elegáns vonalra, és az agyam nem tudott lekattanni a dologról. Márpedig bárhogyan is csűrtem-csavartam magamban a dolgot, úgy éreztem, hogy ennél a körnél (Télapó és segítői) elkerülhetetlen, hogy valamilyen szinten megjelenítsem a téma főszereplőit...

Bár ez volt a kihívás utolsó fordulója, az áttekintésnek - a korábbiakkal ellentétben - az összes többi karácsonyi manikűrrel együtt egy külön posztot szeretnék majd szentelni. :) A szuper kihívást ezúton is nagyon köszönöm Timinek! ^.^


A manikűr

Nos, a mai nem a világ legkreatívabb manikűrje. Bizonyára többeteknek feltűnt, hogy a mai díszítéssel tele van az Instagram és a google keresője is, ha "Santa nail art"-ra kerestek. Viszont két nagy előnye, hogy 1) viszonylag könnyen elkészíthető, 2) mégsincs rajta Mikulás fej. :D Mint azt látjátok, a Télapónak nálam egyetlen segéddel kellett beérnie egy manó személyében, és hogy otthon érezzék magukat, egy kis sarki hóesést varázsoltam a többi körmömre. :D




Hogyan készült?

Alaplakkoztam (Eveline 8 in 1), aztán a hülvelyk-, kis- és mutatóujjam fehérre (Essence Wild White Ways), a gyűrűsujjam pirosra (OPI What's Your Point-settia?) a középső ujjam pedig zöldre pingáltam (Moyra Savanna).


A piros és zöld körmeim fedőlakkot kaptak (China Glaze Everglaze Active Top Coat), míg a többiek egy nagyszemű, hologlitteres toppert (Yves Rocher Argent pailleté - köszönöm szépen, Katy! :):):) ). A fedőlakk száradása után fekete és fehér akrilfestékkel megfestettem a részleteket, a ruhácskák övcsatjait leszámítva. A Mikulás csatját arany (Moyra 305), a manó csatját ezüst lakkal rajzoltam meg (Models Own Chrome Silver). A manikűrt fedőlakkal zártam minden körmömön.  



A visszafogott cukiság ellenére azért remélem elnyerte a tetszésetek a manikűr! :)
Ti hogy álltok ehhez a Télapó-témához? Szívesen festitek a körmeitekre vagy maradtok inkább a hópelyheknél? :)

Mindenkinek meghitt, szép Szentestét kívánok!

ZsebBoszi

Ui.: A Télapó segédeivel a többiekhez is ellátogatott, ne felejtsétek el megnézni őket a többieknél sem!

18 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik a megoldásod, mivel én is hasonló problémával küzdöttem ennél a fordulónál - nem szerettem volna tipikus cuki manikűrt alkotni, aztán meglátjuk nekem hogy sikerült :D Minden esetre a tiéd nagyon ötletes lett :)
    Boldog karácsonyt!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Így utólag remélem, szép volt a karácsonyotok! :) Boldog új évet! ^.^

      Törlés
  2. Ez annyira jó, imádom ezt a manikűröd! :D
    Kellemes ünnepet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Az ünnep kellemes volt, remélem, nálad is! :3

      Törlés
  3. Nagyon édike lett :) Én sem vagyok Mikulás-rajongó már ami a körömfestést illeti, de a rénszarvasok bármilyen formában jöhetnek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! A rénszarvasokon én is gondolkodtam, de féltem, hogy mindenki azt fog pingálni, úgyhogy inkább maradtam ennél a megoldásnál. :)

      Törlés
  4. Válaszok
    1. Köszi! Tökjó, hogy ennyi pozitív visszajelzést kaptam, abszolút nem számítottam rá. :):):)

      Törlés
  5. Ez ötletes, fel is nevettem rajta :)

    VálaszTörlés