Kihívás ★ December színei - Piros

, , 12 komment
Sziasztok!

Alig hogy elkezdődtek a karácsonyi körmös kihívások, már azon aggódom, hogyan kerülhetem el, hogy önmagam ismételjem a díszítéseket illetően. Egy olyan emblematikus karácsonyi szín, mint a piros különösen veszélyes ebből a szempontból. :) A December színei kihívással robogunk ma tovább, amiben a piros lakkok kapják a főszerepet!


Hogy én mit pingáltam mára, az alább kiderül! ;)


Prológus

Nincs az a körömlakk márka, aminek ne szerepelne legalább egy piros árnyalatú darab a kínálatában, viszont igazi karácsonyi piros lakk nem minden fán terem! :) Amikor a Picture Polish Bridgetet megvásároltam, az izzó, piros, holó mindensége volt, ami megfogott. Ám amikor először készítettem vele teljes manikűrt, egyből megcsapott az a bizonyos karácsonyi feeling. :) (Éppen ezért senki se csodálkozzon, ha bármelyik karácsonyi manikűrömben visszaköszön még ez a lakkocska. :D)

A lakkhoz már csak egy ötlet kellett. :) Az interneten igyekeztem inspirálódni: valami olyasmit kerestem, ami nem pulcsiminta vagy nem "candy cane" (tudjátok, az a piros fehér csíkos cukorkabot, vagy mi :D), és végül erre az egyszerű, ugyanakkor nagyon aranyos manikűrre esett a választásom:

A kép forrása: ITT

A manikűr

Az alapkoncepciót megtartottam, csak az arányokat szabtam át egy kicsit, illetve a gyűrűsujj mintáját megváltoztattam (mivel candy cane témában más elképzeléseim vannak későbbre... ;) ), és csak egy egyszerű, karácsonyi csillag került rá. Utólag kicsit bánom ezt a választást, mert a végeredménynek egy kicsit cirkuszi beütése lett, de ettől még nagyon szerettem és örömmel viseltem ezt a manikűrt. :)




Hogyan készült?

Alaplakkozáshoz ezúttal a Sally Hansen Hard as Nails teljesen áttetsző körömerősítőt használtam. Mivel az Evelin 8 in 1-nak vagy egy áttetsző fehéres színe, amitől fakóbbnak tűnik a körmöm természetes rózsaszínje, ez most nem lett volna szerencsés választás. Ezután francia manikűrös matricával jelöltem ki a piros körömvégek vonalát, majd a piros lakkal (Picture Polish Bridget) befestettem őket. A matricákat minden egyes körmömön közvetlenül a lakkozás után lehúztam.


Ezután a gyűrűsujjam kivételével az összes körmömön elkészítettem a piros és fehér (Avon Iceberg White) pöttyös sormintát egy közepes fejű pöttyözővel. A gyűrűsujjamon megfestettem a csillagot fehér akrilfestékkel, majd a csillag vonalát követve, itt is pöttyöztem egy sort. :) A végeredményt fedőlakkal (China Glaze Everglaze Active Top Coat) tettem fényessé.



Remélem, tetszik a mai manikűr! ^.^
Nektek mi a legtutibb karácsonyi piros lakkotok? :)

Legyen szép napotok:

ZsebBoszi

Ui.: Mindenképpen nézzétek meg a többiek piros (és az összes eddigi) decemberi színes manikűrjeit is, és ha kedvet kaptatok, még nem késő csatlakozni Bella kihívásához! :)

12 megjegyzés:

  1. Nekem kicsit fura ez a negatív teres mani, nem szoktam ilyet csinálni (még), de szépen megalkottad, meg hát a Bridget :) gyönyörűen mutat.
    Kedvenc piros? Nagyon gondolkodnom kell, tavaly Brigdet volt meg O'Hara, megvettem a Peppermint to be-t a CG-től, nem rossz, vannak krémesek, de nincs igazán kedvenc, a CA bordó lakkját nagyon szeretem mostanában, de az meg nem piros, ugye.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy szokatlanasága ellenére is elnyerte a tetszésed a manikűr! :) Azon a CG lakkon én is gondolkodtam, de végül az OPI In My Santa Suitnál kötöttem ki. :)

      Törlés
  2. Szuper lett! Bridget maga a tökéletes karácsonyi lakk :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Örülök, hogy nemcsak én érzek így a Bridget iránt! :) Mert amúgy egy nagyon különleges lakk, nehéz hová tenni, mert ha kicsit máshogy nézek rá, akkor nem karácsonyinak, hanem inkább egy rendkívül dögös lakknak látom. :D

      Törlés
  3. Hát ez a piros holó csoda tényleg csodálatos! A manikűr is tetszik. Az én kedvenc piros lakkom az Avon Gel Finish Candy Apple lakkja. Én egyszerűen imádom. <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, Bella, örülök, hogy tetszik! ^.^ Csekkoltam az említett Avon lakkot, és hát wow! Meg is értem, hogy szereted! :)

      Törlés
  4. Jaj, de szeretem az ilyen manikűröket, csodásan mutat! :)

    VálaszTörlés