Kihívás ★ December színei - Arany

, , 8 komment
Halihó!

Bár a December színei kihívásnak még hátra van egy fordulója, a mai arany manikűrrel lezárul a karácsonyi tematika - az utolsó körben már a szilveszterre hangolódunk. ;)


Ha kíváncsiak vagytok az utolsó karácsonyi manikűrömre, olvassatok tovább! :)


Prológus

Ahogy jobban és jobban elmerülök a körömdíszítős hobbiban, egyre gyakrabban teszem fel magamnak a kérdést, hogy vajon mitől működik egy manikűr? Vannak, akik a legkülönbözőbb mintákat passzintják egymáshoz, mások a színekkel zsonglőrködnek - és a végeredmény mindkét esetben döbbenetesen zseniális! Én egyelőre azokat a manikűröket érzem igazán magaménak - ahogy azt látjátok is itt, a blogon -, ahol többnyire van egy fő motívum, ami vagy minden körmömön egyformán megjelenik, vagy csak a gyűrűsujjamon (néha a középső ujjamon is), amihez pedig a mintához illő egyszínű lakkozást választok. Sok-sok manikűrt tanulmányozva, ma elhatároztam, hogy megpróbálok kilépni ebből a komfortzónából, és elmozdulok kicsit egy eklektikusabb irányba...
Lássuk is, hogy sikerült! :)


A manikűr

Először arany-fekete megoldásban gondolkodtam, aztán ezt valahogy átvette az arany-sötétkék kombó. Kísérleti jelleggel ezt még megspékeltem egy kis fehérrel. A mintában szerettem volna valami geometrikusat, ugyanakkor nem szerettem volna elszakadni teljesen a karácsonyi tematikától... Végül az alábbi agyszülemény kerekedett a dologból, ami annyira megtetszett, hogy a másik kezemre is elkészítettem. :)




Hogyan készült?

A kötelező alaplakkozást követően (Eveline 8 in 1), sötétkékre (OPI I Saw... You Saw... We Saw... Warsaw) festettem a gyűrűsujjam és a mutatóujjam, fehérre (Essence Wild White Ways) a középső ujjam és a hüvelykujjam, valamint aranyra (Moyra 305) a kisujjam. A lakkozást minden körmömön fedőlakkal fixáltam (China Glaze Everglaze Active Top Coat).


A gyűrűsujjamra az arany lakkal hópelyheket nyomdáztam a MoYou Festive 06 lemezről. A középső és hüvelykujjamon a fehér "nyíl" alsó és felső széléhez díszítő szalag csíkokat ragasztottam, majd a körmöm végét aranyra, a legalsó harmadát pedig sötétkékre festettem. Közvetlenül a lakkok felvitele után lehúztam a csíkokat, hogy a vonal kellően éles legyen. A mintákat egy újabb réteg fedőlakkal tettem tartóssá.



Mit szóltok ehhez a kissé eklektikus dizájnhoz? :)
Ti szerettek eltérő mintákat párosítani a manikűrjeitekben?

Nagyon boldog karácsonyt kívánok! ^.^

ZsebBoszi

Ui.: Mindenképpen nézzétek meg a többiek arany (és az összes eddigi decemberi színes) manikűrjeit is, és ha kedvet kaptatok, a szilveszteri fordulóra még csatlakozhattok Bella kihívásához! :)
   

8 megjegyzés:

  1. Jaj, hát ez nagyon jó lett! :3 Az a kék lakk is milyen csodás! Hasonló sötétkék, krémes árnyalatot én is keresek egy ideje. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Nem tudom, hogy Romániában elérhető-e valamilyen úton-módon, de a Barry B Blackberry szinte egy az egyben ezt az árnyalatot hozza. ;)

      Törlés
  2. Érdekes, a színvilág is tetszik. Meg hát ez a lemez! Hová tettem a szemem, hogy nem rendeltem meg??

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy elnyerte a tetszésed! :) A lemezből remélhetőleg még lesz a következő karácsonyi szezonban is! ;)

      Törlés