Kihívás ★ December színei - Csillogó

, , 8 komment
Sziasztok! 

A karácsonynak ugyan már sajnos vége, de még vár ránk a szilveszter! A December színei kihívás utolsó, "csillogó" fordulójára én ebben a szellemben készültem. :)


Ha kíváncsiak vagytok, mit alkottam mára, olvassatok tovább! :)


Prológus

A mai, utolsó fordulónak teljesen ötlettelenül vágtam neki, így ihletébresztés gyanánt kipakoltam egymás mellé az összes csillámos fedőlakkom és a szupercsillámos, extra csillivilli darabokat. Azonnal megállapítottam, hogy arany csillámos fedőlakkot mindenképpen kénytelen leszek beszerezni, mert a gyűjtemény nélküle nem gyűjtemény... :D A második gondolatom az volt, hogy a Zoya pixiedustos csillámcsodáját, a Theát még ki sem próbáltam, így elhatároztam, hogy ma ő fog debütálni a blogon. :)


A manikűr

Ehhez a lila glittertengerhez ezüstöt képzeltem el, és hogy a szilveszternél maradjak, a gyűrűsujjam egy nyomdázott órát kapott, a többiek pedig csillagokat, így az eredeti "Csillogó" téma nálam még "Csillagos" is lett. :D




Hogyan készült?

Itt egy hétköznapi nyomdás megoldásról van szó, tehát úgy is mondhatjuk, ma megúszósra vettem a figurát. :D A csillámos mindenség lemosását megkönnyítendő, alapnak ezúttal két réteget vittem fel a Miss Sporty lehúzhatós alapjából (egy réteggel sajnos nem mindig működik a varázslat). Ezt követte három réteg a lila lakkból (mely számtól nem voltam elragadtatva).


Ezután a nyomdázáshoz a Models Own Chrome Silver lakkját választottam. Ha ti tehetitek, mellőzétek ezt a lakkot nyomdázáshoz, mert a nagyon gyors száradás miatt extra-extra gyorsan kell dolgozni vele (én legközelebb Budapesten tuti, hogy benevezek egy Moyra metál ezüstre!). A gyűrűsujjamra az óra mintát a MoYou Steampunk 02-es lemezén találtam, a csillagok pedig a Born Pretty BP-L013-as lemezéről származnak. Az elmúlt két bekezdés már tele van panaszkodással, de nem bírom ki, hogy ne jegyezzem meg, hogy a csillagmintát, ahogy a lemez tesztjében, itt sem tudtam tökéletesen felvenni - szívesen fognám a lakkra, de a nyomdázott órának kutyabaja...



Mik a terveitek szilveszterre?
Nektek melyik a kedvenc csillagmintátok nyomdalmezről? Minden javaslatot szeretettel várok! :)

Élvezzétek az év utolsó két napját! ^.^

ZsebBoszi

Ui.: Mindenképpen nézzétek meg a többiek csillogó (és az összes eddigi decemberi színes) manikűrjeit is! Bellának ezúton szeretném megköszönni a kihívást, nagyon élveztem! ^.^
   

8 megjegyzés:

  1. Lila is csillog is, megvettél kilóra ezzel a manikűrrel :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép és csillogó, az óra pont akkor üt éjfélt, amikor már régen csillagok vannak :) A lila-ezüst is tetszik, nekem is lila+ezüst manim van, hát hogy csillagosnak számít, nem tudom, én annak szoktam venni a MoYou Enchanted 16-os lemezéről az első mintát, amin jéghegyek vagy mik is vannak. Ezen kívül csak a Festive 1 lemezen van némi csillag, ennyi a készletem. Hát a BPS lemezeken nem minden minta jó, bár nekem inkább a kicsi kerek lemezek voltak hibásak, a nagy jó szuperál.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Még nézelődök csillagos lemez ügyben. Találtam egy Hehe lemezt is, amin nagyon hasonló elrendezésben vannak csillagok. Arra lehet, hogy egyszer benevezek. De szerintem mostanában nem érzek majd késztetést újabb csillagos manikűrre, úgyhogy nincs a sürgősségi listám elején. :)

      Törlés
  3. Nekem lila-arany volt a karácsonyi körmöm, de én is gondolkoztam a lila-ezüst pároson. Szuper lett a manikűröd, nekem az összes csillag tetszik. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Örülök, ha úgy látod, hogy a csillagok deformáltsága elviselhető. Sajnos én túlzottan maximalista vagyok, és emiatt nagyon kritikus a saját munkámmal szemben. :)

      Törlés
  4. Nagyon jól néz ki ez a lila alap! *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaja, csillog ezerrel. Nem tudom, mikor fogom legközelebb felkenni, ez az én szolid eleganciámnak elég merész a hétköznapokra. :D

      Törlés