Kihívás ★ December színei - Ezüst

, , 24 komment
Sziasztok! 

Timi kihívásával párhuzamosan indult Bella december színeit felvonultató kihívása, aminek "sajnos" szintén nem tudtam ellenállni. :) Az első körben ezüst manikűröket készítettünk a résztvevőkkel. 


Ha kíváncsiak vagytok, az enyém hogyan sikerült, olvassatok tovább!

Prológus

Nem kifejezetten csak a mai manikűrhöz fűzödik a mai elősztori, de gondoltam, megosztom veletek. Mivel a mai bejegyzést is még november közepén időzítettem, nem tudom, hogy ezelőtt még minden került a blogra, amiben felfigyelhetettek rá - mindenesetre megérkezett a téli blogolás sztárja Kínából: a fotós villanykörtém!!! :D 

Talán már több ízben is említettem, milyen spúr vagyok, így amikor a férjem ráállítottam a kérdésre (tudnillik nálunk minden technikát ő szerez be :D), kifejezett kérésem volt, hogy ne egy teljes lámpa, hanem csak egy égő legyen, ami belemegy az ikeás olvasólámpánkba. És láss csodát, talált Ebay-en. Titta-öröm-bódóttág! *.* Ha esetleg érdekel titeket, ITT megtaláljátok (az égőt, nem a férjem :D). :)


A manikűr

Mivel a manikűr november közepén készült, amikor még nem voltam 100%-ig ráhangolódva a karácsonyra, egy szolidabb, modern megoldásban gondolkodtam. Így esett a választásom a fekete-ezüst kombóra, amiből végül karácsonyi ajándékcsomagokat és egy karácsonyfát formáltam a jóízlés határain belül. :D




Hogyan készült?

A mai dizájnhoz eléggé rövid utat választottam: minden mintát díszítő szalag segítségével készítettem el. :) Alaplakkozás után (Eveline 8 in 1), feketére festettem a körmeim (Barry M Black), majd egy réteg fedőlakkot vittem fel (China Glaze Evergalze Active Top Coat). 

Így nézett ki a manikűr nappali fények mellett.
5-10 percet hagytam a száradásra majd a gyűrűsujjam kitélével minden körmömre felragasztottam egy keresztet díszítő szalag csíkokból. A gyűrűsujjamon két csíkkal jelöltem ki a karácsonyfa két oldalát, majd három szalagdarabot átlósan ragasztottam fel. Körmönként haladva felvittem az ezüst homoklakkot (OPI It's Frosty Outside), majd azonnal lehúztam a szalagokat. Fedőlakkot ezúttal nem használtam, hogy a lakk érdes finise megmaradjon.



Remélem, tetszik a mai manikűr! ^.^
Ti szeretitek az ezüst körmöket?

Legyen nagyon szép napotok:

ZsebBoszi

Ui.: Mindenképpen nézzétek meg a többiek ezüst manikűrjeit is, és ha kedvet kaptatok, még nem késő csatlakozni Bella kihívásához! :)

24 megjegyzés:

  1. Nagyon szep mani! Nagyon tetszik a karifa! :)))

    VálaszTörlés
  2. Nekem is nagyon tetszik, szuper manikűr lett!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett a mani, jó így a színkombinációval, ünnepélyes, de mégsem annyira :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Éppen ez volt a célom, köszi a megerősítést! :):):)

      Törlés
  4. Nagyon király ez a világítás, én is nekiálltam, most ebayezni :D Nagyon tetszik a design is, én is tervezgettem már valami hasonló karácsonyfás lakkozást :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. RemÉlem, te is megtalálod életed lámpáját! :D:D:D Nagyon örülök, hogy tetszik a manikűr. Ez a kihívás sorozat nem lett volna teljes enélkül a karácsonyfa-dizájn nélkül. :)

      Törlés
  5. De szép lett. :) És tetszik, hogy már a díszítéssel is az ünnepekre utalsz. :)

    VálaszTörlés
  6. Bár én már láttam ;) Azért elmondom itt is, NAAAAGYOOON tetszik! Tényleg nagyon szép lett, a színkombináció meg az egész, nagyon nagyon egyben van!

    VálaszTörlés
  7. Az én díszítőszalagom már megporosodott :) Nagyon szép manikűr, teljesen rá vagyok hangolódva, a melóhelyen egész nap karácsonyi zene szól.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még szerencse, hogy kismillió másik díszítő technika létezik a díszítő szalagon kívül. :D Azóta már kicsit én is jobban belerázódtam a karácsonyi hangulatba! ;) Örülök, hogy tetszik a manikűr! ;)

      Törlés
  8. Nagyon szép! Talán még én is meg tudom csinálni, megpróbálom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Hajrá-hajrá, szerintem ez nem egy olyan nehéz minta, így mindenképpen csak biztatni tudlak! :)

      Törlés